Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ver ga jij voor je guerilla?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe ver ga jij voor je guerilla?

    Korting op 420shop
    Hey,

    Vroeg me eigenlijk daarstraks af, hoeveel moeite doen jullie voor je guerilla?
    Welke afstanden leggen jullie af tot jullie spot? Welk vervoersmiddel gebruiken jullie voor naar de spot te gaan? Gaan jullie in het midden van de dag of liever s' avonds laat?

    En de laatste hamvraag: iemand ooit al in aanraking gekomen met politie door het guerilla gebeuren? Er heeft een kerel uit de buurt me eigenlijk enkele dagen geleden gezegd dat de politie/jagers/boswachters het guerillagebeuren een beetje door beginnen te hebben, en dat ze camera's beginnen plaatsen (Trailcams, die schieten aan vanaf de moment dat je voorbij wandelt, en zijn zo klein dat je ze zo voorbij wandelt).

    Mvg,
    Safemodriz
    48
    <3 KM
    35,42%
    17
    3-5 KM
    18,75%
    9
    5-8 KM
    18,75%
    9
    8-11 KM
    8,33%
    4
    >11 KM
    18,75%
    9
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

    er zijn al zo lang camara's in het bos verstopt
    hoe denk je anders dat bepaalde delen van natuur reservaten in de gaten worden gehouden!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

      Lopend met de hond, nog geen kilometer buiten het centrum
      sigpic

      Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

      Comment


        #4
        Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

        Wat is het beste om die cameratjes te ontwijken?
        Bivak muts?

        Comment


          #5
          Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

          Jip, bivakmuts. Dan val je lekker niet op.
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #6
            Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

            @smart pix
            Bivak muts, zwart trainingspak en een hele grote witte tas.
            Een alibi is het beste, een hond bijvoorbeeld, of een verrekijker. Alles wat je gewoon niet verdacht maakt.
            sigpic

            Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

            Comment


              #7
              Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

              Glimlachen en zwaaien helpt ook

              Ik ga the full monty voor m'n stiekemerds. Altijd op de fiets (want fietsen vind ik leuk), nooit op vaste tijden of dagen (omdat ik geen schema aan hou voor dingen die ik leuk vind), en binnen een straal die ik in zeg 'n halve dag met de fiets kan afleggen. Da's verder dan 11km dus. Wat niet wil zeggen dat m'n spots altijd zo ver liggen, ik let er eigenlijk niet zo op, die afstand. Een mooie spot is een mooie spot, waar die ook is. Een van m'n favorieten is op nog geen 150m lopen van mn huis, een andere is in the freakin' middle of nowhere. Vooral (tip, let op dus) wat minder populaire industrieterreintjes zie ik graag, met van die verlaten/vervallen fabrieken. Daar is altijd wel een bosje spotjes te vinden. Bedenk : mensen komen daar om te werken, als ze al buiten komen is het om te schaften of om als de donder weer naar huis te kunnen. Niet in het zicht van gekende schaftplekken dus (let op peukjes op de grond, afdrukken van stoelpoten, dat soort dingen), voor de rest is het spray&pray (oftewel : flink aanplanten en hopen dat er wat overblijft).
              Ik bezoek m'n spots in de tussentijd (dus NA aanplant maar VOOR de oogst) niet, tenzij er extreme droogte is. En dan nog : in dat extreme geval kan ik toch het water niet aanzeulen voor de dames. Alleen de absolute topspots (*= meerdere keren van die spot kunnen oogsten) wil ik nog weleens verwennen op watergebied, maar dus alleen als er sprake is van extreme omstandigheden.

              Ik ben namelijk een ontzettend luie kweker
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                Ik woon in een klein boerendorpje, dus ik hoef gelukkig niet zo ver te fietsen. Mijn spot die het verste afligt is denk ik rond de 4 km en mijn dichstbijzijnde spot is nog minder dan 1 km. Er stroomd een riviertje op ongeveer 3 km van ons dorp en daarom heen zet ik mijn meeste planten neer. Ik verzorg ze goed, ik probeer er wekelijks heen te gaan om ze extra water te kunnen geven als dat nodig is, en in de gaten te houden ivm ongedierte. Meestal neem ik de hond mee. Maar ik doe dit samen met een kameraad dus af en toe gaan we samen en nemen we een hengels mee en gaan we gewoon ergens zitten en dan af en toe een spot opzoeken.

                Ik hou heel veel van de natuur en van dat gebied, ik ken iedere vluchtroute en iedere aankomst route. Ik vind het ook niet erg om wat moeite te doen om mijn planten te bereiken, ik hou gewoon van avontuur en daarom ben ik met guerilla begonnen!

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                  Koop alvast een vracht DEET. En op het net een doosje met 20 x 100mg doxycycline.

                  Want het wordt een teken jaar met zo'n warm voorjaar.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                    Ik ga op de fiets of lopend

                    Alibi: Honden uitlaten, en ik ga binnekort een verrekijker aanschaven gewoon een goedkoop dingetje en misschien een vogelboekje

                    Ik was trouwens laatst op een van mijn spots heel ver weg en ik was net de plank die er had neer gelegt een tijd geleden zodat er geen onkruid zou gaan groeien aan het weghalen en een gat aan het maken toen ik iemand zag staan die me zat aan te gapen, snel in de pis houding gaan staan, 30 seconde stil gestaan, toen even "geschud" en tijdens het omdraaien de ontkiemde zaden in een glas + schepje + klein zakje potgrond allemaal in me boxer gedaan, en de man liep daarna rustig door!
                    (Heb trouwens die plek op de spot niet gebruikt maar een klein stukje verder)

                    Wat is de straf eigenlijk mocht je zulke pech heb dat je gepakt word?
                    Ik denk dat als je bij de planten bent dat ze je niks kunnen maken toch? tenzij je voeding ofzo bij je hebt

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                      Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                      Koop alvast een vracht DEET. En op het net een doosje met 20 x 100mg doxycycline.

                      Want het wordt een teken jaar met zo'n warm voorjaar.
                      Warm voorjaar? 18 vorstdagen in maart, sinds 1962 geleden, toen waren het er 20, koudste pasen sinds 1964.
                      April was al niet veel beter, en mei heeft tot nu toe ook nog niet veel warmte gegeven, 't is koud man

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fatty View Post
                        Ik ga op de fiets of lopend

                        Alibi: Honden uitlaten, en ik ga binnekort een verrekijker aanschaven gewoon een goedkoop dingetje en misschien een vogelboekje

                        Ik was trouwens laatst op een van mijn spots heel ver weg en ik was net de plank die er had neer gelegt een tijd geleden zodat er geen onkruid zou gaan groeien aan het weghalen en een gat aan het maken toen ik iemand zag staan die me zat aan te gapen, snel in de pis houding gaan staan, 30 seconde stil gestaan, toen even "geschud" en tijdens het omdraaien de ontkiemde zaden in een glas + schepje + klein zakje potgrond allemaal in me boxer gedaan, en de man liep daarna rustig door!
                        (Heb trouwens die plek op de spot niet gebruikt maar een klein stukje verder)

                        Wat is de straf eigenlijk mocht je zulke pech heb dat je gepakt word?
                        Ik denk dat als je bij de planten bent dat ze je niks kunnen maken toch? tenzij je voeding ofzo bij je hebt
                        Ik heb geen idee wat de straf is, maar bij mij in het dorp kun je je er meestal wel mee wegpraten als je ze een deeltje van de opbrengst geeft denk ik ik doe de planten samen met een vriend van me, en als we genakt worden dan zeggen we gewoon dat we ze een keer zagen staan en dat we ze in de gaten houden om er misschien later iets vanaf te plukken voor ons zelf, als je iets toegeeft geloven ze je eerder

                        Comment


                          #13
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                            Ik vind het altijd leuk als mensen fanatiek zijn in dingen! Daarom is een beetje fanatiek en creatief zijn in Guerilla wel leuk!

                            Comment


                              #15
                              Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                              Ging dat goed in de ardennen QnQ?
                              Voor mij is dat niet super ver dus als ik daar 1x naartoe ga om te planten en 1x om te oogsten zou het wel kunnen
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment

                              Bezig...
                              X