Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

    Korting op 420shop
    Ik ben zaterdag 30 april begonnen met 5 royal automatics te planten in mijn serre thuis.
    Zelf had ik gezegd dat het voor school was en dat ik ze na twee weken moest mee nemen voor het vak "plantenveredeling"

    De zaadjes zelf heb ik in potgrond gestopt zonder deze voor te laten kiemen.
    Na 6 dagen kwam het eerste plantje naar boven en in de avond waren dit er al 3.

    Twee dagen later kwam ook het 4 en 5de plantje uit (komt wss omdat ik ze dieper had gestopt)
    Toen de laatste twee uitkwamen had ik ze ergens ander in de tuin gezet om vlugger te groeien, tot dat mijn hond er 1 van had kapot gedaan.

    Nadat de planten twee weken in mijn serre hebben gestaan heb ik ze in een struik geplaatst,
    en heb ik ze daar verder laten groeien tot de mais groot genoeg was.
    Toen de mais eenmaal groot genoeg was, heb ik ze daar in geplaatst

    De bubble gum heb ik vorige week laten ontkiemen, maar deze is nog niet zo groot.
    Ook deze staat in de mais.

    Straks zet ik hier nog foto's neer

    9/05 (plantjes in de serre)


    20/05 (nog steeds in de serre)



    (na twee weken heb ik ze verzet vanuit de serre naar een struik)

    Wat je kon zien van buiten af


    Hoe ze stonden in die struik
    (de plantjes zelf stonden zo'n 1,6 meter van de grond)


    27/05(hier stonden ze nog in die struik)


    05/06 (wat last van spint, maar na 2 maal spuiten heb ik deze diertjes niet meer terug gezien :p)


    05/06 (De beste van de 4 planten)


    05/06(overzichts foto van de plantjes)
    [


    Kheb mijn plantjes op 13/06 verzet in de mais en ik heb ook nog wat bloeistoffen gegeven.

    bubblegum (wel nog mini)(10 dagen na ontkiemen)



    (44 dagen na planten en 37 dagen na ontkiemen, kzal in de loop van deze week nog een goede foto maken, alleen is het niet makkelijk om overdag in de mais te gaan zonder gezien te zijn)
    Attached Files
    Last edited by guerilla kweker; 18 June 2011, 14:24. Reden: foto's uploaden lukt langs gin kanten

    #2
    Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

    waarom heb je die planten zo dicht bij mekaar gezet ik zie 4 op een kluitje staan maar veel suc66

    Comment


      #3
      Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

      Er is nog genoeg plaats tussen iedere plant, ook zijn dit automatics en zijn ze al aan het bloeien.
      Op de foto is het mss niet zo duidelijk te zien

      Comment


        #4
        Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

        Hier nog even een paar foto's van mijn planten)


        18/06 (hier kan je zien dat ze al aan het bloeien zijn)


        (hoe ver ze uit elkaar staan)


        (foto van de grootste)


        (en dan nog een foto van mijn buble gum(wel nog mini))

        [/quote]

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

            die gaan goed

            Comment


              #7
              Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

              Ziet er goed uit!
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #8
                Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

                het waren er maar 4, de boer had er daar nogal wat kapot gereden.

                Comment


                  #9
                  Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

                  Het waren er maar een stuk of vier, de boer heeft de rest daar kapot gereden.

                  Comment


                    #10
                    Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

                    cool, in een maisveld, hopen dat ze gelijk op groeien, ze doen het iig goed daar tussen de mais. Op de echte wilde geurillaspots zit je toch met meer ongedierte(konijnen, slakken, enz.), tss de mais daar heb de boer allemaal al voor gezorgd, hopelijk haal je er wat vanaf!

                    Comment


                      #11
                      Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

                      Oorspronkelijk geplaatst door guerilla kweker View Post
                      Het waren er maar een stuk of vier, de boer heeft de rest daar kapot gereden.
                      Ok dan , excuses voor de opmerking .

                      Succes nog verder ziet er mooi uit en alles wat je nodig hebt zit in de grond dacht ik :p

                      Comment


                        #12
                        Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

                        Oorspronkelijk geplaatst door Popos View Post
                        Ok dan , excuses voor de opmerking .

                        Succes nog verder ziet er mooi uit en alles wat je nodig hebt zit in de grond dacht ik :p
                        Ik heb de grond daar afgegraven in verband met pesticiden.
                        Dan gevuld met bloemaarde en nog meststoffen te geven die goed zijn voor de bloei

                        En ik wil zoiezo niet te veel kapot maken van de mais zodat het niet te veel opvalt en ik er volgend jaar eventueel er nog eens kan in zetten

                        Comment


                          #13
                          Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

                          Als ik het zo zie ga ik m'n planten er ook al mogen gaan inzetten tussen het mais, staat ondertussen ook al 15-20 cm hoog. Nice man en succes!

                          Comment


                            #14
                            Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

                            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa View Post
                            Als ik het zo zie ga ik m'n planten er ook al mogen gaan inzetten tussen het mais, staat ondertussen ook al 15-20 cm hoog. Nice man en succes!
                            Kijk wel of er al gespoten is

                            Je kan dit gemakkelijk zien, doordat het onkruid geel gekleurd is.
                            Ook mogen ze niet meer spuiten na het 6de blad stadium.

                            En jou mais staat een stuk lager dan de mais hier, hij is op sommige plaatsen al meer dan een meter hoog

                            Comment


                              #15
                              Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

                              Jep zal ik doen, thanks voor de tip! En haha, maarja kben blij anders kwam het slecht voor mij uit (wacht nog steeds op zaadjes vandaar).

                              Thx

                              Comment

                              Bezig...
                              X