Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zaden

    Korting op 420shop
    Beste mensen.

    Ik wil in de zomer wat plantjes zetten in guerilla
    Heeft iemand een paar gratis zaadjes voor mij over?
    Heb een fikse boette gehad van de blauwpetten
    Omdt ik in het stationswachtruimte zat.
    Dus heb voorlopig geen geld voor zaden
    Ik hoop dan zelf ook wat zaden te oogsten
    En ook een deel te doneren

    Greetz
    Smart pix

    #2
    Re: zaden

    denk niet dat je hier nog veel gratis zaad gaat vinden, de meeste barmhartige samaritanen zijn hier onlangs nog bestolen geweest.
    en zaad is echt niet duur hoor, bij wietzaadjes.nl kan je per stuk bestellen met gratis verzending beginnen ergens van een 4euro per stuk,
    ook hun huismerk is tamelijk goedkoop 19.95euro per pakje van 5,


    Comment


      #3
      Re: zaden

      Gelukkig heb je nog wel een maandje of twee de tijd voor je kan beginnen.
      Als je een krantenwijkje neemt komt dat helemaal goed.

      Ik zat ook wel eens in een stationswachtruimte, nooit een boete voor gekregen
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: zaden

        Ja. Ik doe een krantenwijk 180 euro voor zitten in
        wachtruimte zonder kaartje stelletje nakkers..

        Comment


          #5
          Re: zaden

          wouten zijn vaak etters, no discussion there. Maar het bonnenboek komt pas te voorschijn als er reden voor is, en ze in hun recht staan. Het mag bekend worden geacht dat je op het station een geldig kaartje moet hebben, of iets wat er heel erg op lijkt. Dat staat ook her en der groots aangegeven. Heb je dat dan niet en word je gepakt dan draag je de consequenties zonder erover te gaan miepen. Althans, zo doe ik dat. Dat ga je dan dus niet gebruiken als reden om wat zaadjesbedelarij uit te zetten, da's een negatieve insteek ("kijk hoe zielig ik ben") en daar heb ik werkelijk waar een pleurishekel aan. Jonge katjes die de boom niet uit durven zijn zielig, lui die bewust risico gaan lopen en dan gepakt worden zijn dat overduidelijk niet.

          Bedenk eens een alternatief zou ik zeggen: iets origineels, een positieve bijdrage die je wel kan leveren zonder dat het je poen kost, met het verzoek erbij "vind je dit leuk stuur me dan wat zaadjes". Dat levert je positieve reacties en als je het leuk genoeg maakt vast ook wel een handje zaad.
          Last edited by moreweed; 22 March 2013, 00:19.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: zaden

            Oorspronkelijk geplaatst door smart pix View Post
            Beste mensen.


            Heb een fikse boette gehad van de blauwpetten
            Omdt ik in het stationswachtruimte zat.

            Greetz
            Smart pix
            sinds wanneer krijg je daar 'n boete voor
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: zaden

              dat zat ik me ook af te vragen angel, afhankelijk van het station zijn er wachtruimtes waar je geen kaartje hoeft te hebben om er te zijn. Tenslotte moet je mensen kunnen ophalen nietwaar, en daar kan de NS moeilijk geld voor vragen (al zullen ze dat ongetwijfeld wel willen). Als je je misdraagt in zo'n ruimte, en -vooral- niet ingaat op waarschuwingen, want die krijg je eerst als niet compleet helder is dat er regels te volgen zijn, ja dan krijg je een boete.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: zaden

                boetes te wijten aan wangedrag heb ik geen medelijden mee
                als ik door rood licht rijd moet ik m'n boete ook zelf betalen en m'n zaden evengoed zelf kopen!
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: zaden

                  Nou moet ik binnenkort de alimentatie weer overmaken, dus dan zit ik ook even wat krap ..
                  En ik zou graag een tumbler krijgen .. dusse ..
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: zaden

                    afrekening van de stroom en gas vallen net binnen.
                    ik moet 1200 euro bij betalen.
                    en ik had gisteren 'n g-toolskast gekocht op marktplaats van ....euro
                    'als iedereen nu eens bijlegd zodat ik die kast toch nog kan kopen'!!!!
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #11
                      Re: zaden

                      Het staat niet aangegeven en van wangedrag is geen sprake.
                      Ik wachte o een vriend die wel een kaartje had.
                      En k probeer niet de zielige jongen uit te hangen ikvraag gewoon wat zaden
                      vsn mensen die er mischien wat over hebben anders kan ik.waarschijnlijk
                      niet me eigen wietje kweken.

                      Comment


                        #12
                        Re: zaden

                        http://www.wietzaadjes.nl/shop/moby-...rk-p-3918.html

                        grote gever voor geen geld en geen verzendingskosten


                        Comment


                          #13
                          Re: zaden

                          Als je geen geld hebt is het ook niet mogelijk om te kweken. Ik wil ook wel een lamborghini maar door ff 1tje te vragen kan dat niet zomaar. Heb je misschien een vriend of een kennis die nog wat zaadjes over heeft en de meeste zaden zijn nog wel betaalbaar.

                          Ik zou me schamen.

                          Comment


                            #14
                            Re: zaden

                            Het staat niet aangegeven en van wangedrag is geen sprake.
                            Ik wachte o een vriend die wel een kaartje had
                            had je gewoon zelf ook 'n kaartje gekocht was er niks aan de hand geweest

                            En k probeer niet de zielige jongen uit te hangen ikvraag gewoon wat zaden
                            je probeert WEL de zielige jongen uit te hangen anders vroeg je niet om zaad maar kocht je ze gewoon
                            vsn mensen die er mischien wat over hebben anders kan ik.
                            iedereen moet zijn zaden kopen of denk jij dat iedereen zaden koopt om ze weg te kunnen geven!!!
                            waarschijnlijk
                            niet me eigen wietje kweken.
                            Als jij geen 25 euro kunt missen voor zaden kun je ook geen geld missen voor voeding en alles wat er nog bij komt!

                            kinderen die vragen worden overgeslagen!
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment


                              #15
                              Re: zaden

                              'anders kan ik mijn eigen wietje niet kweken' ..boehoee snifsnif.
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X