Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla 2010 indica e mix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla 2010 indica e mix

    Korting op 420shop
    dag beste mensen,

    Mijn plan is om dit jaar, net als vorig jaar, een guerilla kweekje te doen. Vorig jaar had ik een veldje staan, die eind semptember allemaal werden gejat helaas..
    Dit jaar weer een paar plantjes guerilla en misschien enkele @ home.

    Indica mix van Greenhouse

    - El Nino
    - Big Bang
    - Himalaya Gold
    - White Widow
    - Cheese (niet geplant ivm late bloei)



    Ik kan niet beloven dat ik met veel foto's ga komen maar ik ga zeker proberen om er zo nu en dan eentje te posten.
    Groetjes de hobbykweker
    Last edited by kakacallie; 6 April 2010, 18:29. Reden: plannen veranderd

    #2
    Re: guerilla 2010 indica e mix

    Ziet er goed uit veel suc6..

    Comment


      #3
      Re: guerilla 2010 indica e mix

      sonde dat je 15 plante vorig jaar zijn gejat de rotzake ga denk ook paar struike in het wild plaatse suc6 man ik volg je

      Comment


        #4
        Re: guerilla 2010 indica e mix

        Zonde man, dat is zeker balen.
        Misschien slim dat je ze verspreid plaatst??? (Risico verspreiden) 1 strukje valt veel minder op dan 15 bij elkaar, ik denk namelijk niet dat je ze allemaal op een andere plek had gezet anders had je er vast wel 1 over gehouden
        Ik wens je in elk geval veel succes en maak er wat moois van dit jaar!

        Bodahir

        EDIT: Over bewateren vallen er nog wel een hoop verschillende opties te vinden. Zoals ze dat bij de gemeente doen van die gele buizen in de grond plaatsen en dat je er dan water in giet en dat de grond dat stukje voor stukje op zich neemt, omdat je plant het water dan weer stuk voor stuk op neemt. Zo'n systeem aanleggen en 50liter vat lijkt mij namelijk zo omslachtig? uiteraard moet je hier ook wel een paar litertjes hebben liggen...
        Last edited by Bodahir; 19 March 2010, 22:26.

        Comment


          #5
          Re: guerilla 2010 indica e mix

          Heel veel succes met dit spannende avontuur.

          En dat je ze dit jaar mag behouden.

          Groetjes Blowsterke
          Enjoy life, it is to short.

          Comment


            #6
            Re: guerilla 2010 indica e mix

            nee klopt..ze stonden allemaal bij elkaar en ginge ook veel te vaak met water..we hadden gaten gegraven en daar vuilniszakken vol met potgrond. Waren echt flinke dames en heerlijke toppen maar helaas niet van kunnen genieten (H). En over het bewateren heb ik al heel wat nachtjes wakker gelegen..de vorige keer ben ik wss ook betrapt bij het water geven..maar ik heb ook nog nooit gehoord over een dergelijk systeem dus maar is ff googelen...bedankt in ieder geval!
            En nu ff over de plantjes..ik heb 4 van de 5 zaadjes in kleine potjes met mix van growshop en cocopeat gedaan en na een dag of twee waren ze allemaal boven en zijn nu allen ongeveer even groot. De plantjes zijn wel lichtelijk gaan strekken waarschijnlijk omdat ze net een beetje te weinig licht hebben..de voorgroei vind geen plaats onder een 250 hpi zoals de bedoeling was. Dit omdat ik beetje heb rondgekeken en tot de conclusie kwam dat weggegooid geld was (H). Dus nu staan de 4 plantjes in een propegator met een fannetje erbij zodat de sprietjes wat dikker worden onder een tl balk van 30 watt geloof ik (kleur 33)..en dat gaat opzich prima. Nu laat ik ze een beetje wennen aan een lagere luchtvochtigheid en binnen 1/2/3 dagen passen ze niet meer in de propegator dus gaan ze achter het raam..en dan maar hopen dat de schatjes snel naar buiten kunnen.
            owja ik ben jullie ook nog foto's verschuldigd dat komt zeer binnenkort goed! laturrrrrrrrrrrr

            Comment


              #7
              Re: guerilla 2010 indica e mix

              hier ff foto update..deze foto's zijn van 5 dagen geleden:

              SNC00029..jpgSNC00031..jpgSNC00027..jpgSNC00032..jpgSNC00038..jpgSNC00036..jpgSNC00035..jpgSNC00037..jpgSNC00028..jpgSNC00034..jpgSNC00033..jpgSNC00030..jpg

              Comment


                #8
                Re: guerilla 2010 indica e mix

                Mooie plantjes heb je daar staan.
                Das zeker zonde van vorig jaar dat je alles is afgejat.
                Hoop dat je dit jaar gewoon probleemloos kan oogsten.
                Ik ga je verslag volgen!
                Last edited by Outsidegrower; 30 March 2010, 18:32.

                Comment


                  #9
                  Re: guerilla 2010 indica e mix

                  Hier nog een paar foto's die ik net heb gemaakt..ik heb de plantjes vanochtend overgepot van 0,4 potjes naar 1 liter potten..zodra deze gevuld zijn met wortels zijn ze wel groot genoeg om naar buiten hopelijwww. Het guerilla plan is niet helemaal van de baan maar is wel veranderd..ik ga er 1 thuis in de volle grond zetten en sowieso 1 in een pot waarvan ik stekjes ga halen..en deze stekjes ga ik overal een beetje planten..zat te denken aan een stuk of vijftien ofzo.Maar waar en hoe weet ik nog niet precies..eerst maar is wachten op een beetje fatsoenlijk weer want hier word je natuurlijk niet vrolijk van..de plantjes staan nu onder ong. 30 watt tl en twee bureaulampjes van 40 watt aan beide kanten..werkt verrassend goed want ze gaan aardig snel in een paar dagen tijd..

                  ik heb de foto's een naam gegeven voor het uploaden dus ik weet niet of jullie het kunnen zien..maar de namen zijn nog niet erg interessant want de plantjes verschillen niet veel van elkaar dacht ik zo...(H)

                  SNC00055..jpgBig Bang (2)..jpgWW (2)..jpg
                  SNC00056..jpgWW..jpgEl Nino..jpgBig Bang..jpg




                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: guerilla 2010 indica e mix

                    leuke soorten bij elkaar hoor
                    hopelijk voor jou meer succes dit jaar man:O

                    later

                    Comment


                      #11
                      Re: guerilla 2010 indica e mix

                      Hoop dat ze dit jaar van jouw spullen afblijven.

                      Het is niet leuk als er iets van je ontnomen wordt waar je zoveel tijd en liefde ingestoken hebt.

                      Ben zelf ook x geript dus weet wat het is.

                      Succes dit jaar, t gaat zeker weer topzomer worden.

                      Blowsterke
                      Enjoy life, it is to short.

                      Comment


                        #12
                        Re: guerilla 2010 indica e mix

                        hey blowsterke bedankt! ben er ook van overtuigd dat na een strenge winter het weer net zo mooi word voor de dames als afgelopen jaar.
                        jij ook succes met je planten..is een aardige operatie die je daar uitvoert (H) blijf het zeker volgen..

                        grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: guerilla 2010 indica e mix

                          Ze zien er goed uit.. misschien beter vepot tot de lobblaadjes...

                          Comment


                            #14
                            Re: guerilla 2010 indica e mix

                            @ ready set grow : had inderdaad liever iets verder verpot maar had de stengel al een eind in de grond gedaan zegmaar..bij de volgende beurt zal ik ze beter verpotten.
                            hier nog een paar foto's..
                            .SNC00058..jpgSNC00062..jpgSNC00060..jpgSNC00061..jpgSNC00063..jpgSNC00059..jpg

                            linksvoor is de El Nino..rechtsvoor is de Himalaya Gold..rechtsachter White Widow en linksachter is de Big Bang

                            Ik heb ze sinds twee dagen onder een 125 watt TL staan...maar sinds het verpotten wil de Nino niet mee met de rest.
                            Zoals jullie misschien op de vorige foto's hebben gezien was de Nino geknakt en ik heb hem toen overgepot tot boven het geknakte punt, alleen wil hij niet aanslaan.
                            Het zou misschien kunnen zijn dat de Nino teveel water heeft gehad omdat bij het verpotten het medium goed nat heb gemaakt..ik heb hem voorderest geen water meer gegeven..ook niet via het blad..en dood gaat hij ook niet..dus er zit nog wel leven in....ik hoop dat iemand het probleem kan zien.

                            Foto nr 2 (vlnr) is de HG..die doet het prima en maakt mooi blad aan
                            Foto nr 3 is de geplaagde Nino..
                            Foto nr 5 is de WW van bovenaf...deze is vanaf het begin eigenlijk het beste gegaan..alleen word nu toch wel ingehaald door de HG, wat ik overigens toejuich omdat de HG een vroegere bloeier is en beter geschikt dus voor mijn (kleine) guerilla plan. De WW schiet wel behoorlijk blad dus ik ben benieuwd hoe ze zich de komende dagen gaan ontwikkelen in hun nieuwe huisje.

                            tot zover de update..laturrrrr

                            Comment


                              #15
                              Re: guerilla 2010 indica e mix

                              Goedenavond collega's..

                              Het is alweer een weekje geleden dat ik wat heb gepost..hier heb ik nog een paar fotootjes van vanmiddag.

                              De Nino heeft het dus niet overleefd omdat het stengeltje was gebroken, maar er de White Widow, de Himalaya Gold en de Big Bang staan nu nog steeds in de zon. Ze hebben zon van ongeveer 10 uur smorgens tot een uur of zeven 's avonds..en zomers staat de zon wat hoger dus dan hebben ze eerder de zon en tot iets later..en sowieso langer licht.

                              SNC00076 [1024x768].jpgSNC00075 [1024x768].jpgSNC00080 [1024x768].jpg

                              Dit is de White Widow..zoals je ziet heeft ze redelijk korte internodes en de vertakkingen beginnen nu aardig op te schieten en ook het zevenvingerig blad ziet er mooi groen uit.
                              De stengel van de WW is ongeveer zo dik als een gewone pen.
                              Over een paar weken kan ik van 1 van de plantjes stekken nemen..of van twee, maar dus niet van de white widow.

                              SNC00079 [1024x768].jpg
                              Big Bang: dit is de kleinste van allemaal maar het is nog zo vroeg in het seizoen..ik verwacht veel van deze dame.



                              Hieronder de Himalaya Gold; de bladeren hiervan zijn in het midden wat geliger dan de andere twee maar ziet er verder ook gezond uit
                              SNC00078 [1024x768].jpg

                              v.l.n.r. Himalaya Gold, Big Bang , White Widow
                              SNC00077 [1024x768].jpg

                              V.l.n.r.

                              Big Bang, White Widow, Himalaya Gold

                              SNC00074 [1024x768].jpg


                              Inmiddels zitten de FEMINIZED (voor degene die het niet hebben gevolgd) plantjes in een 4 liter pot..eerst in 0,4, toen in 1,5 en nu dus in 4.
                              Deze potten (zag ik tot mijn verbazing) zijn ze ook alweer ontgroeid..de wortels komen er alweer door aan de onderkant..dus het word tijd voor de laatste keer verpotten voor twee van deze dames..1tje gaat de volle grond begroeten als het weer het volledig toelaat.

                              Ik heb nog niet veel reactie gehad..dus ik denk dat ik wel aardig goed zit? Als het zo doorgaat worden het flinke knapen
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X