Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

    Korting op 420shop
    Hej iedereen!

    Eindelijk begin ik met mijn kweekverslag!
    Heb mijn zaadjes binnen enkele dagen!
    endan beginnen ze aan hun lange reis tot plant.

    Vandaag ben ik Sproutpats gaan halen en een kweekbakje in de Brico.
    Omdat ik hierover veel las op het forum en dat het een groot succespercentage had.
    Ik wou zelf een foto trekken van het kweekbakje maar dit lukte niet, stom fototoestel.
    rombergtabs1.jpgmarco.jpg

    Het zijn dus 10Sproutpats en een evengroot kamer-broeikasje
    Wanneer de zaadjes zijn aangekomen zal ik verder uploaden!

    Tog even een vraagje voor de duidelijkheid.
    Waar kan ik dit het best zetten? ivm temperatuur en licht.
    ->Ik weet tegen de 22graden, maar mag er licht op komen?
    ->een hoge luchtvochtigheid las ik ook, maar hoe onderhoudt ik dat, en wat is hoog?
    ->Moeten ze eigenlijk nadien nog water krijgen?


    Dit is het kweekverslag van de GuerillaSerre en er komen nog gwn buitenplanten bij.
    Z'n 10 in totaal

    Even geduld voor verdere uploads! Hopelijk komen de zaadjes snel aan!
    Last edited by karreweed; 8 June 2011, 13:55.
    marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

    #2
    Re: Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

    Ziet er goed uit! Zal het zeker volgen

    Comment


      #3
      Re: Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

      De GuerillaSerre volg ik zowiezo!

      Vrede

      Comment


        #4
        Re: Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

        kweet eig ni of het kwa kan da dr licht opkomt... best gewoon donker zetten dan zijde zeker
        en da bakje is speciaal gemaakt om het vocht erin te houden... kzou wel de luchtgatjes opezetten... frisse lucht kan nooit kwaad! de sproudpads moeten toch weken en zitten vol water wat voor de LV zorgt
        Ik blijf na planten in sproudpads altij minstens 4 dagen af, als ik na 4 dagen nog nix heb da bovensteekt nog efkes wachten, na 6 dagen bevochtig ik men sproudpads terug...
        En ik zou de planten OOIT nog wel is water geven ja... lijkt me het gezondst :p neenee snap wa je bedoeld check hierbove dus :p

        Comment


          #5
          Re: Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

          Haha ok maar ik update wel om de 2dagen dan vanaf ze erin steken met fotos dan ^^

          Btw Rupelsoldaten! @Blazen!
          marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

          Comment


            #6
            Re: Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

            Oorspronkelijk geplaatst door karreweed View Post
            Tog even een vraagje voor de duidelijkheid.
            Waar kan ik dit het best zetten? ivm temperatuur en licht.
            De vensterbank, je tuin, onder TL, ... En ja, je plantjes moeten in het licht staan he, enkel je zaad kan je in het donker ontkiemen.
            Oorspronkelijk geplaatst door karreweed View Post
            ->Ik weet tegen de 22graden, maar mag er licht op komen?
            Tuurlijk, dat mag niet, maar moet!
            Oorspronkelijk geplaatst door karreweed View Post
            ->een hoge luchtvochtigheid las ik ook, maar hoe onderhoudt ik dat, en wat is hoog?
            Zorg gewoon dat je kleine plantjes vochtig staan, af en toe is besproeien met water (eerste 3 weken water op je plantje verstuiven, niet gewoon water aan de aarde geven). Je serre doet de rest .
            Oorspronkelijk geplaatst door karreweed View Post
            ->Moeten ze eigenlijk nadien nog water krijgen?
            Niets leeft zonder water he hehehe, maar aangezien je guerilla zet is het niet de bedoeling dat je er dagelijks naartoe gaat. Enkel als het een lange periode niet heeft geregent kan je mss wel eens rondgaan met wat water, maar regen doet de rest.

            TIP: Lees nog eens goed het forum door, lijkt dat je nog met veel vragen zit!
            Irieee
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment


              #7
              Re: Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

              Danku weeral kevin!
              En ja spendeer veel tijd met het opzoeken van alles
              ,maar doe het liever wat stap voor stap dan alles tegelijk!
              Nu is de grootste prioriteithet ontkiemen en dan overpotten in een grotere pot

              Tog alvast bedankt!
              ZAADJES NOGALTIJD NIET AANGEKOMEN!
              marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

              Comment


                #8
                Re: Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

                waar heb je ze besteld? khoop alien of 420? :p
                en wacht lang genoeg met verpotten... ze moeten toch beetje wortel hebben

                Comment


                  #9
                  Re: Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

                  World of seeds, Ik heb bestelt de zaterdag. 2Dagen shipment is het.
                  Enja dan nog het overschrijven dus ik hoop dat ik ze snel heb!
                  En hoe bedoel je met verpotten, mijn plan is voorlopig
                  Sproutspats(wachten tot ze 2blaadjes zo hebben) -> heel klein potje 1l -> dan dikke pot 35l.

                  pz
                  marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

                    je kan ze in de sproudpads laten staan tot daar wortels beginnen doorgroeien...
                    nu zijn die heel compact maar na het water komt dat omhulsel wat losser waardoor worteltjes erdoor kunnen...

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

                      Ja tot de worterls erdoor komen en dan direct in grote pot van 35liter steken?
                      En is die 35l wel genoeg?
                      marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweekverslag Greenhouse + Outdoor

                        2 opties, ofwel zelf voeding geven dan kunde ineens in 35L pot, ofwel geen voeding geve ma dan moete nogg tussenmaatje nemen

                        En ik heb vroeger ook altij 35L gehad maar dees jaar hange daar al wortels van 5 cm uit... dus ik ga dees jaar van die plastic vuilbakken pakken van 65 of 75 L nadeel is natuurlijk da die bak op zichzelf al ne meter hoog is... ma die kunde dan wer ingraven...

                        En zeker weekske in sproudpad en best eerst nog is in zaai en stekgrond, anders 2 weke wachte voor te verplanten en ineens in goeie grond
                        ik pak trouwes altij light mix (weinig voeding in) als ge ze dan te vroeg voeding moest geven ist nog ni zo'n ramp
                        bij guano of batmix te vroeg voeding geven = helft verbrand
                        ....

                        Comment

                        Bezig...
                        X