Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis en angst/paniekstoornissen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis en angst/paniekstoornissen

    Korting op 420shop
    Hey iedereen. Iedereen kent wel mensen die na verloop van tijd angstig worden als ze wiet roken. Verder ben ik zelf zo , ben nu al 3-4 maandjes gestopt met blowen (daarvoor 3 jaar gerookt). Vroeger kon ik heel goed tegen wiet, rookten veel amnesia , gebruikten vaak een bongetje.. Maar toen het gedaan was met me vriendin ben ik in een lichte depressie beland , van het 1 kwam het andere , en het blowen ging mis (hevige angst en paniek stoornissen tijdens het blowen).

    Nu voel ik me terug top en zou ik terug willen beginnen met blowen. Maar Ik blijf altijd maar een knagend gevoel te hebben dat ik slecht ga gaan..

    Zijn hier mensen die dit ook hebben meegemaakt? en die eventueel terug leren blowen hebben ?

    Het zit naartschijnt tussen je oren.. maar ik krijgt het gewoon niet weg!
    pfoe ik wil zo graag gewoon terug kunnen genieten van een lekker wietje

    #2
    Re: Cannabis en angst/paniekstoornissen

    Het zou de moeite waard kunnen zijn eens te onderzoeken waar die angst/paniek op gebaseerd is, buiten het blowen om.

    Als je al vind dat je zonodig weer wilt gaan blowen doe dat dan samen met anderen, niet in je eentje. Het wordt dan een sociale aangelegenheid
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Cannabis en angst/paniekstoornissen

      ja daar zit ik ook al aan te denken..

      Comment


        #4
        Re: Cannabis en angst/paniekstoornissen

        Zolang jij nog angst voel voor blowen zou ik als ik jou was niet doen
        want als je nu joint aan steek ga je alleen maar die angst op roepen.
        Je ben nu a bang dat het straks weer kan gebeuren en zolang je dat gevoel hebt gebeurt het weer

        Groetjes Bella
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Cannabis en angst/paniekstoornissen

          klopt volledig Bella
          drugs versterken gewoon de gevoelens die je hebt
          dus zoals moreweed zegt , onderzoek waar die angsten op gebaseerd zijn

          angst is een slechte leermeester

          good luck with the journey within

          Comment


            #6
            Re: Cannabis en angst/paniekstoornissen

            Misschien is het inderdaad verstandig om eerst uit te zoeken waar de paniekaanvallen vandaan komen en om technieken te leren hoe je een paniekaanval kunt voorkomen of snel weer onder controle hebt. Aangezien je zelf bewust/onbewust een aanval opwekt is de kans groot dat je een paniekaanval krijgt als je nu gaat blowen, daarom is het belangrijk om eerst meer controle daarover te krijgen.

            Ben zelf bekent met paniekaanvallen en heb gister mijn eerste joint gerookt, moet zeggen dat ik van te voren ook bang was dat het fout zou gaan maar nadat ik mezelf er van had overtuigd dat ik het wel kon heb ik toch een joint gerookt, maar heb er wel voor gekozen om het thuis te doen met iemand die ik volledig vertrouw en waar ik me veilig bij voel. Denk dat dat ook belangrijk is als je het gaat doen dat je voor een vertrouwde omgeving kiest met iemand die je vertrouwd en die je gerust kan stellen, dan creeer je al een rustiger gevoel bij jezelf.

            Comment

            Bezig...
            X