Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mediwiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mediwiet

    Korting op 420shop
    heb vanmorgen gesproken met wernard van mediwiet.nl
    leuke site en weet er ook veel ervan af
    er is over 2 weken een soort beurs in utrecht over mediwiet
    krijg info toe gestuurd als ik meer weet laat ik het hier wel weten
    weet niet of er hier ook meer mensen die er in geintreseerd zijn

    #2
    Re: mediwiet

    Leuk dankje dat je de info met ons deel Hocuspocus
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: mediwiet

      zoek zelf ook meer info over mediwiet
      om er verder mee te komen maar je wordt van hier naar daar gestuurd en dan ben je nog niks wijzer geworden
      het lijkt wel een sprookje

      Comment


        #4
        Re: mediwiet

        Een sprookje of nachtmerry
        Wanneer je afhankelijk ben van cannabis word het langzaam aan een nachtmerry cannabis in shop is bijna onbetaalbaar zeker als je er dagelijks afhankelijk van ben.
        Kweken is namelijk niet voor iedereen mogelijk.
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: mediwiet

          Zeer intressant en leuk dat je het hier wil delen.

          Slechte info en een zoektocht...ik speel al een tijdje met het idee om een website en/of forum te beginnen voor en door de medicinale cannabis gebruiker. Wie weet...
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


            #6
            Re: mediwiet

            Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
            Zeer intressant en leuk dat je het hier wil delen.

            Slechte info en een zoektocht...ik speel al een tijdje met het idee om een website en/of forum te beginnen voor en door de medicinale cannabis gebruiker. Wie weet...


            silas samen iets opzetten denk er ook al een tijd over.verder is het zekers inressant.

            grts vapo

            Comment


              #7
              Re: mediwiet

              Op de site van mediwiet zal binnenkort een forum komen, dus bespaar je de moeite.

              De meeting zal zijn op zondag 18 maart in Utrecht. Amaliadwarsstraat 2d van 14.00 uur tot 16.00 uur.

              Er kan niet geblowd worden in en om het gebouw, want dat vinden de gastheren en -vrouwen geen fijn idee!

              iedereen die op een medicinale manier baat heeft bij cannabis en er meer over wil weten is van harte welkom.

              groetjes

              Comment


                #8
                Re: mediwiet

                en als iemand een goede verdamper meeneemt?

                Comment


                  #9
                  Re: mediwiet

                  Dan zal dat door de onwetenden ( lees: de gastheren en -vrouwen) niet begrepen worden.

                  mvg Mitsz

                  Comment


                    #10
                    Re: mediwiet

                    Oorspronkelijk geplaatst door Meneer van der Buis View Post
                    Op de site van mediwiet zal binnenkort een forum komen, dus bespaar je de moeite.
                    Dat dacht ik niet!

                    Heb je een monopoly op het gebied van mediwiet?

                    Trouwens de url niet duidelijk, medicinale cannabis is heel wat anders dan mediwiet. En ja, wat is mediwiet?
                    Veel gestelde vragen over het forum
                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL
                    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                    Comment


                      #11
                      Re: mediwiet

                      met gamma straling bestraald of niet dat is de vraag!gamma straling is de meest dodelijke straling in het heelal <wat we tot nu toe weten dan> kan me niet voorstellen dat dat goed is voor de werking van wiet,denk zelf dat het er steriel en nutteloos van wordt,maar ik heb maar mbo niveau

                      Comment


                        #12
                        Re: mediwiet

                        Maar ook heel snel, denk niet dat er iets van achter blijft in de wiet.
                        Dit lijkt op de angst voor de magnetron toen die net in kwam.

                        En ehhhhhhh, zonder MBO'ers draait de wereld door tot alles stuk en op is.
                        Zie jij een witteboorden piepeltje de CV repareren of het graan verbouwen?
                        Zeg dus nooit "ik ben MAAR een MBO'ertje" ^^
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #13
                          Re: mediwiet

                          Met gammastraling worden schimmels en (een deel van de) vitaminen vernietigd. Bestraalde groenten/etenswaren zijn niet radioactief besmet. Vergelijk het maar met een rontgenfoto: daardoor raak je eveneens niet besmet: je loopt alleen een kleine hoeveelheid straling op. Radioactief besmet ben je alleen als je radioactief materiaal op of in je lichaam hebt: bijvoorbeeld radioactief jodium gebruikt als therapie bij sommige kankersoorten. Patienten die daarmee worden behandeld liggen in quarantaine.
                          Last edited by Xtreme; 14 March 2012, 10:32.

                          Comment


                            #14
                            Re: mediwiet

                            als gammastraling in contacd komt met een thc molecuul,dan zal er iets gebeuren denk ik.dat het de schimmels dood zegt al genoeg.thc reageerd altijd op straling want dat is een van zijn functies,het beschermen van het dna van het nieuw te vormen zaad dmv het opvangen van schadelijke straling.

                            Comment


                              #15
                              Re: mediwiet

                              Tsja, misschien dat gamma-straling de THC-moleculen aantast - maar vraag je ook af hoeveel je die moleculen aantast door je wiet te verbranden. Gammastraling is nieuw, ongrijpbaar en eng, maar eigenlijk niet enger dan de andere methoden die we hebben om moleculen te slopen. Niks om bang voor te zijn wat mij betreft.

                              Comment

                              Bezig...
                              X