Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke soort helpt bij slaap problemen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke soort helpt bij slaap problemen.

    Korting op 420shop
    Mijn dochter van 19 heeft regelmatig slaapproblemen. Af en toe krijgt ze wat pilletjes van de huisarts maar het lijkt me toch de moeite waard om eens te proberen dat probleem op een iets vriendelijkere manier aan te pakken. Heeft iemand hier tips over een soort die bekend staat om het slaapverwekkend effekt? Ze heeft al wel af en toe een joint geprobeerd maar volgens haar ziet ze ze dan "vliegen". De vriend waarmee ze dan rookt gebruikt regelmatig dus die zal wel een heftig soortje gebruiken. Tips iemand?

    #2
    Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

    Een white rhino bijvoorbeeld is een niet te hevige slaapverwekkend soortje (bij mij dan) maar het ligt een beetje aan de persoon.

    Comment


      #3
      Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

      Dan zal die vriend wel Sativa's roken ( meer high ).
      mischien kan ze dan beter de zware Indica soorten proberen zoals bijv : Northern Light's , Kush , Afgaan ..... enz.


      Smoke

      Comment


        #4
        Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

        Goedeslaapwiet

        Ziektebeelden

        Hoe gebruik

        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

          van cannabis ga je dieper nadenken.. iemand die nadenkt slaapt niet...
          Als de slaapproblemen van psychische aard zijn zal een jointje niet gauw helpen...
          evenwel ga je van cannabis je problemen sneller relativeren dus ....
          het proberen waard,
          ik raad vooral bio en buitenweedjes aan... (die zijn doorgaans pak minder mind blowing dan binnen gekweekte soorten)
          Beter zelfs nog en echt ideaal omdat u er als ouder ook achter staat is gewoon een plantje in de tuin neerzetten....
          Zullen hier mensen genoeg zijn die U graag zaadje willen toesturen, zo kost het u al niets en ben je zeker dat de weed niet bespoten is
          (insecticides die verdampt en ingeademd worden zorgen voor minder goede ademhaling... dus slechtere slaap)
          Ook aan te raden is gewoon blokje rond rennen of met de hond gaan wandelen, ander hoofdkussen of zelfs andere matras.. slaapt ze in een 'vreemd' bed ook slecht? (heb ook zelf lang slaapproblemen gehad dus weet hoe lastig het is)
          Succes alvast

          Comment


            #6
            Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

            Melatonine kan je gewoon bij drogist kopen natuurlijk product kost 10 euro voor 1000 pillekes
            En dat je van cannabis gaat nadenken is niet waar mischien bij sommige mensen bij mij zet het mn hooft stil en kan ik me ontspannen.
            Alleen als je teveel rook ga je vliegen beter neem ze maar 1 of 2 hijsjes
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

              Bedankt voor het meedenken. De Melatonine heeft ze inderdaad ook wel een tijdje gebruikt. Dat werkte ook goed herinner ik me net.
              Ik heb zelf een paar plantjes op aanwas (WW) maar dat duurt nog wel eventjes voor ze die kan proberen natuurlijk. De genoemde soorten ga ik even beter bekijken hier
              en dan bij een shop maar eens wat proberen.

              Comment


                #8
                Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

                idd bella na een hijs of 3 nog geen problemen met "te ver" willen nadenken..

                Comment


                  #9
                  Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

                  Inderdaad rook niet teveel want dan ga je vliegen en om te slapen rook je beste paar hijsjes in je bedje
                  Je kan ook in de tuin autoflower planten zetten die zijn in 2 maanden klaar.
                  Probeer eens wiet thee ga naar shop leg de situatie uit en vraag een goed wietje voor te kunnen slapen.
                  Hoe je thee maakt staat bij het gebruik van cannabis beschreven

                  Suc6
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

                    Puur of roken met tabak kan ook nog wel eens een verschil maken, en rook rustig aan zeker niet te veel.

                    Idd zoals Smoke al zei: een "zware" indica soorten, Afgaan, Kush, Anesthesia (eigen ervaring), Skunk en zo verder...
                    Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                    Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                    Comment


                      #11
                      Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

                      Ben gisteren bijna in slaap gevallen op het toilet na een hasjplanthaze jointje..
                      en vorige zomer in men zwembad al zittend na black domina haze jointje...

                      Comment


                        #12
                        Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

                        Hahhaa. In slaap vallen op de wc? Nou ben ik niet voor roken in bed maar soms kan het dus wel slim zijn om in bed te roken. We gaan het uitproberen. De thee hoef ik niet mee aan te komen. Ze vindt de geur van wiet afschuwelijk en ik zie haar dus zeker geen thee drinken waar die geur aan zit.

                        Comment


                          #13
                          Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

                          Aaan cannabis thee zit geen geur en je kan er evt een zakje thee met smaak in hangen hoor

                          Groetjes bella
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

                            Aaaah ok. Geurloos? Dan is het het proberen waard dus.

                            Comment


                              #15
                              Re: Welke soort helpt bij slaap problemen.

                              Draai er ook wat verse munt door en genoeg suiker (suiker zou helpen om de thc nog sneller op te nemen...)
                              vooral appelmunt is heel lekker in thee en van zichzelf de zoetste soort munt dak ken (te verkrijgen bij de marrokaanse of turkse winkel)

                              De munt gaat de smaak en de geur overheersen
                              en aan weedthee zit naar mijn mening wel een geurtje (geen echt weedgeur meer plantaardige geur) maar is wel vrij tipisch...
                              en niet zo'n topsmaak....
                              moet er wel bij vermelden dat ik enkel thee trek van knip en takafval (uit de toppen uiteraard)

                              Comment

                              Bezig...
                              X