Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat denken jullie van mijn eerste guerilla kweekje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat denken jullie van mijn eerste guerilla kweekje?

    Korting op 420shop
    Hallo growers,

    Zoals de titel al zegt is dit mijn eerste guerilla kweekje.
    Ik heb al 2 plantjes die enkele dagen oud zijn, Betty Boo, omdat ik deze nog had liggen.
    Ik verwacht nog 3 Amnesia Haze Automatic en 3 White Widow Automatic van Royal Queen Seeds.

    Mijn ervaring is enkel 1 Big Bang van Greenhouse, dus niet te veel ervaring.

    Ik zal proberen bij mijn guerilla kweekje weinig tot geen voeding te gebruiken, waarschijnlijk komt er een kweekverslag over.
    Ik zal ook proberen om een autoflower te stekken, veel ervaren kwekers beweren dat het onmogelijk is andere (amateurs volgens mij) beweren het tegendeel, dus ik neem de proef op de som (maak ik geloof er niet in).

    Mvg van mij
    Last edited by MrWiet; 10 April 2013, 22:19.

    #2
    Re: Wat denken jullie van mijn eerste guerilla kweekje?

    Ik zeg succes met het stekken van je autoflowers,en ben benieuwd naar je ervaring daarmee.
    Om zaden te krijgen die identiek zijn aan je moeder planten zou je ze eigenlijk zo moeten stressen dat ze zichzelf bevruchten en dat je zo je zaden krijgt,hoe je dat doet kun je hier wel vinden met een beetje zoek werk.

    succes

    Comment


      #3
      Re: Wat denken jullie van mijn eerste guerilla kweekje?

      Urban alien,

      Bedoel je dat ik een plant hermafrodiet moet maken, zodat ik die kan kruisen met een vrouwelijke plant en zodat ik 50% hermafrodieten en 50% vrouwelijke zaden zal hebben?

      Alvast bedankt
      Last edited by MrWiet; 9 April 2013, 23:24.

      Comment


        #4
        Re: Wat denken jullie van mijn eerste guerilla kweekje?

        stekjes van autoflowers.. wrom zou je ? het kan wel maar je moet er zowat bovenop zitten dan, en de kans van slagen is klein (maar aanwezig)

        beter autoflower-zaadrun doen, dus mannetjes erbij en laat maar bevruchten. Dan heb je volgend jaar zat zaad om waar je maar wilt neer te poten. Doe ik al jaren zo
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Wat denken jullie van mijn eerste guerilla kweekje?

          Daar dacht ik ook aan maar ik had graag zoveel mogelijk van de plant eigenschappen willen behouden, met welke af kweek ik fan best?
          Wel hoopte ik dat de planten die uit de eigen gekweekte komen een beetje kleiner zouden zijn, als dat mogelijk is natuurlijk.

          Bedankt voor de info

          Comment


            #6
            Re: Wat denken jullie van mijn eerste guerilla kweekje?

            je kweekt het beste met een AF van dezelfde soort. Bijv. white widow x white widow. Dan behoudt je alle kenmerken, maar dat is eersteklas biologie. Daarmee bedoel ik dat google je daar meer over kan vertellen dan ik.
            Kleiner houden van je planten, is zo goed als onmogelijk of je moet serieuze lollypops gaan kweken onder +/-8 uur licht per dag. Dan kun je na een paar jaar doorkruisen wel rekenen op een mini-soortje.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X