Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter depressie hoe kom je die door.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Winter depressie hoe kom je die door.

    Korting op 420shop
    Hallo

    Tis weer zo ver eerst die klok die met alle geweld verzet moet worden.
    Ik haat veranderingen en 1 uur verschil voel voor mij aan als ik een dag kwijt ben en nu is ook nog eens om 18 uur mn dag al voor bij
    want dat is het donker buiten.
    Ik leef door mijn ziekte beeld voornamelijk in en rond mijn huis en dat van de buurvrouwen nu is dat niet erg ik leer er mee om gaan.
    maar nu het winter word is ineens mijn wereldje wel heel erg klein.
    Veel buiten komen doe ik niet ivm de kou die meteen op mn spieren slaat en pijn veroorzaakt ,wel elke dag lekkere ronde met de hond lopen maar dan
    met extra warme kleding aan.
    Ik maak ook elke weekend een leuke boswandeling om zo de winter inde gaten te houden. dus buiten komen doe ik wel.
    Maar toch voel ik het weer op komen mijn wereldje word kleiner voor ik het weet is alles donker buiten.

    Vorig jaar zo lamp aan geschaft op aan raden van de dokter en moet eerlijk zijn het helpt wel.

    Hoe komen jullie deze tijd door ?

    Groetjes Bella
    Last edited by belladonna; 26 January 2013, 14:10.
    God was never on your side..

    #2
    Re: Winter depressie hoe kom je die door.

    Zorgen dat je n leeg hok heb draaien, zand erin, strandbedje en n koelkast met kouwe pils en voor 600 watt bende t mannetje..

    Een beetje vent heeft zon in zn tent..

    Comment


      #3
      Re: Winter depressie hoe kom je die door.

      Fuck ben vrouw zonder tent en strand en haat bier bedankt voor je minder goede nuteloze eigenlijk tip FL -5 punten
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Winter depressie hoe kom je die door.

        De winter duurt net zolang als de zomer en de zomer is voorbij gevlogen. Troost je met de gadachte dat 21 december de kortste dag is en dat je vanaf dat moment weer iedere dag een paar minuten licht er bij krijgt. Zo hou ik me positief.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        And every season has its reason
        sigpic it is just a flower

        Comment


          #5
          Re: Winter depressie hoe kom je die door.

          Heb het altijd al een maf fenomeen gevonden, en kennelijk heeft menig mens er last van: Het weer dat je humeur bepaalt.

          Nederland is bij uitstek geen mooiweerland, dan moet je je humeur zeker niet door het weer laten bepalen: Het leven is te kort voor depressies.
          Bang! Zo hou ik me positief
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment


            #6
            Re: Winter depressie hoe kom je die door.

            Pluk de dag: jaarlijks zet ik op 15 maart vroege aardappels in mijn moestuin, te weten Frieslanders. Elk jaar rooi ik de eersten op 20 juni, de langste dag dus. Wellicht verbaast het jullie: maar daaraan ontleen ik meer genoegen dan aan het oogsten van wat Af's.
            Last edited by Xtreme; 13 November 2012, 15:38.

            Comment


              #7
              Re: Winter depressie hoe kom je die door.

              Misschien is verhuizen naar Boniare een optie?, dicht bij de evenaar, dus amper verschil in daglengte. Het is het hele jaar warm, en de zorgverzekering is gratis.

              Ik ben dit zelf ook serieus aan het overwegen, ivm mijn gezondheid.

              Grtz.

              Comment


                #8
                Re: Winter depressie hoe kom je die door.

                Ik heb te vaak een venerische verrassing in een tropische verpakking ervaren. Geef mijn portie maar aan Fikkie.

                Comment


                  #9
                  Re: Winter depressie hoe kom je die door.

                  Ik werk veel, om 6 uur opstaan, 21:00 thuis. Dus de dagen vliegen voorbij. Ik zie de zon opkomen en ondergaan. Je warmwitte lampen voor een deel vervangen door lampen met een blauwer spectrum werkt voor veel mensen erg goed tegen de wintersleur.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Winter depressie hoe kom je die door.

                    Uren, dagen, maanden, jaren, vliegen als een schaduw heen. Alleen onze 6 jarige dochter had daarover een ander idee. Bij haar "vlogen ze als een schaap door het veen"

                    Comment


                      #11
                      Re: Winter depressie hoe kom je die door.

                      Veel vitamine D , zoveel je kunt te bewegen, gezond eten, goede nachtrust en als je niet veel naar buiten kunt kun je ook vragen of ze naar jou komen toch

                      @ http://odenow.nl/voorkom-de-winterdip/ http://www.elsevier.nl/web/Stijl/353...-voorkomen.htm

                      Comment


                        #12
                        Re: Winter depressie hoe kom je die door.

                        @Xtreme: wat hebben jouw SOA's er mee te maken?

                        Ik heb te vaak een venerische verrassing in een tropische verpakking ervaren.
                        Grtz.

                        Comment


                          #13
                          Re: Winter depressie hoe kom je die door.

                          Dat had te maken met de voorgestelde verhuizing naar Bonaire, Poffer. Wellicht off-topic. Maar soms moet je off-topic gaan om on-topic te blijven. Dit adagium heb ik overigens niet zelf verzonnen, ik citeer slechts.

                          Comment


                            #14
                            Re: Winter depressie hoe kom je die door.

                            En daarmee basta!

                            Comment


                              #15
                              Re: Winter depressie hoe kom je die door.

                              Niets aan te doen
                              alles is leuk vandaag zon morgen regen en dan sneeuw overal wit21.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X