Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Echte mannen eten geen Kaas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Echte mannen eten geen Kaas

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal
    Of het hier thuis hoort weet ik niet maar ik werk al zo 5 jaar met jonge vrouwen die Gedwongen in de prostitutie zitten of er in gezeten hebben.
    Dit zijn zwaar getraumatiseerden vrouwen die vechtend door het leven gaan vol schaamte en onbegrip.
    Ik vroeg me zo is af wat vinden de meeste mensen hier van Loverboy's Pooiers want ik vind loverboys een naam die niet klopt.


    Ken jij mensen die vrouwen misbruiken en gebruiken voor hun eigen hagje.
    Heb jij wel is ooit er aan gedacht om die kant op te gaan?


    Loverboypooierboy. Mensenhandelaren en pooiers gebruiken over de hele wereld vaak romantische manipulatie om vrouwen en meisjes in de prostitutie te brengen of te houden
    De werkwijze van loverboys is nooit precies hetzelfde, maar in de wijze van handelen zit wel een vast patroon.
    Het ideale slachtoffer voor een Pooier is een jong mooi meisje, dat weinig of geen ervaring met relaties heeft, of een meisje uit een gebroken en/of onstabiel gezin.
    De loverboy versiert het meisje, verwent haar, geeft haar aandacht, en zorgt hiermee dat zij verliefd op hem wordt.
    Wanneer hij haar vertrouwen voldoende gewonnen heeft tracht hij haar los te weken van haar omgeving.
    Dit kan hij bijvoorbeeld doen door haar over te halen met hem op vakantie te gaan, samen te wonen, of een breuk met haar ouders uit te lokken. Vaak probeert hij haar mee te nemen naar het buitenland.
    Wanneer het meisje afhankelijk genoeg is van de Pooier, moet zij geld voor hem verdienen door als prostituee te gaan werken.
    De loverboy zal dat eerst proberen door misbruik van haar vertrouwen te maken.
    Hij kan bijvoorbeeld zeggen "dat hij schulden heeft bij een of andere Crimineel die hem bedreigt".
    De enige manier om hiervan af te komen is betaling in natura door haar met hem naar bed te laten gaan of door haar criminele activiteiten voor hem te laten doen (bijvoorbeeld drugs smokkelen).
    Hij beweert dat hij het eigenlijk nooit aan haar zou durven vragen, maar dat hij geen andere uitweg ziet.
    Wanneer het meisje niet in deze leugens trapt, neemt de loverboy zijn toevlucht tot methoden als bedreiging, verslaaft maken, terugbetaling verlangen van het aan haar bestede geld, of mishandelingen.
    Zijn slachtoffer, dat vaak alle banden met haar omgeving heeft doorgesneden, kan geen kant uit.
    De loverboymethode wordt vaak geassocieerd met Minderjarige, in Nederland wonende slachtoffers.
    De verleiding methode wordt echter ook bij meerderjarige vrouwen toegepast en in het kader van grensoverschrijdende mensenhandel.
    De methode is niet nieuw, maar krijgt op dit moment veel aandacht, niet alleen in het kader van studie(mid)dagen, maar ook in het kader van voorlichting en preventie.
    Overigens buiten loverboys slachtoffers niet alleen uit in de prostitutie.
    Er zijn voorbeelden bekend van loverboys die hun slachtoffers als drugskoeriers inzetten, leningen af laten sluiten of winkeldiefstallen laten plegen.


    Slachtofferprofiel

    64% van de slachtoffers is 18 tot 24 jaar met vaak voorafgaande slechte sociale ervaringen met familie en anderen.
    Kenmerken van de slachtoffers van loverboys en -girls zijn de volgende:
    Het gaat veelal om meisjes die:
    in de puberteit zitten;
    niet voor zichzelf op (durven te) komen;
    uit gebroken gezinnen komen, waarin geen of een 'verkeerde' vader of moeder aanwezig was;
    een ontwrichte jeugd hebben gehad, bijvoorbeeld door mishandeling of seksueel misbruik;
    meestal lager opgeleid zijn.
    emotioneel zwak staan door een bepaalde gebeurtenis
    Waar de slachtoffers vandaan komen of hoe ze eruit zien maakt meestal niet uit. Het kan bij wijze van spreken iedereen overkomen. Soms ronselen loverboys ook meisjes die licht verstandelijk gehandicapt zijn.




    Tot haar eerste dag op de middelbare school is Maria een heel gewoon meisje van twaalf.
    Ze woont met haar moeder en haar zus in een stad in het oosten van Nederland,en wil wel wat meer spanning in haar leven.
    Of stoer zijn, zoals dat groepje jongens dat rondhangt op het parkeerterrein van de school.
    Wat ze niet weet, is dat Manou een loverboy is.
    Zes jaar later schrijft Maria dit bloedstollende verslag van haar jaren met Manou.
    Geweld, (groeps)verkrachtingen, handel in meisjes, drugssmokkel:
    Maria heeft veel meegemaakt en gezien.
    Ze heeft er een authentiek en onthullend verhaal over geschreven.
    Openhartig vertelt ze over haar tegenstrijdige gevoelens voor Manou, en haar strijd om aan hem te ontkomen: fysiek, maar vooral mentaal.

    Wat Maria heeft meegemaakt is schokkend; hoe ze erop terugkijkt is buitengewoon ontroerend.
    http://www.mariamosterd.nl/echte-man...-geen-kaas.php
    Last edited by belladonna; 1 February 2010, 12:25.
    God was never on your side..

    #2
    Re: Echte mannen eten geen Kaas

    me maag draait hiervan om en helemaal de wiki uitleg over wat licht verstandelijk gehandicapt is, oi oi.

    Comment


      #3
      Re: Echte mannen eten geen Kaas

      Nou monty ik heb die link weg gegumd want laat die post nou net daar niet over gaan.
      Je mis de point
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Echte mannen eten geen Kaas

        Het is zeker is een feit dat deze mensen makkelijk slachtoffer worden van deze praktijken. Me maag draait ook meer van de rest van je verhaal dan van die link.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Echte mannen eten geen Kaas

          Oke dankje Monty
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Echte mannen eten geen Kaas

            Waarom zijn er geen "loverlady's"? Stel, je maakt als jongeman kennis met een enkele jaren oudere bloedmooie dame: ze koopt cadeautjes voor je, je mag mee uit eten in dure restaurants en ze is bereidwillig in bed. De dame zegt op zekere dag: ik heb een jonge, mooie vriendin, zou je daar ook mee naar bed willen? Ik moet er niet aan denken!

            Comment


              #7
              Re: Echte mannen eten geen Kaas

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post

              Ken jij mensen die vrouwen misbruiken en gebruiken voor hun eigen hagje.
              Heb jij wel is ooit er aan gedacht om die kant op te gaan?
              Ja, er zijn wel mensen in de buurt die bedenkelijke manieren hebben met betrekking tot de omgang met vrouwen. Trouwens ook vrouwen die op heel aparte manieren met kerels wensen om te gaan.

              Alhoewel het best een prikkelend idee is zie ik mezelf binnen nu en 50 jaar geen hoerenkeet leiden. Wel heb ik meermaals vriendinnetjes gehad die na wat goeie gesprekken een meer professionele invulling van hun liefdesleven zijn gaan bedrijven. In eigen beheer, met een betrouwbaar "blok beton" voor noodgevallen.

              Ik misbruik trouwens zowat dagelijks vrouwen. Knip er hele stukken af om die dan te martelen met langdurige waterbaden. Of martel ze met licht, keifelle lampen erop en maar hopen dat ze gaan bloeien. Of gewoon lekker verkruimelen, helemaal klein maken en dan met exotische planten erbij aansteken. Misschien toch eens met een psych gaan praten...
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Echte mannen eten geen Kaas

                Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                Waarom zijn er geen "loverlady's"?
                Ook die zijn er al Xtreme
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Echte mannen eten geen Kaas

                  Preek je uit eigen parochie?

                  Comment


                    #10
                    Re: Echte mannen eten geen Kaas

                    Das nou een vraag voor jou Xtreme
                    God was never on your side..

                    Comment

                    Bezig...
                    X