Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed :)

    Korting op 420shop
    Heey,

    Ook ik ga het dit jaar eens proberen om in de natuur het geluk te vinden. Ik ben nieuw op dit gebied, maar heb me al goed ingelezen in oude kweekverslagen en basic tips. Ik heb 10 feminized autoflower zaden al binnen en ook nog eens een normale "White Widow" zaadje. Dit zaadje heb ik al ontkiemd en heeft nu een worteltje van ongv. 3mm, dus zal ik morgen in potgrond zetten. De autoflowerzaadjes zullen binnenkort ook worden ontkiemd!

    Het voorgroeien van de plantjes zal binnen gebeuren onder de lamp! De spot voor de autoflowers heb ik al gevonden, maar voor de White Widow wil ik nog een betere plek zien te vinden. Ik woon op klei grond, dus zal binnenkort alles even weer goed omspitten.

    Is het trouwens handig om de plantjes eerst binnen voor te laten groeien onder de lamp? Even ter controle, voordat ik iets fout doe.

    Verder wil ik nog even meededelen dat ik jullie op de hoogte zal houden met foto's !

    Rustig
    Last edited by Smok3Weed; 5 June 2012, 09:15.

    #2
    Re: Beginnende guerilla kweek (Beginneling)

    Juni,05 Update:

    Vandaag weer even gekeken en het zaadje lijkt mij prima ontkiemd zo. Straks even in de potgrond stoppen. Het klopt toch dat
    je de wortel die ontkiemd is naar beneden in de potgrond moet doen? Zometeen ook even het kweekkastje voor binnen afmaken
    en dan afwachten.

    Moet de pot trouwens al onder de lamp als er nog niks boven is ?


    IMAG0438.jpg
    Last edited by Smok3Weed; 5 June 2012, 11:58.

    Comment


      #3
      Re: Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed

      Update:

      Zaadje is inmiddels geplant, nu wachten tot hij boven de grond komt, spannend

      Comment


        #4
        Re: Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed

        heeee veeel suc6

        Comment


          #5
          Re: Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed

          Dankje dankje, ik ben er nog steeds niet achter of het nou eigenlijk handig is om eerst de planten binnen onder de lamp voor te laten groeien of niet? Iemand ??

          Comment


            #6
            Re: Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed

            heee ik zelf groei gewoon buiten vooor het zijn tog buiten planten

            maar het kan nartuurlijk wel

            Comment


              #7
              Re: Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed

              Oke, ja ik ga het waarschijnlijk binnen doen, want de lampenkastje is af! maar moet even uitrekenen wanneer ik mijn Ak autoflowers moet ontkiemen ivm zomervakantie.

              Updates komen weer, wanneer het plantje boven de grond is

              Comment


                #8
                Re: Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed

                Best laat je jouw autoflower zaadjes 2a3 weken voorgroeien(18/6) onder de juiste lampen en met de juist aarde .
                Zo kunnen ze tegen een stootje wnn je ze buiten zet .
                Je moet er rekening mee houden als je guerilla keekt dat er zowiezo planten gaan afvallen.
                Vergeet geen slakkenkorrels te strooien , en kijk of je konijnenkeutels ziet op je plek. Zo ja ben je verplicht om er kippengaas rond heen te spanen
                Als je white widow zaadje een boom wordt van 2.5 a 3 meter wordt ga je van deze 1 ne plant meer oogsten als die 10 autoflowers te samen !
                Extra zorg dragen voor de white widow dus ..
                Heb je een foto van je 'lampenkast' ?

                Comment


                  #9
                  Re: Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed

                  leuke topic heel veel suc6 met je kweek en is waar Groetjes shining

                  Comment


                    #10
                    Re: Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed

                    @moriskeuh Dankje voor de informatie, ik zal idd goedvoor men white widow " boompje" moeten gaan zorgen, daar zit de meeste opbrengst in. Plantje is nog niet boven de grond dus heb verder nog geen nieuwe informatie

                    Wachten met geduld.. moeilijk haha!


                    Oke Rustig mensen

                    Comment


                      #11
                      Re: Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed

                      veel suc6 gwn wachte kmt wel goed

                      Comment


                        #12
                        Re: Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed

                        En jahoor mevrouw is vanochtend boven de grond gekomen! Ik zal als het lukt vanavond nog even foto'tje poste en even meten hoelang ze is! Ik denk dat ze nu al rond de 3/4 cm zit Gaat rap volgens mij. Staat nu mooi onder de lamp en mag nu lekker groeien voordat ze naar buiten gaat!

                        Ik ga me voorbereiden op eerste EK wedstrijdje!

                        Ltrz

                        Comment


                          #13
                          veel licht geven omdat ze meteen bloeihormoon aanmaken.
                          Anders krijg je kabouterplantjes.
                          Last edited by QnQ; 8 June 2012, 17:45.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Ik zal de soort precies even voor je opzoeken, verder een update van de white widow. Hij groeit nu vooral in de hoogte en bladeren blijven klein, is dit normaal??

                            Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk
                            Attached Files

                            Comment


                              #15
                              Re: Beginnende guerilla kweek van Smok3Weed

                              je plantje is erg gestrekt dit komt door te weinig licht!

                              groeten

                              Comment

                              Bezig...
                              X