Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla kweek 20x Big Bang Feminized Greenhouse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla kweek 20x Big Bang Feminized Greenhouse

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Guerilla kweek 20x Big Bang Feminized Greenhouse

    succes met je guerillakweek
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Guerilla kweek 20x Big Bang Feminized Greenhouse

      Het worden 4spots met 5 zaden per spot

      Comment


        #4
        Re: Guerilla kweek 20x Big Bang Feminized Greenhouse

        Opgebaggerde grond is erg voedzaam, geen probleem lijkt me. Maar dat baggeren gebeurt ook in de zomer! Let daar wel op. Voor je 't weet is je plant (alles behalve zachtzinnig) bedolven onder de bagger, geen prettig idee lijkt me.
        Riet is trouwens van nature een plant die van natte voeten houdt, wiet niet zo.. Dus een rietveld lijkt me geen goed idee. Riet wordt ook vaak geoogst om daken mee te beleggen, zou jammer zijn als je plant daar tussen zit.

        Je propagator voor de vensterbank is vaak goed genoeg. Houd er alleen rekening mee dat de lente zon, toch nog flink warm kan worden. Ik heb buiten in een glazen kist al brandschade gehad van de warmte.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Guerilla kweek 20x Big Bang Feminized Greenhouse

          bedankt voor je reactie LR2

          Van het oogsten van het riet zal ik geen last hebben gelukkig, de grond daar is wel iets vochtig maar er groeien ook bomen en struiken op, is dat dan een plus punt? bedankt voor de tip over de propagator ik zal ze extra goed in de gaten houden dan.

          eerste fotos zullen pas begin mei komen! groeten kees

          Comment


            #6
            Re: Guerilla kweek 20x Big Bang Feminized Greenhouse

            Inheemse bomen en struiken groeien op bijna alles, ze zijn geen duidelijke indicatie of de grond voldoende goed is. In ons eigen bos wat de helft van het jaar een moeras is, groeien zowel eiken, berken, dennen en andere bomen, ondanks het water. Wel zorgen ze voor goede beschutting van je plant, zodat niemand hem ziet. Maar toch: riet houdt van vocht, als dat niet ontzettend veel in de grond zit, dan groeit het riet nauwelijks. Je zou het kunnen proberen, maar ik raad je aan om ook andere plekken te zoeken. Zo kun je een soort van vergelijkend waren onderzoek doen.

            Dit schiet me net te binnen van mijn vroegere survivaltoertjes en visavonturen: Bedenk je ook dat er tussen het riet vaak een boel verschillende slakkensoorten leven, die je niet vanaf de grond kunt tegenhouden. Als een stuk riet tegen je plant aan staat, heeft een koperlint al geen zin meer. En slakkenkorrels ook niet. Wietbladeren zijn vele malen sappiger dan riet, dus ik denk dat de slakken hun keuze makkelijk gemaakt hebben.

            Succes Kees!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X