Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biologische wiet in Limburg ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Biologische wiet in Limburg ?

    Korting op 420shop
    Na het afzoeken in bijna iedere coffeeshop in Maastricht zoek een een coffeeshop waar ik wel eerlijke onbespoten wiet kan krijgen. Ik wil er ook best een stuk voor rijden.

    Ik zoek het voor iemand die het medicinaal gebruikt en geen gekke dingen zoals
    bestrijdingsmiddelen of andere troep kan verdragen op dit moment.

    Gisteren weer wat gehaald in Maastricht en dat is net vuurwerk als je het aansteekt

    Ik moet helaas nog een weekje of 8 wachten totdat mijn plantjes klaar en gedroogd zijn

    Ik hoop dat iemand mij een goede coffeeshop kan adviseren

    #2
    Re: Biologische wiet in Limburg ?

    tip!
    rijd naar sittard en ga daar naar coffeeshop relax.eerlijke wiet,ruime keus!hangt wel n prijskaartje aan.skunk ligt 7 a 8 euro,de witte soorten oplopend tot 9,50 de gr.dan is er ook meestal een 3 tal haze soorten vanaf 10 euro.
    grtz

    Comment


      #3
      Re: Biologische wiet in Limburg ?

      tip ik weet niet of ik het mag, maar liever een hobby kweker waarvan je weet het is bio, dan de bespoten zooi in de shops

      Comment


        #4
        Re: Biologische wiet in Limburg ?

        Nou Staff das niet helemaal waar hobby kweek wil nog niet zeggen puur kweek.
        Veel kwekers werken met groei bloei en toppen boostersss en van spoelen komt vaak niets want in eens moeten ze gaan oogsten.

        Gr Bella
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Biologische wiet in Limburg ?

          Ik ga vanavond iig eens kijken bij de Relax, thnx voor de tip.

          Belladonna klopt wat je daar zegt, je moet wel vertrouwen hebben in een thuiskweker.

          Maar ik begeef me nu op glad ijs dat was niet de bedoeling haha, ging om shops !!

          Comment

          Bezig...
          X