Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Back to Business

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Back to Business

    Korting op 420shop
    Waarde forum leden,


    Na een hele lang tijd van afwezigheid ben ik terug.

    Deze zomer ga ik en Guerilla kweek doen.

    Tot nu toe de stand van zaken:
    1. Als zaad heb ik deze zomer: Zambeza Rude Bud AF FEM. Puur als probeersel. Mocht het lekker gaan koop ik voor het latere seisoen nog een duurder en specialer soortje.
    2. Het eerste plan mislukte vanwege iemand die eerder was dan ik, het tweede plan dreigt nu ook te mislukken(Zie update 1).


    Update 10-04-12
    Update 11-04-12
    Update 15-04-12
    Na nog een saaie zondag en wat rond zitten zoeken op jd.nl kwam ik bij "koolstof filters". En zie hier mijn nieuwe idee om mijn eigen buitenwietje straks te drogen.
    . Dit kastje gaat gemaakt wordt van wat afval hout. Dus triplex enz enz. Dit wordt mooi zwart gemaakt en hierop zal ik een pc fan aansluiten met waarschijnlijk een home made koolstof filter.

    By euroide at 2012-04-15

    Daarnaast heb ik zitten denken aan een aantal alternatieven, hieruit kwam het mini kasje van de action naar voren. Deze is te verduisteren en waarschijnlijk ook luchtdicht af te sluiten. Dit samen met een passieve inlaat een actieve uitlaat en een filter. Zou dat een goede zijn??
    Ook vroeg ik me af wat efficienter werkt, de filter binnenin( dat de lucht wordt aangezogen) of buiten(dat de lucht er doorheen wordt geperst). De laatste heeft het voordeel dat het minder ruimte in beslag neemt. Daar zou ik dus graag antwoord op willen

    En last but not least, ik heb mijn Rude Bud zaadjes binnen van Zambeza. Erg netjes geleverd, een mooi blikje en goed verpakt! De eerste indruk van Zambeza zaden is dus er prettig. Deze heb ik besteld bij http://www.wietzadenkopen.nl/. Nette bubbeltjes envelop daar dus niks mis mee. De communicatie verloopt wat stroever, geen reactie op mijn emailtje. Voor de rest prima en geen verzendkosten. Een 7-


    By euroide at 2012-04-15

    By euroide at 2012-04-15

    Vanaf heden zullen de updates gewoon weer in een post komen aan het eind van dit draadje!

    Peace out!
    Last edited by daniel62638; 15 April 2012, 17:33. Reden: update3

    #2
    Re: Back to Business

    Wattan zat je in de bak?
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #3
      Re: Back to Business

      What's the deal met dat nummer ?
      Is dat je telefoonnummer ofzo ?

      Wiet zonder geur is er niet.
      Helianthus Annuus misschien ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Back to Business

        ff googlen
        ik heb anders nog wel wat zonnebloem zaden
        vinden de buren ook fijn
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: Back to Business

          Niet echt in de bak, maar in en gevangenis zonder deuren. Think about it.
          Ik zal me beter specificeren, een plant die minder sterk ruikt. Ik heb 2 plekken midden in de stad waar niemand komt. maar het moet klein blijven.

          Zat zelf te denken aan:
          Polarlight 2 (Dutch passion
          Skunk auto
          Snow Ryder
          Super Skunk auto

          Comment


            #6
            Re: Back to Business

            ej daniel,

            Wat vind je van dit soortje > http://www.seedsman.com/nl/top-skunk-44-seeds ?
            laat het woord skunk je niet af schrikken.

            Of miss een purple soortje?
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Back to Business

              Ik zat ook te kijken naar Blueberry auto.

              Hopelijk regent het een tijdje in het weekend zodat ik lekker kan gaan "Hardlopen" met mn rugzakje met potgrond en spateltje

              Comment


                #8
                Re: Back to Business

                http://www.dutch-headshop.com/nl/aut...erk-p-659.html

                Comment


                  #9
                  Re: Back to Business

                  Ah, dat is ook een goed idee.

                  Ik hoop dat de geur geen attentie trekt van nieuwschierige mensen. Vanmiddag ga ik plek 1 in het noorde checken. Kijken wat voor mogelijkheden ik heb en hoe ik ze kan afschermen.

                  Eten schapen deze mooie plantjes ook?

                  Comment


                    #10
                    Re: Back to Business

                    Bij mij zijn de schapen er op gaan zitten,
                    Als ik jou was zou ik er wat kippengaas omheen zetten, dan ben je van de konijnen en schapen af

                    Comment


                      #11
                      Re: Back to Business

                      Boriis nieuwe topic : "vraag het aan Bobje"
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Back to Business

                        xD haha. Dankje voor het antwoord.

                        Na nog intensief zoekwerk heb ik gekozen voor Rude Bud van Zambeza. Plantje wat mooi klein blijft. Als het eerste kweekje een beetje bevalt op deze nu gekozen locaties wil ik op de helft van het seisoen nog een specialer soortje(duurder) proberen ook Guerilla gekweekt.

                        Bestelling geplaatst en nu dus wachten en de sports geschikter maken.

                        Comment


                          #13
                          Re: Back to Business

                          Update:

                          Comment


                            #14
                            Re: Back to Business

                            Bordje erbij zetten;

                            Wij gaan elkaar respecteren toch??

                            Suc6 en Smookse

                            Comment


                              #15
                              Re: Back to Business

                              Haha, dat is wel een goed en leuk idee. Alleen jaagt het hem/haar wel weg. En dat wil ik niet, want wie het eerst komt, wie het eerst grind.
                              Ik heb de keus gemaakt een andere spot te gaan zoeken de komende week. En laat zijn spt met rust.

                              Iemand nog goede tips voor een guerilla? Ik ben van plan om als ik de zaden heb ze direct te laten ontkiemen en voor laten groeien in mn kasje. Als ze een centimetertje of 10 zijn de buitenlucht in.

                              Comment

                              Bezig...
                              X