Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groen licht voor Cannabis bij pijn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Groen licht voor Cannabis bij pijn

    Korting op 420shop
    Groen licht voor Cannabis bij pijn

    Bron
    God was never on your side..

    #2
    Re: Groen licht voor Cannabis bij pijn

    Yessss, nou moeten we alleen nog af van de politieke nitwits die denken mee te kunnen babbelelen over wat wel en niet voor behandelstrategie en middelen in aanmerking zou moeten komen.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Groen licht voor Cannabis bij pijn

      wow cornolio, da's nog eens eerlijk!

      pijnperceptie verandering of pijnvermindering > het resultaat is either way dat je minder last ondervind. Ik hoef in elk geval niet te blowen bij pijn, ik krig er meer moeite mee. Maar goed, ik heb geen hernia's of of andere chronische pijnveroorzakers.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Groen licht voor Cannabis bij pijn

        Zeer herkenbaar , cannabis haal niet de pijn weg maar maakt dat het tijdelijk beter kan dragen is mijn ervaring.
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Groen licht voor Cannabis bij pijn

          Pijn valt niet te definieren!

          Ieder mens ervaart pijn anders. Ik heb in feb. een ooroperatie gehad en heb daarbij een extra verdoving gekregen in mijn oor tijdens de operatie. Dat was voor mij voor het eerst en ik weet wat oorpijn is. Na de operatie heb ik geen enkel noemenswaardige pijn gevoeld. Terwijl dit 15 jaar geleden geheel anders was en je weken pijn had.

          Een jaar of 5 geleden kwam ik in contact met een Belg die meerdere rug- en nekhernia's had door zijn werk. Tentijde gebruikte hij een ingebouwde morfinepomp die als een bult in zijn of bij zijn maag zat. Hij kon max. 20 morfine krijgen en was daardoor totaal nutteloos en in een roes. Cannabis gebruikte hij al wel, maar niet op grote schaal.

          Door gebruik te maken van medicinale cannabis kon hij de hoeveelheid morfine afbouwen en weer redelijk mee doen. Zo heb ik toen met hem een tuintje aan gelegd zodat hij zijn eigen meidcijn kan verbouwen en verstouwen.
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


            #6
            Re: Groen licht voor Cannabis bij pijn

            Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
            Pijn valt niet te definieren!
            daar zijn anders aardig wat inspanningen op gericht, denk aan de pijncentra die de academische ziekenhuizen hebben. Pijn zelf kan soms moeilijk meetbaar te maken zijn maar er zijn een hoop afgeleide processen die wel inzicht kunnen geven. De ervaring van die pijn en hoe daar mee om te gaan, ja inderdaad dat is een heel ander verhaal.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7

              Comment

              Bezig...
              X