Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

    Korting op 420shop
    Ik gebruik cannabisolie voor heel veel verschillende dingen. Als je er eenmaal mee bezig bent, val je zo ongeveer van de ene in de andere verbazing!

    Zelf neem ik het (succesvol) in voor pijnlijke middenhand- en voetbotjes, maar ook wanneer ik hoofdpijn heb.
    Uitwendig heb ik het gebruikt voor van alles en nog wat. Niet alleen ik, maar ook mijn man, dochter, kleinzoon, schoonmoeder en zelfs mijn hond hebben de geneeskracht van cannabis ervaren.
    We hebben de olie, soms in combinatie met cannabiszalf, o.a. gebruikt voor; psoriasis, ernstige winterhanden, wratten, kneuzingen, rugklachten, zeer droge huid, kloven in handen en voeten, blauwe plekken enz, enz.

    Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van anderen!
    Mijn vraag is dus: Wie heeft hier ook ervaring mee en waar heb je het voor gebruikt?

    #2
    Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

    ik gebruik het vooral tegen nuchterheid
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

      Ik heb de olie ooit gehad en ik merkte er niks van behalve dat ik het heel goor vond.
      Ik houd het bij mijn jointje heb daar veel meer baad bij dan blij olie of creme
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

        Ik gebruik wel eens cannabis olie om een montyball te maken , hihihihi

        Comment


          #5
          Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

          ik durf het zelfs al wel is oproken!
          maar wel leuk dat het voor zovele andere dinge kan gebruikt worden maar spreken we hier dan over de BHO of echte olie?

          Comment


            #6
            Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            Ik heb de olie ooit gehad en ik merkte er niks van behalve dat ik het heel goor vond.
            Lekker is inderdaad anders...
            Maar heb je die olie dan wel op de juiste manier gebruikt?!

            Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
            ik durf het zelfs al wel is oproken!
            maar wel leuk dat het voor zovele andere dinge kan gebruikt worden maar spreken we hier dan over de BHO of echte olie?
            Last edited by BirdLady; 9 December 2011, 17:47.

            Comment


              #7
              Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

              Birdlady : je had het over behandeling van o.a. psoriasis, winterhanden etc. Een aantal dingen die je noemt hebben baad bij vettigheid/inwrijven/massage , daar zou ik in eerste instantie de werking van je olie aan wijden, en dus niet zozeer aan de toevoeging van cannabis aan die olie. Zou je daar eens op willen reageren ?

              Let wel : ik ben een grote voorstander van "als het werkt voor jou gebruik het dan, mits het natuurlijk niet expliciet schadelijk is". Het is dus ook niet mijn bedoeling overdreven kritisch te zijn of je op andere gedachten te brengen ofzo. De medische wetenschap heeft nog een hoop te leren, en -helaas steeds belangrijker- geaccepteerde medische uitkomsten worden steeds duurder en daardoor onbereikbaarder voor velen.

              nb : winterhandjes (of gewoon kouwe klauwen) zou je eens moeten inwrijven met gemberolie...
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                rook dan je olie en kook in je zonnebloemolie zou ik zo zeggen
                khad een beetje zelfde idee als MW buiten de psoriasis mss...

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                  Voor 'gewone winterhanden', Moreweed

                  Comment


                    #10
                    Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                    wat ik er interessant aan vind is de spreiding Birdlady. Bij psoriasis is er versterkte aktiviteit van bepaalde cellen in de huid, de canabisolie zou dan dus die aktiviteit terugbrengen. Op zich niet raar want er zijn ook berichten dat cannabisextracten invloed hebben op celdeling binnen tumorweefsel. Middelen die huidartsen voorschrijven tegen psoriasis bevatten nog weleens corticosteroiden of middelen die celdeling lamleggen(cytostatica). Of teer natuurlijk -bah-
                    Wratten zijn uitingen van HPV-infectie (een virus), en gaan normaal gesproken vanzelf over als je het geduld ervoor hebt. De enige reden die ik ken dat ze niet zomaar overgaan is als je immuunsysteem niet goed functioneert. Cannabisolie als stimulans van je immuunsysteem ?

                    Wat trouwens ook een rol speelt is het hoofd > ons denkraam kan huidaandoeningen versterken of zelfs laten ontstaan. Een goed en overtuigend verhaal en voldoende aandacht plus een onschuldig middeltje als borging van dat verhaal kan dan zorgen voor rust en genezing. Je hebt het vast wel meegemaakt : als jij als behandelaar achter een bepaald produkt staat nemen je clienten dat makkelijk van je aan, tenslotte ben jij er de hele dag druk mee nietwaar.

                    Ik vind het hardstikke interessant en baal er stevig van dat er zo weinig onbevooroordeeld onderzoek is naar de toepassingen van ons kruidje. Het komt daarom neer op zelf doen, zelf uitproberen en ervaringen delen in de hoop dat anderen ook aan het experimenteren slaan. Keep us informed !
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                      Ik vind het hardstikke interessant en baal er stevig van dat er zo weinig onbevooroordeeld onderzoek is naar de toepassingen van ons kruidje. Het komt daarom neer op zelf doen, zelf uitproberen en ervaringen delen in de hoop dat anderen ook aan het experimenteren slaan. Keep us informed !
                      Last edited by BirdLady; 10 December 2011, 02:21.

                      Comment


                        #12
                        Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                        Er is nog een hoop te vinden hoor, ik heb een nogal uit de hand gelopen oude boeken hobby. Plus wat tweedehandsboekwinkeleigenaars die weten wat ik zoek. Vooral die oude apothekershandleidingen zijn uitermate informatief!

                        wat een resultaat zeg.. was dat met onverdunde olie ?
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                            de mijne heeft weleens een brok hasj opgegeten wat op de grond viel... heeft 8 uur liggen spacen (en gezien z'n pootjesactiviteit waren het wilde dromen vol konijnen, loopse teefjes en boeren met hagelgeweren... heb hem regelmatig water (met wat suiker) gegeven tijdens z'n trip, en gelukkig is die er probleemloos doorheen gekomen. Schrok me rot joh
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15
                              Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                              Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                              de mijne heeft weleens een brok hasj opgegeten wat op de grond viel... heeft 8 uur liggen spacen

                              Comment

                              Bezig...
                              X