Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer Lowryder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer Lowryder

    Korting op 420shop
    Ik ga voor de eerste keer zelf kweken, ik heb alleen geen idee hoe dit moet. Ik wil het ook niet thuis doen.
    Hier in de buurt hebben we veel open plekken in het bos waar niemand komt. Ik las ergens dat de Lowryder snel groeit, klein blijft en weinig aandacht nodig heeft. Hoe moet ik het nu aanpakken?

    Ik heb 10 zaadjes, 5 mannelijke en 5 vrouwelijke.
    Moet ik ze gewoon ergens in de grond steken en soms wat water geven of komen er ook nog andere dingen bij kijken?
    En hoeveel gram is er in het slechtste geval uit die 10 plantjes te halen?

    #2
    Re: Eerste keer Lowryder

    Die 5 mannetjes heb je niks aan, en soms water geven is meestal genoeg, tenzij ze om voeding vragen.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer Lowryder

      Dus die 5 mannetjes gewoon weg doen? Ik weet niet wanneer ze voeding nodig hebben...
      Moet ik ze gewoon in de aarde steken of iets anders?
      Hoe vaak moet ik ze water geven?
      Last edited by ceBep; 30 June 2011, 22:11. Reden: verkeerd quoten, lees de regels

      Comment


        #4
        Re: Eerste keer Lowryder

        hoe oud zijn de plantjes al?
        in het slechtste geval haal je er 1j'ke af per plant .
        maar in volle grond moet het normaal geen probleem zijn. je moet wel de grond wat mee bevruchten want bosgrond is niet zo vruchtbaar,
        lees anders eens de geurilla gids van janleuri door.

        chrs
        --------------------------------------------
        Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
        ik voel me een geurillaboer

        Comment


          #5
          Re: Eerste keer Lowryder

          Ik moet ze nog planten
          Ik heb de gids gelezen, heel goede uitleg!
          Ik weet alleen niet hoe ik dat zou moeten doen. Wat kan ik daarvoor kopen?
          En diep moet ik de zaadjes in de grond stoppen?
          Last edited by ceBep; 30 June 2011, 22:11. Reden: verkeerd quoten, lees de regels

          Comment


            #6
            Re: Eerste keer Lowryder

            hoe bedoel je kheb ook 5 mannelijke da begrijp ik nie hoe weet je dat

            Comment


              #7
              Re: Eerste keer Lowryder

              Ik heb 10 zaadjes besteld, 5 daarvan zijn mannetjes en 5 vrouwtjes
              Ik zal ze eerst moeten planten voor ik weet wie wat is ... wanneer kan je dat zien bij de lowryder en waaraan?

              Volgens de site waar ik het heb gekocht staat er dat ik deze al na 45 dagen kan oogsten, kan dit echt zo snel?
              Last edited by Bigsmoke; 30 June 2011, 22:24.

              Comment


                #8
                Re: Eerste keer Lowryder

                bedoel je regular zaad :p die ziijn meestal ook vrouwelijk na een week of 2-3 ziej het grtz

                je kunt het zien aan de witte haartjes onder hun okseltjes dan zijn het vrouwkes als het banaantjes zijn zijn het mannekes die moete molle

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste keer Lowryder

                  Geloof het wel ja, op de site staat dit:
                  Reguliere zaadpakketten bevatten 10 zaden - vrouwelijke zaden 5 zaden per pakket.)

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste keer Lowryder

                    steek ze een cm in de grond maar je zou ze beter eerst laten ontkiemen in vochtige watjes op een warme donkere plaats zijn ze binne 24 uur ontkiemt en dan kun je ze een cm in de grond stoppe yo

                    maak ze nat met lauw water rond de 20 graden ofzo
                    Last edited by k2ToTheRescue; 30 June 2011, 22:31.

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste keer Lowryder

                      Ok, dan doe ik dat
                      maar in wat voor grond moet ik et stoppen? Kan ik gewoon de plek een beetje uitgraven en er gewoon potgrond in doen? Zo ja, hoe diep.
                      Wat moet ongeveer de afstand zijn tussen de zaadjes?

                      dit staat op die site:

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste keer Lowryder

                        je zou hem beter eerst thuis laten ontiemen in een potje voor je em in de grond steekt

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste keer Lowryder

                          Oorspronkelijk geplaatst door Bigsmoke View Post
                          Ok, dan doe ik dat
                          maar in wat voor grond moet ik et stoppen? Kan ik gewoon de plek een beetje uitgraven en er gewoon potgrond in doen? Zo ja, hoe diep.
                          Wat moet ongeveer de afstand zijn tussen de zaadjes?

                          dit staat op die site:
                          als je er 10 hebt gekocht zijn het reguliere en weet je niet wat de verhouding man en vrouw is, er staat 5 vrouwelijke zaden als ge de gefemiseerde versie koopt, maar dan heb je ook maar 5 zaden. dus eerst eens planten zo een cm onder en ik zou ze toch niet TE dicht op elkaar zetten als je plaats hebt maakt het niet uit.
                          volgens het boekje zou je na 45 dagen kunnen oogsten maar verwacht dat dit ook 60/70 dagen kan uitlopen .

                          chrs
                          --------------------------------------------
                          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                          ik voel me een geurillaboer

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste keer Lowryder

                            Ik heb ze even gemaild en het blijkt dat ik alleen vrouwelijke zaden heb.
                            Ik heb 10L potgrond met voeding voor 6 maanden gekocht, ik wil de zaadjes daarin doen, is dat een goed idee?
                            Ik wil ze om de 2 dagen water komen geven 3L in totaal voor alle 5 planten. Hoeveel cm afstand moet er ongeveer tussen de planten zitten?

                            Is dit plantje moeilijk of is het nu alleen nog maar zaadjes in die potgrond doen en af en toe wat water geven?

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste keer Lowryder

                              Iemand ? Sorry, ik wil niet aandringen, maar als ik iets anders moet kopen dan wil ik dat graag vandaag doen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X