Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

    Korting op 420shop
    en het kweek seizoen is weer begonnen!

    ik voel het al kriebelen ))
    dit jaar gaan we er tegenaan met nogis danish duck maar ook met superskunk of toch een kruising ervan maar k weet nie juist hoe die noemt.
    1 danish duck had ik al een paar weken geleden ontkiemd en die is hard gestretched maar ik denk dat het nu met dit goede weer wel allemaal inorde komt
    en ik heb ook 2 hennep planten staat, zij zitten in de vierkante potjes. de superskunk hebben 2 stokjes in het potje tegen de rand en de danish duck 1 zodat ik ze uit elkaar kan houden
    20130416_134753[1].jpg20130416_134919[1].jpg20130416_135019[1].jpg20130416_135031[1].jpg
    1 foto van de groep, 2 van dezelfde danish duck, en 1 van de superskunk
    wish me luck
    tot de volgende!

    #2
    Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

    Succes

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

      veel suc met je guerillla maar 1 vraagje waarom hennep planten als je ook echte wiet kan kweken

      greetz veel kweek plezier

      Comment


        #4
        Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

        kerel wil mss een trui breien voor volgende winter .. toch niet verkeerd

        Comment


          #5
          Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

          Succes

          Comment


            #6
            Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

            haha, ik kweek toch ook echte wiet
            die hennep is voor een project, en gewoon omdat het mooie planten zijn
            maar ik heb een vraagje, als ik men plantjes water geef, is het dan best van de kraan dat al een dag in een emmer staat zodat de chloor er is uit verdampt of gewoon regenwater uit een regenton?
            vandaag word het mooi weer dus da goe

            Comment


              #7
              Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

              Zet die hennep maar een paar kilometer bij je wiet vandaan dan, anders heb je kans op toppen vol vogelvoer.
              In Nederland zit normaal geen chloor in het drinkwater.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                  Dat chloor verhaal gaat misschien op in de VS, maar wat QnQ zegt, er zit in Nederland vrijwel nergens chloor in het leidingwater. Die bubbeltjes die je ziet in een glas water zijn gewoon gassen uit de lucht (stikstof, zuurstof etc) waarvan er meer gaat in koud water onder druk dan als het opwarmt in een glas op kamertemperatuur.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                    aah, ja, dat zou wel kunnen
                    ze doen het allemaal goed, als k hun 2e paar blaadjes zie zal k een nieuwe update met foto's maken
                    k kan al niet meer wachten om eindelijk terug die 5/7/9 vingerige blaren nog is live te zien

                    Comment


                      #11
                      Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                      update

                      de foto's zijn wel van 2 dagen terug, maar ze zijn niet zo hard veranderd gwn beetje groter
                      20130425_181329[1].jpg2x hennep
                      20130425_181318[1].jpg20130425_181302[1].jpg2x superskunk
                      20130425_181311[1].jpg2x danish duck ( waarvan ik er nog een paar ga ontkiemen denk k
                      20130425_181216[1].jpggroepsfoto
                      20130425_181235[1].jpgen wie kan raden wat dit is die kent veel van drugsplanten :p das een tip
                      een van dees dagen komt de volgende update, ik denk wanneer de nieuwe lading danish ducks in de grond steekt, of mss iets vroeger, wie weet
                      tot de volgende

                      Comment


                        #12
                        Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                        Papaver somniferum.

                        Ik blijf je duckies volgen....

                        Comment


                          #13
                          Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                          jawel jawel, Mr. vale kent er alles van
                          vandaag maar saai weer geweest voor de plantjes maar ze groeien rustig door

                          Comment


                            #14
                            Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                            Comment


                              #15
                              Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                              20130502_170534[1].jpg20130502_170527[1].jpg2x een foto van dezelfde superskunk, k dacht dat de eerste een beetje mislukt was, maja, gewoon dezelfde foto bijna

                              20130502_170508[1].jpg20130502_170501[1].jpg2x danish duck, wel 2 verschillende plantjes
                              20130502_170451[1].jpgnog een danish duck, die was heel hard aant strekken toen die nog binnen stond maar nu is die precies aant bloeien maar ik denk dat zij wel zal re-veggen zeker?
                              20130502_170457[1].jpgsuperskunk lekkere indica precies ))
                              20130502_170444[1].jpggroepsfotooooo

                              tot latersssszzzzzzzzz! ;p

                              Comment

                              Bezig...
                              X