Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kleine vragen over mijn 1e guerilla kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kleine vragen over mijn 1e guerilla kweek

    Korting op 420shop
    Hallo Forum,

    Ik ben laatste week veel actief geweest op het forum om duidelijke informatie te zoeken. Tot op dit moment is het goed gelukt!
    Maar ik kamp nogsteeds met kleine vragen,

    Mijn 1e guerilla kweek gaat waarschijnlijk worden met 'White Widow of Power Plant'
    Ik denk dat mijn vermoedens toch uitgaan naar Power Plant.


    1. Ik wil met stekjes gaan kweken, wanneer ik een stekje heb kan ik deze gelijk(in de juiste periode) in een pot buiten zetten? Dit is aangezien ik stekjes koop en niks thuis kan bewaren (of het moet voor 1 dag zijn)

    2. Wat raad je aan?
    1 normale pot - 1 plant?
    1 grotere pot/bak - 5 planten?
    Gewoon in de grond stoppen?
    Een stuk grond uitgraven en dat vervangen met potgrond? [Als dit het beste is tot hoediep moet ik graven om het te optevullen met potgrond?]

    3. Wat voor potgrond raad je aan? (Graag een die je gemakkelijk kan kopen bij de growshop of graag een duidelijke uitleg als ik eventueel zelf grond met andere dingen moet mixen)

    4. Wat is de beste periode om mijn stekken buiten te zetten? Ikweet dat ik wel moet kijken naar de weersvoorspellingen van de week nadat ik ze buiten zet.

    5. Wanneer weet ik wanneer ik water moet geven? En hoeveel water moet ik dan geven? En hoeveel dagen KAN er tussen zitten voordat je weer opnieuw moet watergeven?

    6. Wat betreft watergeven stel het heeft 1 dag heel hard geregend dan wordt het toch drijfnat? wat niet goed is?


    Of stel dat het een hele week regent moet ik dan een afdak proberen te maken o.i.d?

    7. Wat voor voeding raad je aan? Wanneer moet ik welke voeding gebruiken? (1e/2e/3e/4e week ect..) hoeveel voeding moet er op schaal worden toegevoegd aan de hoeveelheid water?

    8. Hoeveel cm moet er tussen X2-X1? [X staat voor plant]
    En hoeveel cm moet er tussen X2-X4?

    X X1 X X

    X X2 X4 X

    X X X X

    9. Is het misschien beter om iets anders dan 'White widow of Power plant' te kweken?
    En welke raden jullie dan aan? De grootte die de planten krijgen maakt niet uit.

    Ook hoor ik vaak autoflower maar deze lijkt mij niet goed omdat deze te klein blijft en ik meer wiet van een plant wil.


    Ik hoop graag op goeie reacties en dan zal ook ik een mooie kweekverslag opmaken



    Groeten,
    Last edited by JointSmokaaa; 8 April 2013, 19:07. Reden: Iets vergeten

    #2
    Re: kleine vragen over mijn 1e guerilla kweek

    Oorspronkelijk geplaatst door JointSmokaaa View Post
    Ik ben laatste week veel actief geweest op het forum om duidelijke informatie te zoeken. Tot op dit moment is het goed gelukt!
    Gezien de vragen waar je mee blijft zitten deel ik je bij deze mede dat je gezakt bent voor het tentamen "info opzoeken op JD"

    Zulen we het er maar even inwrijven ?
    1/ als er wortels aan zitten kan het in de pot
    2/ guerilla wil je toch ? in de volle grond ermee
    3/ aanrader : potgrond. Universele potgrond. Niks speciaals. Keep it simple.
    4/ als het lang genoeg licht is buiten
    5/ guerillaplanten ga je niet elke keer water geven, dat verhoogt de kans op ontdekking enorm. Dus een goeie spot zoeken.
    6/ als het drijfnat blijft is de drainage van je spot niet goed, volgend jaar ergens anders planten
    7/ voeding zit in potgrond, ook in simpele. Daar kan je de eerste 4-6 weken prima mee uit te voeten. Daarna evt bijvoeden met PK13-14 ofzo
    8/ pp wordt stevig, als je het goed doet. Die krijgen bij mij 'n vierkante meter per stuk, en aan het eind van het seizoen is dat te weinig.
    9/ ja en nee. Vooral PP is een makkelijke plant die lekkere en als je het goed doet veel wiet oplevert. Maar autoflowertjes zijn ideaal voor guerilla, want klein en dus onopvallend, snel klaar dus de tijdfactor beperk je, en omdat zaad ervangoedkoop is kan je makkelijk wat meer spots hier en daar bevolken. Wat de kans groter maakt dat je aan het eind wat overhoudt.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: kleine vragen over mijn 1e guerilla kweek

      Ik wil mijn guerilla kweek goed onderhouden aangezien de mijne op een goede plek staat waarvan ik bijna zeker weet dat ze hem niet zullen vinden.

      Wat voor voeding is goed voor de 1e en 2e week? of moet ik echt alleen PK13-14 gebruiken aan het einde van de bloei?

      Ik ben toch van plan om grond uit te graven en dat te vervangen met potgrond. raad je aan universele potgrond of is er nog een andere soort? Ik heb gehoord dat het goed is om brandnetels te plukken en deze een beetje te vermalen in de potgrond.

      Ik weet niet precies hoe diep ik moet graven en hoe breed dit moet zijn. Als je nou 2x een normale pot doet is dit in orde toch?

      Heb ik speciale sprays om mijn plant te beschermen tegen insecten? zoja welke zou je aanraden?




      STEL het regent toch echt te veel, wat voor manier kan ik gebruiken dan om mijn plant een beetje te beschermen tegen die overtollige regenwater?

      Comment


        #4
        Re: kleine vragen over mijn 1e guerilla kweek

        al 5 jaar lid en je hebt al die jaren al die info niet bij elkaar kunnen verzamelen.
        jij kan beter wiet in zakjes kopen tot je de nodige basis kennis eens fatsoenlijk hebt gelezen.
        vragen staat vrij natuurlijk maar ik zie er vragen bij staan waar m'n broek vanaf zakt.
        vragen die al 1000 x zijn beantwoord in ieder geval.

        automonteurs vragen ook niet bij elk schroefje wat ze ermee moeten doen!
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: kleine vragen over mijn 1e guerilla kweek

          Dat ik al 5 jaar lid ben betekent niet dat ik al 5 jaar actief en op dit forumm..
          dit account is toevallig 5 jaar geleden gemaakt idd

          kwa regen staat er niet veel over in dit forum..

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Ik heb een goede voeding gevonden genaamd: BIO-G-POWER. Is dit goede voeding voor een buitenplant?

          Tevens heb ik de kweekschema van bio-g-power en moet ik dan ook alle voedingen gebruiken die bij de kweekschema staan?

          http://www.bio-g-power.eu/shop/cms.php?id_cms=6
          Last edited by JointSmokaaa; 9 April 2013, 13:08.

          Comment


            #6
            Re: kleine vragen over mijn 1e guerilla kweek

            Jointsmokaa.....met alle respect man..... Het is guerilla!!!
            Regen.....als het een week helemaal droog is en goed heet ga je wat water geven. Niet teveel regels en richtlijnen ook een beetje gevoel.
            Gewoon een gat graven zo groot als een emmer van 10 liter. Altijd goed in de volle grond. Vullen met...nou zoek eens een mooie bij de growshop.
            Als er al veel brandnetels staan hoef je het niet perse te mengen met brandnetels oid en dat heeft op korte termijn toch geen zin, grote kans dat die grond al hartstikke fijn is voor je planten.
            Last edited by JiMBR0wsKi; 9 April 2013, 20:00.

            Comment

            Bezig...
            X