Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla drogen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla drogen?

    Korting op 420shop
    Beste binnenkort ga ik mijn eigen guerilla kweekje starten, maar m'n vraag is, waar moet ik dit drogen? Ik heb gehoord dat je ergens in een bos putten kan graven en er regenbakken in zetten, in die regenbakken je toppen hangen. Als ik die toppen 2-3maand laat hangen zonder naar om te zien wat zou het resultaat zijn? 2-3maand, daar zit een winter bij, & in een bos, in de grond? zou het er vochtig in worden,? Of wat ik ook kon doen was hetzelfde principe, maar ze keer per dag laten ontluchten, & dan zou m' weed na 2 weken klaar z'n? enig idee of dit zou kunnen werken? grtz, ik vind het een geweldig idee, enkel de winter en de vochtigheid baren me zorgen :/ .

    grtz
    Last edited by mriflyhigh; 28 September 2010, 00:03.

    #2
    btw...als ik in zo'n put donder als ik hier door de bossen loop, dan is dat erg slecht voor je gezondheid.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Guerilla drogen?

      inderdaad, guerilla= afhankelijk van het buitenlicht, buitentemperatuur en luchtvochtigheid. Nu is het al kunstelen om bestaande plantjes dit jaar heelhuids hun bloei te laten afmaken, laat staan nieuwe planten. Volgend jaar na 15 mei kunnen de eerste plantjes terug naar buiten omdat dan ongeveer de nachten vorstloos zullen zijn. Nu is het te nat, te koud en is er te weinig licht om er nog aan te beginnen.

      Voor dat drogen: Dat zou ik echt niet doen. Als je er geen luchtgaatjes in maakt verstikt je oogst en gaat die helemaal beschimmelen. Maak je er wel luchtgaten in zullen (naar mijn oordeel toch) er veel beestjes inkruipen die gewoon je wiet zullen composteren. Bovendien is het erg vochtig in de grond, is er geen windje in de grond, en veel te koud. Dat zijn allemaal slechte omstandigheden om je wiet in te drogen. Geraak je dan toch zo ver om iets guerilla te oogsten, weet dat de uiteindelijke kwaliteit voor een groot stuk nog afhangt van het droogproces. Beschimmelde wiet kan je niet roken, en slecht gedroogde wiet kan veel potentie verliezen. Een beetje creatief zijn en je vind veel andere oplossingen. Een oude boomhut die nog in je tuin staat, maar waar al jaren niemand meer in komt, een vergeten kelder, een tuinhuisje waar niemand meer komt. Desnoods maak je een groot vogelkastje hoog in een boom. Ook al is geen van deze alternatieven perfect, ze zijn elk beter dan onder de grond.
      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

      The plant of today, makes the planet of tomorrow.

      Comment


        #4
        Re: Guerilla drogen?

        volgens mij gaa je nog geen gram oogsten dus maak je niet druk over het oogsten.of ik moet snel een zadenkweek van je zien

        Comment


          #5
          Re: Guerilla drogen?

          hahaha wat een joker ik weet niet eens wat ik er op moet zeggen

          Dan had je beter niks kunnen zeggen, check je PM
          Last edited by ceBep; 28 September 2010, 18:21.

          Comment


            #6
            Re: Guerilla drogen?

            ik zei; binnenkort ga ik mijn eigen guerilla kweekje starten.. hiermee bedoel ik april/mei?!!!!

            Comment


              #7
              Re: Guerilla drogen?

              en volgend jaar oogsten

              Comment


                #8
                Re: Guerilla drogen?

                Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
                en volgend jaar oogsten
                Jah, ik bereid me er al voor op.. maar hoe moet ik ze laten drogen?!

                Comment


                  #9
                  Re: Guerilla drogen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dissi View Post
                  inderdaad, guerilla= afhankelijk van het buitenlicht, buitentemperatuur en luchtvochtigheid. Nu is het al kunstelen om bestaande plantjes dit jaar heelhuids hun bloei te laten afmaken, laat staan nieuwe planten. Volgend jaar na 15 mei kunnen de eerste plantjes terug naar buiten omdat dan ongeveer de nachten vorstloos zullen zijn. Nu is het te nat, te koud en is er te weinig licht om er nog aan te beginnen.

                  Voor dat drogen: Dat zou ik echt niet doen. Als je er geen luchtgaatjes in maakt verstikt je oogst en gaat die helemaal beschimmelen. Maak je er wel luchtgaten in zullen (naar mijn oordeel toch) er veel beestjes inkruipen die gewoon je wiet zullen composteren. Bovendien is het erg vochtig in de grond, is er geen windje in de grond, en veel te koud. Dat zijn allemaal slechte omstandigheden om je wiet in te drogen. Geraak je dan toch zo ver om iets guerilla te oogsten, weet dat de uiteindelijke kwaliteit voor een groot stuk nog afhangt van het droogproces. Beschimmelde wiet kan je niet roken, en slecht gedroogde wiet kan veel potentie verliezen. Een beetje creatief zijn en je vind veel andere oplossingen. Een oude boomhut die nog in je tuin staat, maar waar al jaren niemand meer in komt, een vergeten kelder, een tuinhuisje waar niemand meer komt. Desnoods maak je een groot vogelkastje hoog in een boom. Ook al is geen van deze alternatieven perfect, ze zijn elk beter dan onder de grond.
                  mooie ideeen, maar de luchtvochtigheid zorg ervoor dat her sneller/trager droogt eh?

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerilla drogen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door BtStoner View Post
                    hahaha wat een joker ik weet niet eens wat ik er op moet zeggen

                    Dan had je beter niks kunnen zeggen, check je PM
                    welke PM? ik ga nu niet starten hoor, ben geen debiel xd.. ik bereid me voor tot april/mei --'

                    Comment


                      #11
                      Re: Guerilla drogen?

                      tussen debiel en gezondverstand zit nog een heele hoopdrogen moet je binnen doen.temperatuur zo rond de 20 graden,in een donkere kamer of kast ,tent ,hok enz.dit gaat behoorlijk stinken.daarom heb je een koolstoffilter en afzuiging nodig.kleine in..vestering als je dan een jaar niet meer naar de shop hoeft.buiten drogen gaat mis omdat je dan schimmel krijgt in je wiet.

                      Comment


                        #12
                        Re: Guerilla drogen?

                        Die PM is verstuurd door VAle naar BT Stoner.. die had namelijk BT Stoners post aangepast maar dat terzijde; Buiten drogen gaat inderdaad niet lukken.. nadat de buitenwiet geoogst wordt, is het veel te vochtig buiten..
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: Guerilla drogen?

                          waarvoor zouden ze het eigenlijk drogen noemen

                          Comment


                            #14
                            Re: Guerilla drogen?

                            maar de luchtvochtigheid zorg ervoor dat her sneller/trager droogt eh?
                            Ehm...Vochtig....drogen....wat denk je ?
                            Het droogt toch niet als het buiten vochtig is.

                            Waarom zou je zo vroeg planten ? Autoflowers ?
                            Je plantjes zijn lekker groen dan, en alle beestjes uit de buurt komen ze opeten, omdat er verder nog weinig groen is in die tijd.
                            Ik ga elk jaar pas op de langste dag naar buiten. (rond 21 juni)

                            Drogen moet je echt ergens binnen doen.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Guerilla drogen?

                              denk niet dat ze moeder blij is met dat droog gebeuren in huis

                              Comment

                              Bezig...
                              X