Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik heb enkele maanden geleden zaadjes gekregen van een vriend van me (Frits op dit forum :p). & heb een en een halve week terug eentje in de grond gestoken. Deze is nu boven gekomen! Aangezien dit m'n eerste keer is, heeft frits me aangeraden om op dit forum een verslag te maken, want als er iets misgaat, dat iemand me het dan kan zeggen . Aangezien ik dit ene zaadje meteen de grond heb ingestoken ga ik er nog 3 laten ontkiemen in glazen water & dan planten. De grond zelf was heel erg begroeid, er staan ook vele netels, meer heb een breed maar niet diep putje gegraven & alle wortels doormidden gehakt .

    - Ik heb enkele vraagjes; de grond krioelt van wormen, mieren & andere insecten, is dit erg?
    - Ik wil ze vlugger in bloei laten gaan, ik heb gehoord van een vuilniszak erover te doen, met enkel verluchtingsgaten in & het 12u zon/donker te geven. is dit een goede optie, zoja wanneer ergens (maand) ?

    Foto's komen weldra!!! Grtz SixStars


    UPDATE 0.1

    we zijn nu 3-4 weken verder ;D
    - Foto's werken nog altijd niet, mijn pc kan mijn gsm niet vinden.. maar ze moeten en zullen er op komen!
    - alright, m'n plantje is begonnen aan zijn vertakking! Het groeit traag, maar het groeit.. het plantje is ook geplant op een zeer slechte grond
    - de grond krioelt van mieren, blad & grondluizen (witte beestjes).. zou ik hiervoor pesticide gebruiken?
    - Heb nog een plantje gezet, naast een gracht, water van wel 2meter breed, de grond was er ongelooflijk vochtig maar wel korrelig kan dit kwaad?
    - Heb nog 2 zaadjes, die ga ik in een bloempot steken, ergens zetten & dan pas in de grond steken! als iemand me kan helpen met m'n vragen, altijd welkom

    Grtz SixStars
    Last edited by sixstars; 18 May 2011, 18:26.
    >>> Loving The Green Herbs <<<

    #2
    Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

    Nice.

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

      ik denk dat je iets te snel wilt gaan met het kweken van je plantjes
      eerst moet je effe hier kijken http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-in-een-lijst kan we handig voor je zijn.
      het is effe door bijten maar dan heb je ook wat (heb er zelf wel wat aan gehad) en velen met mij

      we komen zeker nog eens kijken

      rustig
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

        Ik zou idd de link ff doornemen...

        Je 1e kweek, dan zou je toch direct niet te moeilijk gaan moeten doen.
        Denen bloeien sowieso eerder af dan de gewone inheemse soorten, dus je hebt hiermee al een voorsprong!
        Houd er ook rekening mee dat wanneer je plant verduisterd dit strikt moet gebeuren en je plant blijft vanwege vroeger in bloei zetten kleiner en brengt dus ook minder op!
        Als je de ruimte hebt, laat je haar gewoon haar gang gaan en geniet van de cyclus die je plant gaat nemen!
        Succes

        Comment


          #5
          >>> Loving The Green Herbs <<<

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

            de grond krioelt van wormen, mieren & andere insecten, is dit erg?
            Ik weet het niet zeker, maar volgens mij maakt dit helemaal niet uit.
            Er groeit voor de rest toch ook onkruid, en daar komen de insecten toch ook.

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

              Oorspronkelijk geplaatst door Wesleyy045 View Post
              Ik weet het niet zeker, maar volgens mij maakt dit helemaal niet uit.
              Er groeit voor de rest toch ook onkruid, en daar komen de insecten toch ook.
              wormen zijn goed.. nja er zitten echt vele mieren...
              >>> Loving The Green Herbs <<<

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

                update 0.1 is er ;p
                >>> Loving The Green Herbs <<<

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

                  @sixstars:
                  Zou het niet beter zijn je nieuwste berichten onderaan toe te voegen?
                  Steeds terug moeten naar het 1e bericht is vervelend (tenminste ik doe het niet weer......)

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

                    Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                    @sixstars:
                    Zou het niet beter zijn je nieuwste berichten onderaan toe te voegen?
                    Steeds terug moeten naar het 1e bericht is vervelend (tenminste ik doe het niet weer......)
                    ik vind het makkelijker, dan is alles overzichtelijker. ik zal alletwee doen okj? & weet jij misschien een antwoord op mijn vragen? grtjes
                    >>> Loving The Green Herbs <<<

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

                      UPDATE 0.1

                      we zijn nu 3-4 weken verder ;D
                      - Foto's werken nog altijd niet, mijn pc kan mijn gsm niet vinden.. maar ze moeten en zullen er op komen!
                      - alright, m'n plantje is begonnen aan zijn vertakking! Het groeit traag, maar het groeit.. het plantje is ook geplant op een zeer slechte grond
                      - de grond krioelt van mieren, blad & grondluizen (witte beestjes).. zou ik hiervoor pesticide gebruiken?
                      - Heb nog een plantje gezet, naast een gracht, water van wel 2meter breed, de grond was er ongelooflijk vochtig maar wel korrelig kan dit kwaad?
                      - Heb nog 2 zaadjes, die ga ik in een bloempot steken, ergens zetten & dan pas in de grond steken! als iemand me kan helpen met m'n vragen, altijd welkom

                      Grtz SixStars
                      >>> Loving The Green Herbs <<<

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

                        Voor deze keer toch ff gescrolled..

                        Luizen wil je niet op je plant, die zuigen haar leeg. En elk ander zuigend insect ook niet btw!
                        Insecticides.. ja kunnen werken, maar in de natuur/guerrilla is minder te controleren op zo'n manier dan in een pot of kuip. En de residuen die er eventueel achterblijven rook je later op?
                        Zou toch ff dit topic doornemen: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...highlight=EHBO
                        Te natte grond houden je plantjes ook niet van, vochtig is okay maar nat is funest!

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

                          van die vlloien wist ik al.. insectidise = pesticide? & er groeide netels dus wiet zal er dan ook wel groeien? ;p

                          bedankt
                          >>> Loving The Green Herbs <<<

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

                            insecticide = pesticide tegen insecten

                            Wiet kan goed groeien in grond waar netels staan, dus dat zit wel goed!
                            YW

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste kweek ooit! Royal Dane X Typhoon

                              Alright! Zorda ik terug kan stappen, neem ik mijn camera mee & zal ik eens wat foto's gaan maken van men deen
                              >>> Loving The Green Herbs <<<

                              Comment

                              Bezig...
                              X