Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek witte soort+ bagseed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek witte soort+ bagseed

    Korting op 420shop
    Ik ben vandaag begonnen met buitenkweek met een vriend.
    ik had 1zaadje van een witte soort, 4 bagseeds, en nog een hoop zaden van een onbekende sativa soort eens als ze bovenkomen post ik foto's

    #2
    Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

    Ok maat ziet er goed uit Ben toevallig precies het zelfde aan het doen :d

    ---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:15 ----------

    Toeval want ik werk samen met hem :d ok maar kan iemand ons vertellen of zwanen misch onze plantjes kunnen verpesten? Want er zitten op onze spot 2 zwanen En ben wel bang dat die onze planten kapot maken fzo

    Comment


      #3
      Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

      Zwanen kunnen geen kwaad, kakkeloebassen echter wel. Daar moet je erg voor oppassen.

      Comment


        #4
        Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

        ik zou eerder bang voor die 2 zwanen zijn . die kunnen me toch een partij agressief zijn
        ze eten voornamelijk waterplanten en gras, maar ze eten af en toe ook waterdieren zoals weekdieren, insekten en visjes.
        dus kan best dat ze een wietplantje ook lekker vinden .
        gewoon proberen kom je er zelf achter

        Comment


          #5
          Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

          Nou, dan ben je waarschijnlijk nog nooit een kakkeloebas tegengekomen.

          Comment


            #6
            Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

            nee een kakkeloebas ben ik nog niet tegen gekomen klinkt gevaarlijk dat wel .
            maar een kakkelobbes wel die zie ik elke dag in de spiegel xtreme

            Comment


              #7
              Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

              Ik ben er ook nog noooit een tegengekomen: dus ik weet niet hoe ze er uit zien. Maar het blijven enge beesten.

              Comment


                #8
                Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

                Heeft er oemand nog goede tips uit ervaring geleerd ofzo?

                Comment


                  #9
                  Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

                  Wat zou je er van denken om eens wat kweekverslagen door te lezen?

                  Comment


                    #10
                    Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

                    Ik heb al mijn tips uit ervaring geleerd!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

                      Kweek verslagen doorlezen :d goed ideetje :d

                      ---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 11:45 ----------

                      Onze plek is trouwens vrij vochtig (naast een vijver) dus er is een grotere kans op schimmels Weet er iemand goede voorzorgs maatregelen en kan een schimmel misch nog deels of helemaal verwijdert worden door iets?

                      Comment


                        #12
                        Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

                        je moet gewoon ook echt wel wat geluk aan je zijde hebben met guerilla ik zo zo ie zo meer zaden kopen als die 5 die je jullie hebben
                        vooral slakken vinden zaailingen echt lekker. aan de vegetatie kun je ongeveer wel zien of de aarde geschikt is
                        der is hier wel veel over te lezen en trek zelf je conclusie uit wat voor julie hed beste is succes er mee
                        zet ze in speciekuipen als het echt nat is op de spot wel gaten boren onder in

                        Comment


                          #13
                          Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

                          Hmm jha slakken korrels gaan we er zo snel mogelijk zetten :d nu zijn ze nog niet boven de grond maar ik hoop dat dit wel komt en zaden kopen gaat nogal moeilijk in ons geval xs

                          En er staan 5 meter van de spot netels dus ik denk dat dit wel inorde is met de bodem
                          Last edited by Gueriallagrower; 12 April 2012, 11:32.

                          Comment


                            #14
                            Re: Buitenkweek witte soort+ bagseed

                            we zijn vandaag nog is gaan kijken op onze spot, nog niets te zien, maar dat zal wel komen zeker?

                            Comment

                            Bezig...
                            X