Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla, ww amneisa passion#1 a47 ken vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla, ww amneisa passion#1 a47 ken vragen

    Korting op 420shop

    #2
    Re: guerilla, ww amneisa passion#1 a47 ken vragen

    ik heb zelf ook 1 in de vollegrond en 1 in een pot, ik moet zeggen dat degene die in de vollegrond staat het beter doet ik heb er niks bij gedaan zoals potgrond gewoon zoals het was !!!

    je kunt later altijd nog vloeibare voeding erbij gooien

    Comment


      #3
      Re: guerilla, ww amneisa passion#1 a47 ken vragen

      OK bedankt! Ik heb vandaag universele potgrond gekocht, ik ga deze mengen met andere potgrond van de growshop die beter is....Kweekverslag volgt..

      Comment


        #4
        Re: guerilla, ww amneisa passion#1 a47 ken vragen

        Dit is de potgrond die we hebben.
        Is deze goed?
        En is deze grond goed? Na ongeveer 40 cm. begint t lichtgrijs te worden en nog vochtiger.

        mvg
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: guerilla, ww amneisa passion#1 a47 ken vragen

          Ik ken die potgrond niet echt je spot ziet er alvast mooi uit kijk wel uit met helicopters die merken zo een spot snel op en eens ze het opgemerkt hebben zouden ze er wel eens weekelijks of maandelijks kunnen overvliegen ik hoop voor jou van niet ,die potgrond lijkt op de zak toch wel redelijk goed te zijn , moest hij te weinig voeding hebben merk je dat na een maandje wel aan je plantje groeten shining

          Comment


            #6
            Re: guerilla, ww amneisa passion#1 a47 ken vragen

            Ok, we hebbe alles omgespit dus op de foto van de spot in vorige reactie komen 2 planten in, zo maken we nog 2 van die gebieden.vanaf wanneer kan je al beginnen met voeding geven?is beekwater ook goed of is kraanwater beter?

            Comment


              #7
              Re: guerilla, ww amneisa passion#1 a47 ken vragen

              goede potgrond gebruik ik zelf ook

              Comment


                #8
                Re: guerilla, ww amneisa passion#1 a47 ken vragen

                Beste, hier zijn er alvast foto's van onze teelt.
                foto's 1,2 en 3 zijn foto's van de black jack autoflower die al beginnende noppen aant krijgen zijn. Deze groeit zeer mooi en geven geen slecht teken. deze is 37 cm
                foto's 4,5 en 6 zijn foto's van onze ak47 (struik?) Deze begint al noppen te krijgen en heeft nog maar een lengte van 35 cm. Is dit normaal? We hadde verwacht dat de ak47 nog lang niet in bloei zou gaan; maar pas in augustus. Wat de oorzaak is dt hij nu al noppe aanmaakt?
                foto 7 en 8 is onze white whidow; deze is verbrand (zien geel a.d. buitenkant) en sommige van zijn bladeren groeien scheef. Wat kunnen we hier tegen doen? Hoe gaat de kleur weg, en wat moeten we hierbij doen ivm de voeding en het water? deze is 32 cm.
                foto 9 en 10 is de transsiberian autoflower. Bladeren zijn mooi groen dus deze ziet er zeer mooi uit denken we.. deze is 32 cm
                foto 11, 12 & 13 is de passhion*1 Deze ziet er zeer goed uit en groeit goed (3,5 cm op 1 dag). nu 45,5 cm.
                We hebben een ton met regenwater. Hierbij hebben we brandnetels getopt en met dat de dagen volgde werd het water donker groen en zwart. Met allerlei ongedierte en het ruikt/stinkt naar mest. Is deze nog goed of niet & zouden we de ton moeten omgooien om nieuw regenwater op te vangen?
                We hebben ook slakkenkorrels gestrooid. Maar veeeeeel te veel. Alles om slakken nl. te verwijden. 2,4 kilo hebben we gestrooid. Is dit slecht voor de grond en de planten?
                mvg
                Attached Files
                Last edited by super; 8 July 2012, 23:32.

                Comment


                  #9
                  Re: guerilla, ww amneisa passion#1 a47 ken vragen

                  We geven om de 2 dagen alle planten 2,5 ml hypro terra gemengd met een halve liter water, voeding. behalve de white widow omdat deze naar onze weten overbemesting heeft en daarom geven we deze alleen nog maar water.de grondsamenstelling is de potgrond die bovenaan in dit topic te vinden is gemixt met de lightmix vn plagron.als iemand nog tips heeft, wij willen het graag horen!alvast bedankt!

                  Comment


                    #10
                    Re: guerilla, ww amneisa passion#1 a47 ken vragen

                    1DSCN2850.jpg2DSCN2836.jpg3DSCN2838.jpg4DSCN2839.jpg5DSCN2840.jpg6DSCN2841.jpg7DSCN2844.jpg8DSCN2845.jpg9DSCN2846.jpg10DSCN2847.jpg11DSCN2848.jpg12DSCN2849.jpg13DSCN2842.jpgop foto 1 en 2 is de ak47 ( ik denk dat dit de trans siberian is want de transsiberian staat nog steeds niet in bloei) maar hij ziet er zeer mooi uit is niet meer gegroeid maar staat wel volop in bloei, ik heb vandaag op 2 plekken toprot gevonden ik heb dit weggedaan.
                    op foto 3 staat de passion #1 deze is nu 81cm lang. deze gaat goed vooruit. krijgt iedere dag zo'n 5ml voeding.
                    foto 4 is de transsiberian (waarschjnlijk ak47) van boven af. deze is nu 69cm en gaat ook mooi de breedte in. hier heb ik wel luize op gevonde wat kan ik hier tegen doen?
                    foto 5 is de passion #1 van bovenaf.
                    foto 6 en 7 is de white widow deze doet het zeer goed! we dachten eerst dat hij het niet meer ging redden door overbemesting... maar deze is nu ook al 68cm groot. en ruikt ontzettend lekker!
                    foto 8 en 9 is de black jack, deze heeft maar weinig toppen maar ruikt wel zeer goed. zal maar 5gr van af kome denk ik.
                    foto 10 en 11 is weer de ak47

                    bedankt!
                    Attached Files

                    Comment

                    Bezig...
                    X