Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla spot 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla spot 1

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Dit zijn foto's van mijn eerste spot, ik ben van plan om ze volgend voorjaar in dit bos te planten.
    DSC02465.jpg
    Dit is het omliggende wandelpad van het deel waar ik mijn planten wil plaatsen.
    Hieronder zie je fotos van de locaties waar ik mijn stekjes (lowryders) wil zetten.
    zoals je ziet staan hier veel brandnetels, ik heb gehoord dat brandnetels ongeveer dezelfde behoeftes hebben als de cannabis plant
    DSC02441.jpgDSC02443.jpgDSC02456.jpg

    Wat vinden jullie van deze spots? nog tips?

    met vriendelijke groet,

    GroteJohan
    Last edited by GroteJohan; 4 October 2011, 21:38.

    #2
    Re: guerilla spot 1

    Das vreemd ik heb deze foto's al eerder gezien op het forum... Grote Jan
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: guerilla spot 1

      Je vergist je, deze foto's heb ik maandag gemaakt en nog niet eerder op het forum geplaatst. Maar ik kan me wel voorstellen dat zulke foto's moeilijk van elkaar te onderscheiden zijn als je ze niet naast elkaar hebt.

      Groet

      Comment


        #4
        Re: guerilla spot 1

        goede spots , lichtinval in het oog houden
        licht is gewicht
        als je het slim aanpakt kun je hier jaren kweken
        ga je het groot zien ,dan heb je maximaal enkele kweken
        we horen wel wat je doet

        gegroet
        B2N

        Comment


          #5
          Re: guerilla spot 1

          Euhm die foto heb ik ook al zeker gezien
          zeker weten, net voor dit jaar begon was hier iemand en die ging daar planten, die foto's zijn me zeker niet onbekend
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: guerilla spot 1

            ze staan ook in mijn geheugen

            haha lullig wil je je plantje gaan zetten staat er ineens iemand op je plekje te spitten.
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: guerilla spot 1

              stekjes van lowryders ? je wilt met STEKJES van lowryders kweken ? dat vind ik wel knap/interessant Grote Jan!

              ik weet niet of ze uberhaupt te stekken zijn, en zie eigenlijk ook geen enkele reden dat ooit te gaan proberen. Ze zijn al klein van zichzelf, en zitten niet ruim in hun groei/bloeischema. Dus als je er stekjes van probeert te maken gaan ze zowat zeker te kort komen in topontwikkeling en uiteindelijke opbrengst. Die trouwens ook al niet tot de grootste behoort (wel een lekker wietje btw, tenminste de lowryder2)
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: guerilla spot 1

                Ziet er leuke plekjes uit, vond ik maar zo'n plekjes. Maar kijk hier idd eens rond, de plekjes komen me bekend voor.
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  #9
                  Re: guerilla spot 1

                  Opfoto een valt me op dat er een door mensen gemaakte houtwal licht, dat stuk word beheerd en onderhouden, Verder staan daar populieren, ken merk van erg natte grond, niet zo onwaarschijnlijk daarzo, ten derde zijn dat geeneens brandnetels als je goed kijkt en ten vierde ja deze foto's zijn bekend, ghehehe succces.

                  tip als je guerrilla gaat zwijg en toon na de oogst!.

                  Comment

                  Bezig...
                  X