Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een klein vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een klein vraagje

    Korting op 420shop
    kan ik de zaden op de spot zelf zaaien? Want ik ben bang dat ik ze dan kwijt raak, of dat ze opgegeten worden. Ik wil een stuk of 15-20 early skunks planten en ik heb geen ruimte genoeg om ze voor te laten groeien.

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Een klein vraagje

    ja natuurlijk kan dat. Alleen is er in de vrije natuur een hoop competitie en ander gespuis wat het op je zaailingetjes voorzien kan hebben. Reken er dus op dat je er (veel) meer kwijt raakt.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Een klein vraagje

      je zou ze eventueel in potjes kunnen doen en ze op de plek voorgroeien voordat je ze in de volle grond doet. Dit heb ik ook gedaan bij mijn guarilla kweek. kijk anders maar eens bij mijn kweekverslag voor een foto.

      Comment


        #4
        Re: Een klein vraagje

        Best doen zoals Mostly zegt. Neem gewoon potjes voor voor te groeien in het bos. Je kunt ze eventueel nog verplaatsen, en het is makkelijker te beschermen. Zet de potjes gewoon allemaal bij elkaar op een mooi zonnig plekje, doe daar wat gaas rond tegen de konijnen (want die zijn gek op gloednieuwe plantjes), en wat slakkenkorrels er rond en dan kan je gaan voorgroeien.

        Bless
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment

        Bezig...
        X