Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotherGrower goes Guerilla 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    MotherGrower goes Guerilla 2011

    Korting op 420shop
    Volgend jaar begin maart ga ik starten met de gewonnen zaden, de Purple Princess zaden.

    Ik zal het als volgt gaan doen:

    Site grond voorbereiden.
    - Begin maart zal ik de grond van de site gaan verbeteren door er wat bemeste grond er doorheen te gaan mengen en af en toe de grond omwoelen en met wat PH aangepast water te bewateren.
    - In deze fase tot eind mei zal ik ook de bestaande planten er omheen zodanig gaan buigen dat deze een soort natuurlijk hek gaan vormen, zonder dat deze opvalt. Maar wel zo dat de plant voldoende maar niet overmatig in de zon staat. (overmatig in de zon bedoel ik mee in het zicht staan op een open plek en dus niet echt de zon)

    Zaden/planten voorbereiden en ontkiemen.
    - Vanaf begin mei zal ik de zaden gaan ontkiemen en laten groeien tot deze sterk genoeg zijn in een hydro opsteling tot eind mei.

    Planten van de jonge Purple Princess starten.
    - En een spraytje Superthrive voordat ze in de doos gaan, er daar gaan we.
    - De planten zullen met steenwolblok geplant worden in de aangepaste grond en een dosis Rhizotonic meekrijgen om zich goed te kunnen wortelen.

    Onderhoud tot de eerste bloei verschijselen.
    - Maximaal 2 x per maand even loeren en een spray met Superthrive eroverheen.
    - Na een paar weken de boel toppen.

    Onderhoud vanaf de eertse bloei verschijnselen.
    - De mannen ertussen uit halen.
    - Maximaal 2x per maand even loeren en wat bloeivoeding gieten.
    - Later in bijna volle bloei augustus 1x iets wat PK13/14 geven met de bloeivoeding.

    Einde onderhoud.
    - Ongeveer eind september begin oktober de laatste weken helemaal niets geven.

    Harvest.
    - Ongeveer half oktober de planten omhakken in zakken doen en WEGWEZEN.
    - Thuis op het dooie gemakkie de boel knippen en drogen, eventueel curen.

    Finish.
    - De boel met een maatje oproken uiterraard.
    - Eind 2011 verslag op ons geliefde JD forum zetten met plaatjes en hun verhaal.

    Ik heb er zin in.

    Ik hoop dat het een vruchtbaar jaar gaat worden en er maar flink leesmatriaal op gaat leveren.

    Greetz MotherGrower.
    Last edited by MotherGrower; 18 October 2010, 14:30. Reden: Dyslectisch

    #2
    Re: MotherGrower goes Guerilla 2011

    Ik heb gedezelde zaden gewonnen!

    Ziet er interessant uit je opstelling!

    Grtz
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #3
      Re: MotherGrower goes Guerilla 2011

      Nog gefeliciteerd . Ja ik dacht laat ik maar wat terug doen voor het forum in 2011.

      Grts MG

      Comment


        #4
        Re: MotherGrower goes Guerilla 2011

        Maar wel zo dat de plant voldoende maar niet overmatig in de zon staat.

        Kan het dan kwaad dat ze volledig in de zon staan? Als het is omdat de planten anders te laat in bloei gaan begrijp ik het wel.
        Planten die s'avonds of s'morgens langer in de schaduw staan zijn soms sneller afgebloeid.

        gtzz
        Last edited by janleuri; 11 October 2010, 23:28.

        Comment


          #5
          Re: MotherGrower goes Guerilla 2011

          Nee ik bedoelde dat de plant voldoende licht heeft zonder op te vallen en met overmatig bedoelde ik open plek en zichtbaar. (Misschien wat dyslectisch )

          Grts

          Comment


            #6
            Re: MotherGrower goes Guerilla 2011

            Klinkt allemaal weer super lekker.......
            Doe je in de tussen tijd wel wat bij houden
            hoe het gaat og welke problemen je tegen komt.....
            Ga je volgen...

            Comment


              #7
              Re: MotherGrower goes Guerilla 2011

              Ziet er mooi uit
              Weet je al welke soort zaden je gaat planten?

              Comment


                #8
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: MotherGrower goes Guerilla 2011

                  mmm leuk stukje moreweed. zal vast wel goed komen mothergrower, lees wat op het forum, dan komt het wel goed.
                  ga dit jaar ook voor gurillia, op meerdere locaties, zal dan wel even een topic aanmaken.

                  PPlantje
                  ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                  Comment


                    #10
                    Re: MotherGrower goes Guerilla 2011

                    Heb vorig jaar ook wat Guerilla-ervaring opgedaan. Als je het moet hebben van zonuren zou ik zeggen: zet ze volledig in de zon of zoek een ander plekje. Als je ze niet in de zon kan zetten geven ze minder terug na je helse tocht + verschil tussen zon/geen zon zal voor weinig mensen verschil uitmaken of ze het merken of niet: de geur is er nog, de vorm is er nog en eventuele wandelpaden ook.

                    Zelf ging ik tot 2 keer per week naar mijn spot, maar dat kon ik doen omdat ik zeker was dat niemand me zag. Je beschrijft sommige delen alsof je een grote misdaad aan het begaan bent: let op dat je niet te angstig wordt, gebeurde bij mij ook enkele keren (toen ik onverwacht een everzwijn, hert tegenkwam, of toen er even een helikopter rondcirkelde). Langs de andere kant ben ik gewoon met de plantjes in een zak langs de politie gefietst, niemand die het doorhad. Op dezelfde manier de plantjes terug binnengehaald. Zoek dus een plek waar je niet te paranoia wordt dus.

                    Een cruciaal punt mis ik nog aan je guerilla aanpak: hoe wil je slakken en konijntjes aanpakken? Zij knabbelen graag aan verse wietplantjes. En naarmate de oogst nadert zal je wat meer moeten gaan kijken ivm toenemende vochtigheid naarmate het later in het seizoen wordt. Toprot kan zich snel verspreiden en moet dus liefst zo snel mogelijk aangepakt worden.

                    Hoop dat je er iets aan hebt, dit jaar doe ik toch ook weer een guerilla .
                    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                    Comment

                    Bezig...
                    X