Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5Plantjes, telaat begonnen = (

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5Plantjes, telaat begonnen = (

    Korting op 420shop
    Heej iedereen!
    Sorry dat ik heel lange tijd afwezig geweest ben, maar heb het zeer druk gehad.
    Uiteraard ben ik me blijven bezighouden met het kweken van wiet.
    Zoals sommige onder jullie al wel weten heb ik veel ongeluk gehad met het kopen van mijn zaadjes.
    Ik heb deze pas ontvangen begin juli..
    Maar ik heb nog meer ongeluk gehad. Ik ga jullie het heel verhaal besparen maar het ontkiemen
    is falikant fout gelopen. 4/12zaadejs hadden het gehaalt, uiteindelijk nog 1tje kunnen redden dus 5/12 -> gebuisd.

    We hebben de plantjes dus proberen redden en nu staan ze er dus zo voor (zie fotos)
    Nu heb ik uiteraard wel wat vragen en suggesties nodig
    Ik zal deze per foto stellen.

    Ik heb 3plantjes in aquarium staan en 2 in serre van vriend(die er binnenkort wegmoeten)

    Foto 1 : alle 3 de plantjes aan het aquarium(aqurium eraf gehaalt)
    IMGP0080.jpg

    Zoals jullie zien groeien er 2plantjes goed, deze zijn al van in het begin goed blijven groeien!
    De andere groeit niet zo goed maar hij doet wel zijn best denkik.
    Ze steken in kleine potjes met lichte meststof maar deze worden overgepot zaterdag. de 2 grote meiden dan.
    De andere kleinere blijft er staan
    IMGP0087.jpg
    Hier staan ze onder aquarium, ziet er totaal niet doorzichtig uit maar het is wel zo dat als de zon wat schijnt dat er genoeg
    licht doorkomt hoor onder het aquarium staat een zift.

    FOTO 2:
    PLANTJE1(kleinste)
    IMGP0085.jpg
    Klein blaadje met wat spots(wat is dit?Kan het kwaad)
    IMGP0082.jpg
    Dit is dus de kleinste. Wat wazig sorry.

    FOTO 3:
    PLANT2

    IMGP0083.jpg
    Zoals jullie zien ziet hij er niet slecht uit?

    FOTOS VAN DE ANDERE 2 plantjes volgen! de grote van hier en de andere van serre vriend.


    Attached Files
    marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

    #2
    Re: 5Plantjes, telaat begonnen = (

    Enige meningen?
    marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

    Comment


      #3
      Re: 5Plantjes, telaat begonnen = (

      toch nu niet meer tussen de mais planten?

      Comment


        #4
        Re: 5Plantjes, telaat begonnen = (

        In een maisveld, in een aquarium ? Dat lijkt me kansloos.
        Ze gaan echt groter worden, en passen dan niet meer in die couveuse. Dan ga je ze eruit laten, en waaien ze omver, omdat ze nooit een dikke stam hebben gekregen.
        Het lijkt erop of ik spint zie, en vooral staan ze veel
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: 5Plantjes, telaat begonnen = (

          Ik zou zeggen, mooi tunnelkasje bouwen en in de volle grond met die hap. Hoeft maar een paar meter lang en breed te zijn.

          Dan gaat het wel goedkomen en toch nog een (waarschijnlijk) aardige opbrengst voor iets wat al veel ongeluk heeft gehad

          Groeten en succes

          Fender
          Last edited by fender; 10 August 2011, 19:38.

          Comment


            #6
            Re: 5Plantjes, telaat begonnen = (

            Ik vraag me eigenlijk af wat de bedoeling is van die aquarium over die plantjes heen. Dient dat als een soort van camouflage om het minder op te laten vallen?
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: 5Plantjes, telaat begonnen = (

              Eerder luchtvochtigheid en temp.

              Comment


                #8
                marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

                Comment


                  #9
                  Re: 5Plantjes, telaat begonnen = (

                  Waarom zou je ze opsluiten? Ik snap het niet..

                  grtz
                  Is het glas halfleeg of halfvol?

                  Comment


                    #10
                    Re: 5Plantjes, telaat begonnen = (

                    Ben je ze nu aan het 'Guerilla poten' of niet jonge? Waarom kies je er voor om een serre buitenshuis te maken voor 3 planten?
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: 5Plantjes, telaat begonnen = (

                      GuerillaSerre en waarom, kijk eens naar buiten, je kan het weer niet goed noemen.
                      Ik ken er niet veel, dus ik werk ook maar helf van de tijd gwn op gevoel.
                      Ik zou zeggen een serre is sowieso beter, zeker in dit weer van 22-25C max en regenbuien.
                      En farming, ik heb een bos dat zeeeer verlaten is en z'n serre maken is gewoon toffe bezigheid. Maar de serre is ondertussen af.
                      De serre staat uiteraard wel op guerrila spot. Ze valt ook niet op voor moest je je dat afvragen

                      ---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:36 ----------

                      *Ze gaan eruit maar blijven binnen in serre -> goed denkik?
                      *Spint?
                      *Nat idd.
                      *"Dit in combinatie met slecht licht laat ze zo strekken"-> wat is strekken specifiek
                      marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

                      Comment


                        #12
                        Re: 5Plantjes, telaat begonnen = (

                        strekken is da ze gaan groot worden zonder breed te groeien
                        dus gewoon 1 lange stengel met 1 grote top vanboven en paar mini's in de oksels...
                        En lang geleeje joh

                        Comment


                          #13
                          Re: 5Plantjes, telaat begonnen = (

                          strekken is zoals het woord zegt ,
                          ipv zo kort mogelijk voor dat ras op elkaar internodes aan te maken
                          krijg je een plant met internodes die ver uit elkaar staan
                          zou je tijd nog hebben dan wordt dat een lange smalle plant
                          maar je gaat de bloei in dus krijg je een resultaat zoals eefenkevin zegt

                          eens ompotten naar 6.5liter potten
                          en dan ze beschutting geven bij slechter weer
                          kun je ook doen

                          hou ze groen

                          ah ja , en die zwarte puntjes , ik heb die alleen op mijn 2008 zaad
                          is geen olie maar gewoon zwart zonder verschrimpeling van blad
                          heb nog niet onderzocht wat het kan zijn
                          moet die planten nog eens gaan bezoeken dan zien we wel.
                          't is buiten en daar zit zoveel rotzooi in de lucht dat ik me er nog niet druk over gemaakt hebt

                          greetz

                          Comment


                            #14
                            Re: 5Plantjes, telaat begonnen = (

                            Ik ga morgen of vanavond nog meer fotos uploaden
                            @ Purple Haze, ze zijn weg, op een dezelfde dag dat er waren, waren ze 'savonds al terug weg.
                            @Kevin IDD!!!!

                            gtrz
                            marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

                            Comment

                            Bezig...
                            X