Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Early Skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Early Skunk

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Ik zat er aan te denken om dit jaar de Early Skunk te nemen. Vorig jaar had ik 4 Hollands Hope planten en ik was er zeer tevreden over.
    Dit jaar wil ik het iets grootschaliger gaan aanpakken en daarom neem ik de gefeminiseerde Early Skunk.

    Mijn vraag was alleen of de Early Skunk een sterke buitenplant is, de Hollands Hope is echt een taaie plant, hij heeft zelfs de vorst overleeft!
    Ik ga dit jaar guerilla doen en wil daarom graag weer zo'n sterke plant die gefeminiseerd is.

    Of weet iemand waar ik vrouwelijke Hollands Hope kan krijgen?

    Joba,

    De Hollandsh Hope:
    http://sensiseeds.com/nl/cannabis-za.../hollands-hope

    De Early Skunk:
    http://sensiseeds.com/nl/gefeminisee...-gefeminiseerd
    Last edited by joba; 26 February 2013, 17:11. Reden: vergeten de link er bij te doen

    #2
    Re: Early Skunk

    Wietzaadjes.nl verkoopt hollands-hope femished zaden.
    http://www.wietzaadjes.nl/shop/holla...ion-p-147.html

    en zelf heb ik al 2 buiten kweekjes gedaan op big buddha autoflowers geeft een lekker opbrengst en redelijk snel klaar.

    Smart pix.

    Comment


      #3
      Re: Early Skunk

      je kan ook deense soorten nemen die zijn vroeg klaar en zijn zeer geschikt voor het nederlandse klimaat
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: Early Skunk

        Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
        je kan ook deense soorten nemen die zijn vroeg klaar en zijn zeer geschikt voor het nederlandse klimaat
        Voorbeelden?

        Early bitty ken ik bijv

        mobile message

        Comment


          #5
          Re: Early Skunk

          Bij mijn vorige aankoop wietzaden snapte ik iets niet van de bestelling, ik stuurde toen een mailtje naar sensiseeds, maar hun reageerden toen heel erg laat.
          Ik kreeg toen 20% korten voor mijn volgende aankoop, daarom doe ik het het liefst bij sensi seeds, tenzij er een andere site die goedkoper is dan die 20%

          moet natuurlijk wel kwaliteit zijn!

          Comment


            #6
            Re: Early Skunk

            Hoeveel gram had je ongeveer gehad per buddha? Hadden ze een goeie smaak?

            Comment


              #7
              Re: Early Skunk

              Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
              Voorbeelden?

              Early bitty ken ik bijv

              mobile message
              check de guerilla sectie een beetje,
              iedereen werk wel eens met deense soorten hier.

              in de mijne zit ik met royal danes te prullen
              --------------------------------------------
              Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
              ik voel me een geurillaboer

              Comment


                #8
                Re: Early Skunk

                Met royal danes ben ik helemaal klaar. Grote opbrengst en inderdaad nauwelijks rot. Maar ik vind 't niet te pruimen. Als je een prima outdoor soort zoekt die ook lekker smaakt, kun je beter voor Old Farmer Nepal of iets dergelijks gaan.
                Dit jaar ga ik voor een ierdbei-kruising en een kruising van AF amnesia x Royal frisian (die praktisch ook AF was). Van die laatste weet ik inmiddels dat 't wederom een topsmaak heeft en ook lekker bestendig is.

                In basis zou iedere wietplant een beetje vorst prima overleven trouwens. Nog nooit iets kwijtgeraakt omdat het te koud was. Behalve die ene die 1 januari in de tuin opkwam en twee weken onder gesneeuwd heeft gelegen dan..
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Early Skunk

                  Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                  Met royal danes ben ik helemaal klaar. Grote opbrengst en inderdaad nauwelijks rot. Maar ik vind 't niet te pruimen.
                  das volgens mij ieder zijn smaak, ik vind ze vrij lekker
                  --------------------------------------------
                  Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                  ik voel me een geurillaboer

                  Comment


                    #10
                    Re: Early Skunk

                    op de site stond dat ze gemiddeld 300-700 gram per plant oobrengen
                    maar met een gemiddelde vam 100 gram +-per plant mag je tevreden zijn de smaak valt me ook zeker niets tegen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Early Skunk

                      Oorspronkelijk geplaatst door sponge bob View Post
                      Hoeveel gram had je ongeveer gehad per buddha? Hadden ze een goeie smaak?
                      Een goede smaak hadden ze zeker! Maar ik had ze pas 29 juni in de grond gezet en dat is natuurlijk veelste laat. Van de vier planten heb ik uiteindelijk 100 gram afgehaald, en dat is niet per plant maar bij elkaar

                      Comment


                        #12
                        Re: Early Skunk

                        Maarre...zit er nou al wat in de grond ?
                        Welke heb je gekozen ?
                        Niks mis met Early Skunk toch ? (behalve dan de prijs)
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...
                        X