Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enkele vraagjes ivm guerilla...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Enkele vraagjes ivm guerilla...

    Korting op 420shop
    Leden,

    Ik ben dit jaar van plan om mijn eerste guerilla kweek te doen...
    Heeft er iemand tips?

    Beginnen vanaf 15 mei? Of mag het eventueel al wat vroeger?
    Welke planten moet ik gebruiken? Ik dacht zelf aan Lowryder 2 omdat ze niet te hoog mogen komen.
    Hoeveel keer moet ik naar de planten gaan kijken? Dit omdat ze op 15 minuten fietsafstand van mijn huis zouden komen.
    Moet ik mijn planten extra voeding geven of is water genoeg?

    Waarschijnlijk zullen er nog vraagjes opborrelen maar ik ben al heel tevreden als ik antwoord kan krijgen op deze vragen.

    Alvast bedankt!
    Guerilla 2012

    #2
    Re: Enkele vraagjes ivm guerilla...

    ten 1e kies maar wat soortjes, ga wel voor buiten soorten echt, zoals purples etc die doen het altijd goed int wild.

    ten 2e kijk eerst of je geen afval tegenkomt wat wandelaars hebben achtergelaten of honden stront, zowel weet je dat die spot niet safe is.

    ten3 hoevaak je moet gaan, nooit overdag of als er mensen zijn, liever in de nacht, en val niet al te veel op met je rugzak etc.

    ten 4e,bewerk de grond, of graaf een kuil en leg daar wat flessen in met voedings water, en leg er blad, onkruid overheen zodat het niet te zien is, en zodat je niet altijd met spullen onderweg bent,ga alleen in geval van echt lange hete zomerdagen wateren, en nooit overdag, zoals ik net zij.

    tip: houd je mond erover tegen vrienden of wie dan ook, en ook geluk is een beetje meegenomen, probeer ook niet alle planten naast elkaar te zetten, maar verdeel ze mooi.

    staff

    Comment


      #3
      Re: Enkele vraagjes ivm guerilla...

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...erilla-farming

      Comment


        #4
        Guerilla 2012

        Comment


          #5
          Re: Enkele vraagjes ivm guerilla...

          Misschien wel 1 kilometer, weet ik veel. Je kunt het je zelf ook makkelijk maken door het mannetje te rooien. En nu niet gaan vragen hoe je mannetjes van vrouwtjes kunt onderscheiden.

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Enkele vraagjes ivm guerilla...

              Mannetjes en vrouwtjes kan ik wel uit elkaar halen

              Ik zal mijn mannetjes dus gewoon vermoorden als ze hun geslacht beginnen tonen
              Guerilla 2012

              Comment


                #8
                Re: Enkele vraagjes ivm guerilla...

                http://www.google.nl/images?hl=nl&q=...w=1366&bih=643

                Ik ben er mee op gehouden.
                Ik kweek deze zaden voor wie meer lef heeft dan ik

                Maar toch succes. Gebruik een handje magnesia kalk en Osmocote !!!
                En spuit jezelf helemaal onder de DEET !!!!!!!!!!!!

                Grtz, HJM
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Enkele vraagjes ivm guerilla...

                  Wij hebben hier nog genoeg dingen die tekenbeten moeten voorkomen

                  Ik heb er alle vertrouwen in
                  Guerilla 2012

                  Comment


                    #10
                    Re: Enkele vraagjes ivm guerilla...

                    ik maakte mezelf teekbestendig ,ik tape-te mezelf in en heb dan wel te dubbelchecken als ik eruit ben , smerige creatures , zit ganse winter op een takkie te wachten en dan gaat de warmtesensor aan en loopt iets warm onder/tegen de tak, laat zich vallen, zoekt plaatsje , spinnetje boort zich lekker gaatje in huid. ze zoeken meestal moeilijke bereikbare plaatsen op op ons lichaam en geven de voorkeur aan behaarde zones maar dit doen ze alleen nadat ze al gedronken hebben en vanaf juni zitten er meestal veel jonkies , die maar een millimeter groot zijn , dus mensen , laarzen of schoenen aan , lange broek en dichttapen zodoende dat de minis niet via het gras op je enkels kruipen; . ikzelf heb die risico's niet meer te nemen maar ik heb wat afgelopen als plastiek mannetje
                    Last edited by member10463; 13 January 2011, 23:35.

                    Comment


                      #11
                      Re: Enkele vraagjes ivm guerilla...

                      Gelukkig woon ik in een buurt met weinig teken maar ik zal me toch goed beschermen
                      Guerilla 2012

                      Comment


                        #12
                        Re: Enkele vraagjes ivm guerilla...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Purple Haze View Post
                        ik maakte mezelf teekbestendig ,ik tape-te mezelf in en heb dan wel te dubbelchecken als ik eruit ben , smerige creatures , zit ganse winter op een takkie te wachten en dan gaat de warmtesensor aan en loopt iets warm onder/tegen de tak, laat zich vallen, zoekt plaatsje , spinnetje boort zich lekker gaatje in huid. ze zoeken meestal moeilijke bereikbare plaatsen op op ons lichaam en geven de voorkeur aan behaarde zones maar dit doen ze alleen nadat ze al gedronken hebben en vanaf juni zitten er meestal veel jonkies , die maar een millimeter groot zijn , dus mensen , laarzen of schoenen aan , lange broek en dichttapen zodoende dat de minis niet via het gras op je enkels kruipen; . ikzelf heb die risico's niet meer te nemen maar ik heb wat afgelopen als plastiek mannetje
                        deze outfit zou ik graag zien in je volgende kweekverslag purple haze
                        Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                        Comment


                          #13
                          Re: Enkele vraagjes ivm guerilla...

                          Begin maar op 15 mei, zeker als het autoflowers zijn zoals lowrider die zijn toch vroeg genoeg klaar voor te oogsten.
                          Hoeveel keer je moet gaan kijken? valt moeilijk te zeggen. Zorg gewoon dat ze op goede grond staan. luchtige voedselrijke grond. grond waar brandnetels op groeien is goed. Vloeibare voeding geven zou ik niet doen. Je kan beter wat compost door de grond mengen. Dan moet je minder naar je plek gaan en met water gaan zeulen om vloeibare voeding in de vermengen. Wat draad rond je planten zetten is ook zeker aan te raden en is noodzakelijk als je konijnenkeutels ziet liggen in de buurt. zet je fiets ergens aan een bushokje en ga een stukje te voet, een fiets die in de graskant ligt is al verdacht.
                          Doe vooral moeite om een goede plek te vinden. Want het loont de moeite.
                          Op een goede plaats is draad, slakkenkorrels, voeding geven, grond bewerken en water geven niet nodig.


                          succes ermee

                          Comment


                            #14
                            Re: Enkele vraagjes ivm guerilla...

                            Bij de guerillateelt zijn de buffer tabs van Sannie ideaal. Je hoeft tussentijds niet met voeding te slepen. Hoe minder je de plaats bezoekt, hoe minder het opvalt. Een "loopspoor" is zo gemaakt en valt op, zeker bij de boswachters.

                            Comment


                              #15
                              Re: Enkele vraagjes ivm guerilla...

                              Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                              Begin maar op 15 mei, zeker als het autoflowers zijn zoals lowrider die zijn toch vroeg genoeg klaar voor te oogsten.
                              Hoeveel keer je moet gaan kijken? valt moeilijk te zeggen. Zorg gewoon dat ze op goede grond staan. luchtige voedselrijke grond. grond waar brandnetels op groeien is goed. Vloeibare voeding geven zou ik niet doen. Je kan beter wat compost door de grond mengen. Dan moet je minder naar je plek gaan en met water gaan zeulen om vloeibare voeding in de vermengen. Wat draad rond je planten zetten is ook zeker aan te raden en is noodzakelijk als je konijnenkeutels ziet liggen in de buurt. zet je fiets ergens aan een bushokje en ga een stukje te voet, een fiets die in de graskant ligt is al verdacht.
                              Doe vooral moeite om een goede plek te vinden. Want het loont de moeite.
                              Op een goede plaats is draad, slakkenkorrels, voeding geven, grond bewerken en water geven niet nodig.


                              succes ermee
                              Hier ben ik wat mee, bedankt !
                              Guerilla 2012

                              Comment

                              Bezig...
                              X