Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla kweken

    Korting op 420shop
    ik had een vraagje,
    ik ga een pp stekkie halen
    en ik wil guerilla kweken , gewoon in een bos
    met daaromheen brandnetels
    kan ik die plant daar gewoon in de grond stoppen?

    ik wil se daar houden totdat se gaan bloeien,
    en daarna wil ik se binnen sette onder een lamp
    sodat het precies lijk op binne w. is dat mogelijk?

    en hoe sit het dan met de voeding? etc.

    ik ben een beginner dus sou graag wat informatie erover willen hebben
    Last edited by coolieboi; 30 March 2011, 00:25.

    #2
    Re: guerilla kweken

    Als je die plant daar gewoon in het bos in de grond gaat stoppen en dan als die in de bloei gaat alle wortels uit de grond trekken om dan binnen te zetten.. Heb je wel veel schade aan je wortels, bovendien zal ze even stoppen met groeien/ bloeien aangezien ze op dat moment alle energie moet steken in het herstellen van haar worteltjes.
    Tenzij je ze in potten stop en die potten ingraaft.

    Al de rest is mogelijk tenzij ze super groot worden. Als je ze dan gaat halen en daarmee door het bos loopt en dan iemand tegen komt... En je thuis komt en dan ziet dat ze niet in je hokkie passen.

    Ik snap niet waarom je ze niet binnen laat groeien en bloeien als je daar de mogelijkheid voor hebt..

    Buiten kan je ook een goed resultaat halen. Ik vermoed dat je power plant gaat zetten of bedoel je met pp purple power


    Gtz jan

    Comment


      #3
      Re: guerilla kweken

      nee ik bedoel een power plant
      ik heb erover nagedacht om het binne te doen maar dat lijkt me niet verstandig aangesien ik nog thuis woon.

      en ik ga se in potten onder de grond stoppen lijkt me wel het beste.
      en als k se weg ga halen doe ik dat natuurlijk als het donder is (in de nacht)

      kan iemand een soort van schema maken?
      en moet ik dan elke dag daar langs om water te geve?
      ik ga se tussen brandnetels stoppe

      bijvoorbeeld hoelang ik se daar moet laten staan, totdat ik se binne in de bloei kan sette
      en wat heb ik dan allemaal nodig als ik se binne in de bloei set?
      Last edited by coolieboi; 30 March 2011, 01:58.

      Comment


        #4
        Re: guerilla kweken

        Ofwel zet je je planten binnen onder de lamp, ook om af te bloeien.
        Ofwel zoek je buiten een plaatsje waar je kunt laten afbloeien.

        Maar je planten verplaatsen, als ze reeds volgroeid zijn, is niet goed.

        Als je het thuis doet, breng je beter je huisgenoten op de hoogte, en maar je daar afspaken over.
        Als je geen 18 bent, DOE HET NIET!

        Comment


          #5
          Re: guerilla kweken

          Met alle respect, maar ik begrijp geen ene mallemoer van je redenering. Je woont nog thuis en kennelijk zien je huisgenoten het niet zitten dat je thuis planten tot wasdom laat komen. Ik vermag niet in te zien waarom ze dan wel ineens akkoord zouden gaan met het laten afbloeien binnenshuis. Wat is eigenlijk je leeftijd: op grond van je schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid denk ik meer in de richting van een 12 jarige dan een meerderjarige.
          Last edited by Xtreme; 30 March 2011, 10:27.

          Comment


            #6
            Re: guerilla kweken

            Sluit me bij extreme aan
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: guerilla kweken

              okee, dus ik moet se gewoon op die plek laten afbloeien?
              worden het dan wel dikke toppen?
              want een vriend van me had het ook gedaan vorig jaar maar kreeg egt hele kleine topjes ervanaf

              Comment


                #8
                Re: guerilla kweken

                Ik volg extreme, ik begrijp ook niet dat je binnen niet mag groeien maar wel mag afbloeien. Bovendien gaan ze tijdens het afbloeien ferm stinken. En volgens mij heb jij geen flauw idee hoe groot zo een plant kan worden. stel stat ze 1.5 meter groot is+ een halve meter voor de pot. Dan moet je zeker al een auto hebben en ik denk niet dat jij daarvan in het bezit bent.
                Ja je krijgt ook mooie dikke toppen als je een ras echte buitensoort neemt. Ga voor een deense soort die vroeg afbloeit en indien je toch buiten gaat afbloeien steek je ze beter in volle grond want dan heb je veel minder problemen met water tekorten. Dan kunnen de wortels lekker diep gaan.

                gtz jan

                Comment

                Bezig...
                X