Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van blowen kom ik tot rust.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Van blowen kom ik tot rust.

    Korting op 420shop
    Hoi, laat ik maar beginnen dat ik nogal een instabiele jeugd gehad heb, op mijn dertiende rookte ik mijn eerste blowtje op dat had al een zeer rustig effect op mij(Ik heb verschillende stoornissen/en andere problematiek.)
    Maar later werd dit vervangen door veel alcohol, ik dronk zo'n 20-30 glazen de week, als 14-15 jarige, ik heb een tijd in een gesloten jeugdinrichting gezeten waar ik vooral in het begon agressief tegen alles en iedereen was, en zeer wantrouwend.
    Tot, ik zo iets voor mijn 16de cannabis ontdekte, ik kwam tot rust kon nadenken over dingen, ik verdrong dingen niet meer, maar ik kon er goed over nadenken ik voelde me helderder, frisser, veel rustiger, minder agressief.
    Ik was tegen die tijd puur wiet gaan roken(Sativa soorten.) met een pijpje, en dit had een geweldig effect op mij.
    Nu rook ik nog steeds een paar keer per week, en dat laat mij volhouden in deze maatschappij.

    Peace.

    #2
    Re: Van blowen kom ik tot rust.

    De enige constante is een variabele..

    Ik rook er ene op, smookse!

    Comment


      #3
      Re: Van blowen kom ik tot rust.

      idem hier maar het ligt aan jezelf al je acties hebben een reactie, wiet kalmeerd en ik begrijp je situatie maar het ligt aan hoe je denkt en zelf in het leven staat, wiet is een handvat maar geen oplossing. maar top dat je jezelf hervonden hebt dat is een stap verder ipv een stap achteruit

      Comment


        #4
        Re: Van blowen kom ik tot rust.

        Ik sta zeker ook anders in het leven dan 5 jaar terug, het is niet alleen de cannabis die mij tot rust brengt, maar ook de hele cultuur, de hele wiet-cultuur is ook heel rustgevend en relaxt en dat is wat ik nodig heb.

        Comment


          #5
          Van blowen kom ik tot rust.

          Positive vibez!

          Comment


            #6
            Re: Van blowen kom ik tot rust.

            Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
            Positive vibez!
            Idd ;p

            Comment

            Bezig...
            X