Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis bij chronische fibromyalgie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis bij chronische fibromyalgie

    Korting op 420shop
    vermoeidheid
    Bron
    God was never on your side..

    #2

    Comment


      #3
      Re: Cannabis bij chronische fibromyalgie

      Voor 100% helpen zal het nooit maar het zal er wel voor zorgen dat de pijn even te dragen is . alleen da al is een heerlijk gevoel
      Ik zelf vond wiet olie niet echt je van het doe mij maar gewoon een jointje

      Gr Bella
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Cannabis bij chronische fibromyalgie

        en anders verdampen , heb je ook geen last van de tabak en vloei

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: Cannabis bij chronische fibromyalgie

          Voor medicinaal gebruik zou ik altijd een verdamper aanraden. Maar vooral omdat sigaretten en medicinale wiet in mijn hoofd niet samen gaan

          Wel goed om te zien dat mensen er baat bij kunnen hebben. Hopelijk wordt er nog veel onderzoek gedaan naar de effecten en toepassingen. Het zal nooit een oplossing zijn voor de kwaal, maar als het de kwaliteit van leven kan verbeteren is dat al een hele stap!
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

          Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

          Comment


            #6
            Re: Cannabis bij chronische fibromyalgie

            Zelf heb ik ook fibromyalgie. En gebruik medicinale cannabis op recept, wat ik kan krijgen bij de apotheker. Pijnpoli heeft dit ook voorgeschreven. Echter ben ik al jaren op zoek om voor mij het beste medicijn te maken. Nu heb ik dat gevonden in de vorm van Tinctuur. Wietolie had bij mij totaal geen effect. In tinctuur blijven alles stoffen bewaard dus ook de terpenen. Ik heb het laten onderzoeken op de universiteit van Leiden. 4 verschillende tincturen meegenomen. Het was een resultaat wat ik al verwachte. Voor mij dus cannabis tinctuur, met een zo hoog mogelijk CBD gehalte, zoals de Santa Shiva. Die is vandaag weer klaar.
            Attached Files
            Enjoy life, it is to short.

            Comment


              #7
              Re: Cannabis bij chronische fibromyalgie

              Mischien kan je is bij medicinaal gedeelte een topic openen over Tinctuur
              En mischien zou jij dan wel daar een duidelijke uit leg willen zetten hoe wij dat ook kunnen maken
              EVT met foto als dat niet teveel moeite is.

              Ik loop ook momenteel bij de Pijnpoli in Nederland ik heb vorige week een nieuw pijnblok laten zetten wat goed helpt Voor NU
              Als mijn zenuwen weer aan groeien zal mijn pijn vermoedelijk weer terug komen.

              Heb jij van een Nl Arts een toestemming gekregen voor medicinaal cannabis ? Om dat je fibromyalgie hebt of mankeer je ook nog andere dingen.
              Ik heb er zelf nog niet om gevraagd om dat ik Cannabis van de apotheek eigenlijk onbetaal baar vind

              Gr Bella
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Cannabis bij chronische fibromyalgie

                Het is onbetaalbaar. Ik prefereer mijn eigen soortjes. Heb het voor fibromyalgie en COPD. Zal een topic over tinctuurtjes opnenen.
                Enjoy life, it is to short.

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis bij chronische fibromyalgie

                  Thanks je ben een schat
                  God was never on your side..

                  Comment

                  Bezig...
                  X