Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

40 RQS guarilla kweek.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    40 RQS guarilla kweek.

    Korting op 420shop
    Na een lange tijd met het idee te hebben rondgelopen om mijn eigen planten te hebben. Heb ik besloten dat het er dit seizoen maar van moest komen. Eerst heb ik alle informatie die mij nuttig leek verzameld en er een mooi verslag van gemaakt waardoor ik alles wat ik moet weten gemakkelijk kan opzoeken. Toen ik er genoeg over had gelezen moest het nu maar eens tot actie komen. Samen met 2 vrienden hebben we 4 verschillende soorten uitgezocht bij RQS en willen hiermee een guarilla kweek beginnen.
    we hadden 40 zaden gekocht. Deze zijn:

    5x Royal dwarf
    5x Quick one
    5x Royal critical automatic
    25x Bluematic

    Alle zaden zijn autoflowers en gefeminiseerd. We hebben voor autoflowers verkozen i.v.m. tijdgebrek voordat we langdurig op vakantie gaan. We gokken erop dat we over maximaal 9 weken na het ontkiemen kunnen oogsten. Het ontkiemen is goed gegaan en alle 40 zaden zijn ook daadwerkelijk ontkiemd. Nadat we ze in potjes met stekgrond hadden gestopt met het worteltje naar boven kwam er na 1 dag al een plantje naar boven zetten. Vanavond ga ik weer kijken hoeveel er al zijn boven gekomen.
    Foto's staan hieronder. 4 plantjes heb ik zelf thuis staan onder de lamp omdat deze langzamer waren met ontkiemen en we wegens ruimtegebrek de zaden al buiten hebben gezet.
    .appel 13143.jpgappel 13150.jpg

    misschien dat ik vanavond nog een foto heb van vandaag.
    Tips en Tricks zijn altijd welkom

    Groet,

    Mostlymauwiewauwie

    #2
    Re: 40 RQS guarilla kweek.

    Nice, succes met jullie kweek!

    Grttsssss
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan

    Comment


      #3
      Re: 40 RQS guarilla kweek.

      eerste post na een jaar .. en wat voor eentje (^^,)

      succes met jullie guerillia. updaten he zodat we kunnen volgen ..

      Comment


        #4
        Re: 40 RQS guarilla kweek.

        yo bedankt. ja zeker ik zal deze blijven update tot het eind.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        12-B1D425B8-843555-800.jpg
        Vandaag staken er al een stuk meer boven de grond uit. Gaat de goede kant op zo.

        Comment


          #5
          Re: 40 RQS guarilla kweek.

          Succes man !!!
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: 40 RQS guarilla kweek.

            Vandaag is het alweer dag 8 dat de meiden buiten staan en zo te zien hebben de meeste het prima naar hun zin.
            We hebben ze 2 maal wortel stimulator gegeven en vandaag roepen we de hulp in van de slakkenkorrels tegen de slakken.
            Gister stonden de dames er zo bij:
            12-BC113972-1812687-800.jpg
            Last edited by mostlymauwiewauwie; 12 May 2013, 13:12. Reden: verkeerde foto

            Comment


              #7
              Re: 40 RQS guarilla kweek.

              25x bluematic. Duur geintje.
              In je inleiding schrijf je dat je er van uitgaat dat je na 9 weken maximaal gaat oogsten. Denk dat je het jezelf makkelijker maakt als je van minimaal 8 weken uitgaat. Je weet namelijk nooit hoe het lopen zal.
              Ik zal het zeker volgen
              sigpic

              Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

              Comment


                #8
                Re: 40 RQS guarilla kweek.

                Nee dat is zeker waar. Maar we hebben op een beetje snelle varianten gegokt omdat we deels in tijdnood zitten met vakantie. En het zou toch jammer zijn als ik al dit lekkers niet mee zou kunnen nemen op vakantie.

                Comment


                  #9
                  Re: 40 RQS guarilla kweek.

                  Tijd voor een update

                  Comment


                    #10
                    Re: 40 RQS guarilla kweek.

                    Beste mede growers en volgers,

                    Nadat we vandaag op de spot terug keerde met de laatste 100L benodigde potgrond, zagen we tot onze schrik dat er een aantal plante miste.
                    Na verdere inspectie bleek dat er 5 mixed blue (of royal bluematic of royal critical automatic), 2 Quick one's, 1 Royal dwarf en 1 blue matic gesneuveld waren.
                    Ook zagen we zoals onder te zien is op de foto de sporen van de daders. Zie de vogelpoep op de hoop aarde
                    IMAG0723.jpgIMAG0724.jpgEerst kregen we te maken met vraat door slakken (waar de slakkenkorrels uitstekend tegen werken zagen we vandaag), Waarna we daarna bezoek kregen van de lucht. Vogels!!! vliegende ratten dat het zijn. Nemen zomaar zonder pardon 9 van onze stekken weg. Om dit tegen te gaan voordat we terug komen met de juiste benodigdheden hebben we er stokjes omheen geprikt in de hoop dat ze er zo niet bij kunnen tot morgen middag. De rest staat nu allemaal in de grond. 31 over nog dus. min 2 planten die deels zijn aangevreten waardoor we al op 29 uitkomen.
                    IMAG0725.jpg IMAG0728.jpgIMAG0729.jpg
                    ook kampen de plantjes met een overschot aan water waardoor ik nu nog een positief resultaat verwacht bij 25 planten. om dit verlies op te vullen heb ik besloten om er een aantal zaadjes bij te doen. namenlijk Royal ak automatic van Royal queen seeds. Binnen enkele dagen zal ik jullie berichten over de vorderingen.
                    royal-ak-automatic.jpg
                    Groet,

                    Mostlymauwiewauwie

                    Comment


                      #11
                      Re: 40 RQS guarilla kweek.

                      Je zit in de natuur en de bewoners zijn daar de baas, niet de kwekers die hun territorium binnendringen..... cut your losses and move on.

                      Comment


                        #12
                        Re: 40 RQS guarilla kweek.

                        Dure Guerilla hoor..
                        Succes !

                        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                        Comment


                          #13
                          Re: 40 RQS guarilla kweek.

                          tsja, maar dan heb je ook wel wat

                          Comment


                            #14
                            Re: 40 RQS guarilla kweek.

                            Jaa ziet er leuk uit hopen op sucses iknben ook nog wat van plan met een guarilla kweek maar wacht nog ffe met het weer ik ben van plan om 20xnorthernlight automatics van rqs 9 weken groeien en bloeien 1,50 hoog en 100 tot wel 200 gram per plant (zeggen ze) dus ben benieuwd
                            Legalize it

                            Comment


                              #15
                              Re: 40 RQS guarilla kweek.

                              Ah ja die wilde ik eerst ook misschien kopen. En ga je der ook n verslag van maken?

                              Comment

                              Bezig...
                              X