Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is een Easy Bud een goede plant voor guerilla ??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is een Easy Bud een goede plant voor guerilla ??

    Korting op 420shop
    hallo mensen ik wil vogend jaar een paar
    planten zetten en mijn oog is op de easy bud gevallen
    maar is hij goed voor gurerilla of moet je die veel verzorging hebben want waar ik ze wil plaatsen kan ik ze moeilijk elke dag bezoeken
    alvast bedankt

    #2
    Re: is een Easy Bud een goede plant voor guerilla ??

    Heb die zaden dit jaar geprobeerd. Weet niet of de buds echt easy zijn, maar groeien als de beesten. Maar wil niet automatisch zeggen resistent, natuurlijk.
    Ik had White Russian, Easy Bud en Lowryder en EB was echt de kool van de bende. Ondertussen wel wat ongelukjes met van de plantenrek te donderen, maar kijk ff voor een paar pics voor jou.

    EDDY27juli 007.JPG6 AUG 008.jpgELVIS_27juli 005.jpg6 AUG 007.jpgELVIS27juli 006.JPG

    Na de val waren sommige planten niet meer getagd, daarom weet ik niet zeker, maar denk dat deze Easy Bud is:
    kweek 004.jpg

    Heb ook nog een Easy Bud in voorkweek (24u onder TL al bijna drie weken). Maar pic van die doe ik morgen.

    Wat ik zou doen om de guerillaplek te testen is kempzaad opkweken onder TL en die eens ze sterk zijn op de plek poten. Zie je vanzelf of a) de grond geschikt is, b) welke vijanden van de wietplant er zijn (insect, dier, mens) c) verspil je geen zaad d) ben je legaal bezig wat toch cool is voor een testfase.

    Heb dit zelf gedaan op 7 augustus kempplantjes van een week of drie uitgezet. Was bos en nogal zanderig en redelijk wat naaldbomen, dus had eigenlijk weinig hoop op.

    blankenberge 050.jpg8aug 002.jpgblankenberge 049.jpg

    Op 26 augustus terug gaan kijken. Een plantje was verdwenen, maar sommigen waren ok, hoewel er echt weinig licht doorkwam:

    8aug 003.jpg8aug 001.jpg
    Attached Files
    Last edited by albes; 3 September 2010, 22:50.

    Comment


      #3
      Re: is een Easy Bud een goede plant voor guerilla ??

      thnx voor de goed tips maar waar haal je die kempzaad ???

      Comment


        #4
        Re: is een Easy Bud een goede plant voor guerilla ??

        Bij de viswinkel (wordt als visvoer gebruikt) of je koopt een pak vogelzangzaad of duivenvoer voor een paar eurootjes en haalt er de kempzaadjes uit. Staat normaal op pak vermeld.

        Comment


          #5
          Re: is een Easy Bud een goede plant voor guerilla ??

          Heb net op de zondagsmarkt hier in de stad een zak van 1kg kempzaad gekocht voor 1,50EUR!

          Comment


            #6
            Re: is een Easy Bud een goede plant voor guerilla ??

            he mensen thnx voor de info sorry dat ik zo laat reageer maar was ff weg

            Comment


              #7
              Re: is een Easy Bud een goede plant voor guerilla ??

              eigenlijk kun je dat online vinden
              het enige wat ik weet ivm big bud strains is doordat ze dikke buds vormen de kans op botrytis veel hoger licht .
              kijk naar bloeiperiode en als die 9 weken maximaal is is het de kans waard te zetten
              als er op de verpakking enkel indoor vermeld wordt zou ik het niet wagen
              maar niet geschoten is altijd mis

              die easy bud is blijkbaar een autoflower dus dat kan geen probleem zijn ,
              is klaar in zestig of zo wat dagen
              dus niet te laat beginnen
              (is in mijn ogen niet dat maar meningen verschillen natuurlijk)
              Last edited by member10463; 5 October 2010, 00:31.

              Comment

              Bezig...
              X