Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garry guarillia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Garry guarillia

    Korting op 420shop
    IMAG1392.jpgP1010007.jpgbeste mede-roker

    Thurgood Jenkins en ik hebben een moestuin in het bos van staatsbosbeheer.

    hierbij wat leuke pics van de start tot aan de struiken dat het nu zijn.
    verder hebben wij ook de problemen van het guarillia ondervonden en overwonnen.
    tot aan nu.
    we hebben nu de eerste bloei gevonden in de dames.
    het waren er 5 planten double dutch & biddy early's
    1 daarvan hebben we moeten delen met de mieren die hadden in het wortel gestel een mooie woning gevonden.

    opzet: 3 planten in de volle grond
    2 planten in een zak aarden van 20 ltr met daar onderin gaten voor het doorwortelen in de vollegrond

    na de eerste weken groei kwamen de slakken met hordes tegelijk na veel gestrooid te hebben met slakkenkorrels hebben ze dat overleefd.
    toch is het een serieus werkje om de planten de ruimte te geven tussen de brandnetels die 2,5 mtr hoog zijn.
    voor voeden en de grond aanmaken hebben we echter niet gedaan.
    zal je ook de reden geven waarom niet.
    het stuk grond is 2 jaar geleden gerooid dus alles wat groot was staat er niet meer bomen struiken enz.
    wel staat er een voetbalveld groot brandnetelsveld en niet van die kleintjes nee 2,5 a 3 mtr hoog.
    verse grond met veel voeding dus.CIMG0045.jpg
    CIMG0056.jpgCIMG0055.jpgCIMG0051.jpgwel is de last van knaagdieren hoog. 1 plant is getopt door een ???? maar die is goed hersteld.
    ik zal nu wat foto's erbij zetten van begin tot vorige week zal aankomende week weer nieuwe foto's maken.
    tips vloei en opmerkingen zijn van harte welkomCIMG0040.jpg.

    
    
    
    
    
    
    Bekijk profiel
    Recente Berichten
    Prive Bericht
    Bekijk Blog Posts
    Bekijk Artikelen
    Attached Files

    #2
    Jo Mildred my man!!! Wat staan ze er mooi bij he! DDDDDAAAAAAAAAAMMMMNNNNNNNNNNN
    Ja dat stukkie grond van ons is zo vruchtbaar dat word oogsten volgend jaar dat lijke me duidelijk sheriff!!!
    Zie je zo wel on-line man (MW3) Hi Ha Ho LATIDOOOOOOO

    gerry klein.jpgjo nigga!!!
    Last edited by ceBep; 7 August 2012, 21:15. Reden: dubbelposten, gebruik de bewerk bericht functie als je iets wilt toevoegen
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

    Comment


      #3
      Re: Garry guarillia

      Leuke opzet. Maar,..uh,... een foto van jezelf op een forum als dit?? Ik zou die vervangen door iets neutraals. Je weet nooit wie er allemaal meekijken
      s6 ermee heren ziet er mooi uit.

      Comment


        #4
        Re: Garry guarillia

        sorry maar denk niet dat de persoon herkenbaar is op de foto naast de plant. of bedoel je soms jenkins..?

        Comment


          #5
          Re: Garry guarillia

          Een blanke man met fles hahahahaah kom je ver mee als ambtenaar:-p
          Maar euuh leuke plant als avatar! berry bomb:-p
          Last edited by Thurgood Jenkins; 8 August 2012, 00:00. Reden: dubbel
          "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Garry guarillia

              Hahahaaha die Thurgood.....Miss moet je hem eens googelen
              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

              Comment


                #8
                Re: Garry guarillia

                Whaa ok gedaan. Maar sommige members denken niet verder na en laten wel persoonlijke info achter. Noem het maar "moederlijke oplettendheid"
                Ken die hele Thurgood niet dus vandaar.

                Comment


                  #9
                  Re: Garry guarillia

                  Hahah geeft niks hoor
                  Je moet miss de film "half baked" maar is downloaden en gaan kijken:-p
                  Ik ken hem dromen vandaar dat thurgood een speciaal plekje bij me heeft whahaha
                  Abba Zabba.......you my only friend!! hahahahahaha die film is hilarisch man!!!
                  Groetjes!!
                  "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                  Comment


                    #10
                    Re: Garry guarillia

                    ik zal vanavond even een update maken met nieuwe foto's.

                    Comment


                      #11
                      Re: Garry guarillia

                      Oorspronkelijk geplaatst door mildred View Post
                      ik zal vanavond even een update maken met nieuwe foto's.
                      Ja en OOK van de balkon plantski!
                      "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                      Comment


                        #12
                        Re: Garry guarillia

                        zal zaterdag avond worden..
                        ik ben gistren wel geweest maar was weer snel terug in de auto..
                        horsels horsels en nog eens horsels. wat een rot beesten zijn dat zeg..!!

                        Comment


                          #13
                          Re: Garry guarillia

                          DSC_0096klein.jpgZo eindelijk weer een update!!!
                          Na een ruime week niet geweest te zijn waren Mildred en ik uiteraard weer helemaal in onze nopjes na het zien van onze beauties!!!!
                          We hebben ze nog even een frisse douche spraymix gegeven en een flinke sloot water met de benodigde voeding!
                          De eerste haartjes zijn bij alle 4 al waargenomen door ons en we hebben daar een dikke stick op gerookt
                          En er komen nog een zootje warme dagen aan jiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
                          "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                          Comment


                            #14
                            Re: Garry guarillia

                            vanavond update.

                            Comment


                              #15
                              Re: Garry guarillia

                              Hallo iedereen!

                              Na precies een week niet op onze spot te zijn geweest waren Mildred en ik uiteraard weer super benieuwd hoe de
                              vrouwtjes er zouden bijstaan en op de weg er naartoe zeiden we al tegen elkaar"we moeten zeker wat fluffies hebben nu"

                              Aangekomen op de spot zagen we het al meteen......het viel erg mee met de fluff maar wat ons meteen aan het lachen maakte
                              wat het volgende, de dames hebben een flinke ontwikkeling doorgemaakt....nog hoger en vooral nog voller geworden!!!
                              om over de stammen alleen nog maar te zwijgen. Deze dames zeggen echt HOI HIER STA IK!!!!!Zo happy staan ze er bij!!
                              Na een minuut of wat watertanden om de bomen heen hebben we ze weer voorzien van het nodige vocht en voeding en konden
                              we met een gerust hart onze rug weer naar onze dames toekeren! GROW MF......GROW!!!!!!
                              Geniet van de foto's en tot de volgende update van Garry guarillia!
                              klein.jpgDSC_0160klein.jpgDSC_0162klein.jpg
                              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                              Comment

                              Bezig...
                              X