Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Echte mannen eten geen Kaas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Echte mannen eten geen Kaas

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal
    Of het hier thuis hoort weet ik niet maar ik werk al zo 5 jaar met jonge vrouwen die Gedwongen in de prostitutie zitten of er in gezeten hebben.
    Dit zijn zwaar getraumatiseerden vrouwen die vechtend door het leven gaan vol schaamte en onbegrip.
    Ik vroeg me zo is af wat vinden de meeste mensen hier van Loverboy's Pooiers want ik vind loverboys een naam die niet klopt.


    Ken jij mensen die vrouwen misbruiken en gebruiken voor hun eigen hagje.
    Heb jij wel is ooit er aan gedacht om die kant op te gaan?


    Loverboypooierboy. Mensenhandelaren en pooiers gebruiken over de hele wereld vaak romantische manipulatie om vrouwen en meisjes in de prostitutie te brengen of te houden
    De werkwijze van loverboys is nooit precies hetzelfde, maar in de wijze van handelen zit wel een vast patroon.
    Het ideale slachtoffer voor een Pooier is een jong mooi meisje, dat weinig of geen ervaring met relaties heeft, of een meisje uit een gebroken en/of onstabiel gezin.
    De loverboy versiert het meisje, verwent haar, geeft haar aandacht, en zorgt hiermee dat zij verliefd op hem wordt.
    Wanneer hij haar vertrouwen voldoende gewonnen heeft tracht hij haar los te weken van haar omgeving.
    Dit kan hij bijvoorbeeld doen door haar over te halen met hem op vakantie te gaan, samen te wonen, of een breuk met haar ouders uit te lokken. Vaak probeert hij haar mee te nemen naar het buitenland.
    Wanneer het meisje afhankelijk genoeg is van de Pooier, moet zij geld voor hem verdienen door als prostituee te gaan werken.
    De loverboy zal dat eerst proberen door misbruik van haar vertrouwen te maken.
    Hij kan bijvoorbeeld zeggen "dat hij schulden heeft bij een of andere Crimineel die hem bedreigt".