Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla 2011

    Korting op 420shop
    Guerilla 2011


    Mijn zaden:
    5 x Autoflower Dieselryder zaden
    5 x Autoflower Autoblueberry zaden
    5 x AutoAK47 zaden
    10 x ADH47 autoflower zaden
    10 x Lowryder #1 autoflower zaden


    Mijn locaties:
    Ik heb al verschillende potentieel goede plaatsten gevonden maar ik ben nog steeds op zoek... Als ik alle plaatsen gevonden heb zal ik foto's plaatsen . Dit zal waarschijnlijk rond eind februari gebeurt zijn.


    Mijn planning:
    Begin februari: Zaden bestellen

    Eind februari: Alle locaties vastgelegd hebben

    Halverwege maart: Locaties voorbereiden met kippenstront uit mijn kippenhok Geen kippenstront gebruiken heb ik te horen gekregen

    Begin april: Nogmaals kippenstront op de locaties voeren Geen kippenstront gebruiken heb ik te horen gekregen

    Halverwege - eind april: Nogmaals naar de locatie gaan om te controleren op eventuele dieren en mensensporen en indien nodig de nodige maatregelen nemen.

    Begin mei: Enkele zaden laten ontkiemen en laten voorgroeien.

    Halverwege mei: De voorgegroeide plantjes gaan planten en de zaden gaan zaaien en genoeg water geven met wat voedingsstoffen.

    Halverwege juni: Eens gaan kijken en het geslacht proberen te bepalen van de planten als het al mogelijk is en de mannen er uit halen want ik wil een voorraadje wiet hebben en geen zaadjes . Ook ga ik ze wat voeding geven.

    Halverwege juli: Nogmaals gaan kijken naar de planten en wat voeding geven.

    Begin - halverwege augustus: Oogsten maar

    Eind augustus: Alles is nu gedroogd en klaar voor gebruik!




    Vragen:
    Heeft er iemand tips/tricks... of klopt er iets niet met mijn planning? Laat het me weten, dan pas ik het aan en wordt mijn kweek hopelijk erg geslaagd.
    Misschien laat ik toch wel een man staan voor het stuifmeel en bevrucht in een vrouwtje... Zodat ik toch nog wat zaad heb voor volgend jaar . Ik ben er nog niet helemaal aan uit... Wat zouden jullie doen?
    Last edited by Anonymous; 8 March 2011, 19:24.
    Guerilla 2012

    #2
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #3
      Last edited by moreweed; 6 February 2011, 00:40.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Guerilla 2011

        Heb geen ervaring met verse mest, maar dacht eens gelezen te hebben dat verse kippenmest niet goed is omdat er nog teveel amoniak in zit. En dat hij daarvoor best een jaartje oud is. ik raad je aan om die mest nu al in te werken. ook kost het niet zoveel om een zak korrelmest te kopen. Ook moet je rekening houden dat je niet 1 plant kan bevruchten voor zaad. dat stuifmeel kan ver vliegen met de wind. Dus zal je op meerdere locaties moeten kweken indien je wiet en zaad wil overhouden.

        gtzz
        Last edited by janleuri; 8 March 2011, 23:57.

        Comment


          #5
          Re: Guerilla 2011

          Verse kippenstrond is idd veel te scherp voor je planten. Dat gaat onherroepelijk verbranden. Je kan er wel een gier mee maken en verdunnen of zoals Jan meld gecomposteerde kippenmest gebruiken.

          Comment


            #6
            Re: Guerilla 2011

            Op de site waar ik de zaden koop staat er dat ze oogstklaar zijn na 11 weken
            Ik gebruik ruguliere zaden en er staat bij halverwege junie dat ik de mannen er uit zal halen .



            Hier geen last van smurfen

            Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
            heb geen ervaring met verse mest, maar dacht eens gelezen te hebben dat verse kippenmest niet goed is omdat er nog teveel amoniak in zit. en dat hij daarvoor best een jaartje oud is. ik raad je aan om die mest nu al in te werken. ook kost het niet zoveel om een zak korrelmest te kopen. ook moet je rekening houden dat je niet 1 plant kan bevruchten voor zaad. dat stuifmeel kan tot 500 meter ver vliegen met de wind. dus zal je op meerdere locaties moeten kweken. indien je wiet en zaad wil overhouden. gtzz
            Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
            Verse kippenstrond is idd veel te scherp voor je planten. Dat gaat onherroepelijk verbranden. Je kan er wel een gier mee maken en verdunnen of zoals Jan meld gecomposteerde kippenmest gebruiken.
            Ik ben van plan om op meerdere locaties te kweken ...
            Is het beter om een hoopje compost uit de composthoop van mijn grootvader te halen en dat op mijn locaties strooien?
            Last edited by Anonymous; 6 February 2011, 08:18.
            Guerilla 2012

            Comment


              #7
              Re: Guerilla 2011

              yep, ga voor de compost > da's beter dan verse kippestront.

              En inderdaad : op meerdere locaties kweken is de sleutel tot succes met guerilla. maak het niet te ingenieus allemaal, de simpelste spots zijn vaak de beste.

              succes !
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Guerilla 2011

                Heeft er iemand trouwens al ervaring met ADH47? Ik vind er namelijk niet veel over.

                Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                yep, ga voor de compost > da's beter dan verse kippestront.

                En inderdaad : op meerdere locaties kweken is de sleutel tot succes met guerilla. maak het niet te ingenieus allemaal, de simpelste spots zijn vaak de beste.

                succes !
                Guerilla 2012

                Comment


                  #9
                  Re: Guerilla 2011

                  adh47 is 'n kruising van auto ak47 x auto haze x dieselryder
                  dit is 'n eigen gemaakte kruising van 'n wietforum.nl lid genaamd chaz
                  verder weet ik er ook niet veel meer over

                  grtz angel777
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerilla 2011

                    Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                    adh47 is 'n kruising van auto ak47 x auto haze x dieselryder
                    dit is 'n eigen gemaakte kruising van 'n wietforum.nl lid genaamd chaz
                    verder weet ik er ook niet veel meer over

                    grtz angel777
                    Dit wist ik al maar toch bedankt voor de info
                    Guerilla 2012

                    Comment


                      #11
                      Re: Guerilla 2011

                      Mooie planning ! goed voorbereid is al half gewonnen of zoiets !
                      Hier kom ik vaker kijken voo de updates
                      --------------------------------------------
                      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                      ik voel me een geurillaboer

                      Comment


                        #12
                        Re: Guerilla 2011

                        lijkt me leuk om verder te volgen, ga zelf binnen kort ook op zoek naar een paar mooie plekjes. Kan hier vast nog mooie tips vinden

                        Comment


                          #13
                          Re: Guerilla 2011

                          Oorspronkelijk geplaatst door melosma View Post
                          Mooie planning ! goed voorbereid is al half gewonnen of zoiets !
                          Hier kom ik vaker kijken voo de updates
                          Goed begonnen is half gewonnen bedoel je waarschijnlijk

                          Bedankt
                          Guerilla 2012

                          Comment


                            #14
                            Re: Guerilla 2011

                            Oorspronkelijk geplaatst door Anonymous View Post
                            Goed begonnen is half gewonnen bedoel je waarschijnlijk

                            Bedankt
                            goh ja da was het ! ik kwam er niet direct op
                            Heb je al je plekjes al?
                            ben benieuwd, ik ga mede guerilla doen dus ik ben wel benieuwd!

                            chrs
                            --------------------------------------------
                            Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                            ik voel me een geurillaboer

                            Comment


                              #15
                              Re: Guerilla 2011

                              Ola beste collega,

                              Ik zou absoluut ietsje vaker bij je planten op bezoek gaan want je weet noooit wat voor vwerassingen je voor je kiezen krijgt als je te weinig aandacht aan je kids geeft. Denk vooral aan eventuele voedingstoevoegingen die zelfs in de open volle grond goed toe te dienen zijn of via bladvoeding. Doe jezelf ook een lol door geen foto''s ye plaatsen van je locatie. Jij kunt nooit weten of jouw buurman ook op dit forum zit en jouw plekje eventueel herkent en vervolgens ietsje eerder oogst dan jij van plan was. Ik loop pas 27 jaar mee in de kweek wereld dus weet wat ik zeg. Succes,
                              Bou

                              Comment

                              Bezig...
                              X