Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla kweken

    Korting op 420shop
    ik had een vraagje,
    ik ga een pp stekkie halen
    en ik wil guerilla kweken , gewoon in een bos
    met daaromheen brandnetels
    kan ik die plant daar gewoon in de grond stoppen?

    ik wil se daar houden totdat se gaan bloeien,
    en daarna wil ik se binnen sette onder een lamp
    sodat het precies lijk op binne w. is dat mogelijk?

    en hoe sit het dan met de voeding? etc.

    ik ben een beginner dus sou graag wat informatie erover willen hebben
    Last edited by coolieboi; 30 March 2011, 00:25.

    #2
    Re: guerilla kweken

    Als je die plant daar gewoon in het bos in de grond gaat stoppen en dan als die in de bloei gaat alle wortels uit de grond trekken om dan binnen te zetten.. Heb je wel veel schade aan je wortels, bovendien zal ze even stoppen met groeien/ bloeien aangezien ze op dat moment alle energie moet steken in het herstellen van haar worteltjes.
    Tenzij je ze in potten stop en die potten ingraaft.

    Al de rest is mogelijk tenzij ze super groot worden. Als je ze dan gaat halen en daarmee door het bos loopt en dan iemand tegen komt... En je thuis komt en dan ziet dat ze niet in je hokkie passen.

    Ik snap niet waarom je ze niet binnen laat groeien en bloeien als je daar de mogelijkheid voor hebt..

    Buiten kan je ook een goed resultaat halen. Ik vermoed dat je power plant gaat zetten of bedoel je met pp purple power


    Gtz jan

    Comment


      #3
      Re: guerilla kweken

      nee ik bedoel een power plant
      ik heb erover nagedacht om het binne te doen maar dat lijkt me niet verstandig aangesien ik nog thuis woon.

      en ik ga se in potten onder de grond stoppen lijkt me wel het beste.
      en als k se weg ga halen doe ik dat natuurlijk als het donder is (in de nacht)