Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bijna beginnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bijna beginnen

    Korting op 420shop
    hoi
    ik gah dit jaar ook maar eens guerilla kweken
    ik heb 12 keer purple widow en denk er nog over om er nog 3 keer chronic bij tedoen
    ik heb een mooi plekje gevonden maar het is in een fcs bos
    op zich geen probleem alleen controleren ze daar niet soms om tekijken naar het hout
    ik heb een plek waar ik kan voorkweken maar is onder een kut led grow lamp beter dan een kas (kan niet thuis huisgenoten )
    laaste vraag hoelang zal ik voorkweken ik denk dat ik ze de 15 mei buiten ga zetten maar waneer begin ik met voorkweken

    maar alvast bedank

    #2
    Re: bijna beginnen

    ik zelf ben vanaf dit weekend begonnen, of dit ideaal is weet ik niet maar we zullen zien eh

    chrs
    --------------------------------------------
    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
    ik voel me een geurillaboer

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: bijna beginnen

        Die purple widow word wel groot, kan +3 meter worden.
        Jah hoe lang voorgroeien, hangt er vanaf hoe groot je wil hebben wanneer je ze buiten zet. En die led lamp hoeveel watt is die en is die speciaal om planten voor te groeien?

        gtz
        Last edited by janleuri; 6 April 2011, 21:47.

        Comment


          #5
          Re: bijna beginnen

          Als je ze na de ijsheiligen buiten wilt zetten (half mei) kan je het besten een week of 3-4 laten voorgroeien.
          Langer of korten kan ook, maar bij langer staan ze eigenlijk onnodig lang voor te groeien en ontneem je ze zonlicht, en bij korter kan het zijn dat het planten nog te zwak is om de weersomstandigheden te overleven.

          Comment

          Bezig...
          X