Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste guerillakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste guerillakweek

    Korting op 420shop
    Irie!
    Ik wil dit jaar mijn eerste Guerillakweek doen, dus proberen we het maar eens. Ik heb zaadjes besteld bij Froebanken, Seedsman Outdoor Mix (10) en DCFUdeSkunkMix (5 met 4 freebies). Ik heb mijn UdeSkunkMix al laten ontkiemen, en van de 9 zaadjes zijn er 8 uitgekomen (de 8e daarnet nog). Van de 8 zaadjes zijn er al 7 hun kopje boven de grond komen steken, de andere verwacht ik morgen. Ik zal foto's proberen te uploaden, en hopelijk veel goeie tips krijgen!
    Krijg momenteel ook geen foto's geupload, maar zal er uploaden zodra het terug werkt.

    Juuuuuw!
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Eerste guerillakweek

    Nog een belgische geurillaboer ! ik ben benieuwd
    --------------------------------------------
    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
    ik voel me een geurillaboer

    Comment


      #3
      Re: Eerste guerillakweek

      Seedsman Outdoor Mix

      Volgens mij is Seedsman van het Verenigd Koninkrijk dus Britse import bij Froebanken.

      In ieder geval heb je zaden besteld bij een goede zaadbank.

      Succes met je kweek

      Comment


        #4
        Re: Eerste guerillakweek

        veel succes met je kweek, ga je zeker volgen, ik ga eveneens zelf over een paar weken een guerillakweekje doen in het zonnige belgie

        Comment


          #5
          Re: Eerste guerillakweek

          ik ben ondertussen ook bezig met mijn guerilla (belgie)
          zal je volgen, kan ik een beetje vergelijken

          Comment


            #6
            Re: Eerste guerillakweek

            Beetje slecht nieuws, gisteren mijn 2 (en 1tje pas gezaaid) zorgekindjes verloren. Ik had in de winkel een nieuwe TL lamp gaan kopen (33) om ze boven die 3 te hangen, omdat ze een pak kleiner waren en slechter groeiden dan de anderen, en ze zo toch genoeg licht bleven krijgen. Blijkt nu dat die lamp toch op een of andere manier de foute was. Gisteren kom ik in me hok, en zie ik die 2 plantjes plat tege de grond liggen . Nu heb ik nog geprobeert om ze onder een juiste lamp te steken, maar ze kwamen niet meer recht... Dus nu heb ik nog 5 goed groeiende en gezond uitziende plantjes. Nu heb ik ook wel plaats voor me andere 10 zaadjes dus die ga ik nu ook laten ontkiemen. Ik post fotos vanaf wanneer ik me camera terug heb
            Irie, Musk.
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment


              #7
              Re: Eerste guerillakweek

              Zou ze niet onder een lamp zetten, kunnen zich alleen meer problemen voordoen dan als ze gewoon buiten staan
              En buiten is toch genoeg licht om goed te groeien?
              Gr

              Comment


                #8
                Re: Eerste guerillakweek

                Heb hier niet de kans om ze buiten te zetten, aangezien me buur de commisaris is . Dus nu gaan ze nog even onder lamp, daarna buiten. Ik ga proberen deze avond foto's te nemen.
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste guerillakweek

                  Ziezo, wat een Firefox update wel niet allemaal kan opleveren, foto's! Deze foto's zijn wel van 3 dagen oud, maar ze zijn nog niet meer gegroeit. Met mijn zaadjes gaat het wel wat minder, komen heeel traag uit, en de kiempjes lijken uitgedroogd, alhoewel ik ze vochtig genoeg hou... Hopelijk lukt het toch .
                  Hierzo foto's:
                  DSC00877.jpgDSC00878.jpgDSC00876.jpgDSC00875.jpgDSC00874.jpg
                  Stap voor stap geraken we er wel.

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste guerillakweek

                    Vandaag zijn de eerste 2 van Seedsman boven de grond gekomen, de 3e is nog steeds onder aarde. Daarnet waren er nog wel 3 ontkiemt, dus die steken nu ook in de aarde. Gisteren hing een plantje slap, maar dat is weer helemaal in orde na een beetje water, nu liggen er 2 andere beetje slap... Dus ik heb op die ook een beetje water gestuift, hopelijk komen ook zij terug mooi .
                    Irie!
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste guerillakweek

                      DSC00881.jpgDSC00882.jpgDSC00883.jpgDSC00885.jpgDSC00884.jpgDSC00886.jpgUpdate:
                      Van de UDFSkunkMix heb ik nu 5 mooie plantjes. Van Seedsman Mix zijn er van de 10 9 ontkiemt, en van die negen zijn er boven de grond (de andere 3 doen moeilijk).
                      De meeste zijn nog redelijk klein, maar ben van plan deze vooravond rond 7-8 uur de eerste 3 in het bos te gaan zetten om 3 verschillende plekjes. Heb niet zoveel hoop voor deze zomer, maar wat ik oogst, al is het maar 1 luttel grammetje, ben ik blij mee.
                      Hier even nieuwe fotos, wel excuses voor mijn verschrikkelijke fotokunsten.
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste guerillakweek

                        Nice musketier dat kan niet anders dan goed komen,bescherm ze wel even door wat kippengaas eromheen te zetten tegen de konijnen.

                        succes verders en ik zal eens wat vaker komen kijken hier.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste guerillakweek

                            Ik geef geen voeding, puur natuur!
                            Stap voor stap geraken we er wel.

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste guerillakweek

                              Vergeet het gaas niet er om heen zetten

                              Groetjes
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X