Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CBD van cbd-crew

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    CBD van cbd-crew

    Korting op 420shop
    Beste

    Weet er iemand of ze in amsterdam wiet verkopen van cbd-crew? wiet met veel cbd en weinig thc?

    #2
    Re: CBD van cbd-crew

    Wie of wat zijn de CBD Crew? In Amsterdam kun je zeker een goede indica krijgen.

    Ik heb een paar Big Bang planten staan. Echte biologische medi-wiet met een hoog CBD gehalte en een medium THC.

    http://420shop.nl/big-bang-green-house.html

    Wordt ongeveer 1.7m hoog, dus dat wordt knakken of toppen of zoals ik heb, ruimte.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #3
      Re: CBD van cbd-crew

      Waarom bestel je ze niet via internet? http://www.seedsman.com/nl/cannabis-seeds/cbd-crew

      Comment


        #4
        Re: CBD van cbd-crew

        Ik denk dat hij wiet zoek in een coffeeshop, geen zaad.

        Ik kan je ook niet helpen, maar kijk hier op het forum eens bij coffeeshops amsterdam, daar vind je er een paar waar de 'locals' komen, en waar ze je bedienen in het Nederlands (1e hulp, paradox, Rusland, Anyday,.....) als je daar gaat wordt je vriendelijk geholpen.

        veel geluk ermee
        kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

        Say Cheese !!



        Comment


          #5
          Re: CBD van cbd-crew

          Beste menskes merci voor de info en idd ik zoek wiet en geen zaadjes omdat ik nog thuis woon enal. maar ik heb die cbd-cre opgezocht en die ebben ongeweer 6% thc en 8% cbd en tis die soort dat ik zoek eig XD. mar ik betwijfel idd dat ze die in de shops hebben omdat de meeste schops voornamenlijk mer thc werken.

          Comment


            #6
            Re: CBD van cbd-crew

            de witte soortjes hebben over het algemeen hogere cbd dan de haze soorten.dus keuze zat white widow,big bang,ak 47,edelweisse,dat soort indicaatjes zijn vaak hoger met cdb.


            grt vapo

            Comment

            Bezig...
            X