Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

    Korting op 420shop
    Hierbij wil ik een nieuwe topic aanmaken, ik ga binnenkort mijn zaadjes bestellen en heb al een spot gevonden.
    Hoop dat mensen dit interessant vinden!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    De zaadjes die gaan komen zijn 3x Royal Bluematic
    3x AK Automatic
    1x Royal Dwarf

    Allemaal autoflower en dus niet te grote planten

    #2
    Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

    Voor mij zeker interessant aangezien ik 2 van deze soortjes zelf wil gaan zetten volgend jaar... Ook guerilla.. Succes kerel! wel tijd om langzaam al te ontkiemen lijkt me?!

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

        ah interessant. Ik ben zelf ook bezig met een guarilla met royal dwarf, en ik heb nog een aantal AK's die er ook bij gaan binnenkort.

        Comment


          #5
          Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

          @Coone Thanks! Ik ga mijn zaadjes morgen of overmorgen bestellen, daarna laat ik ze rustig ontkiemen thuis bij een maat van mij.

          @QnQ Ik ben van plan ze in 2 of 3 groepen te gaan zetten, 2 daarvan zijn op de zelfde plek(een klein eilandje waar je via een paar stenen naar toe kan springen) en heb ook nog een andere spot in gedachte maar dat is in een ander dorp dat laat ik een vriend dan verzorgen voor een redelijke beloning

          @Mostly Gaaf man, zijn de Royal Dwarf plantjes aan te raden of zie je dat nog niet goed genoeg? Succes gozert!

          Comment


            #6
            Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

            mijn beste plant is op het moment een royal dwarf. Zal zo straks even mijn verslag updaten dan kun je het zien. Ik ben er zeker tevreden over RQS levert zeer goed zaad.

            Comment


              #7
              Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

              @Mostly Okee mooi om te horen ! Een maat van mij heeft 5 Northern lights staan van RQS onder andere eentje voor mij ziet er ook prima uit

              Comment


                #8
                Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

                Bij deze een paar foto's van de 1ste spot CAM00350[1].jpgCAM00351[1].jpg
                <---- Ingangspunt (eerst over een paar stenen die in het water liggen springen vanaf het stuk land


                De spot bevind zich achter het aangegeven stuk wildgroei CAM00352.jpg



                Maar eerst moet je over een stukje 'moeras' heen CAM00353[1].jpg
                Heel me schoenen doorweekt haha
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

                  Voor zover ik het van de foto's kan beoordelen ziet het er uit als een toffe spot! Hoe zit het met het zonlicht op die plek? En gaan de vrouwtjes geen natte doosjes krijgen als het moerassig is daar? Verder klinkt het goed dat je eerst een obstakels over moet om de spot te bereiken!!

                  Comment


                    #10
                    Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

                    Het zonlicht val perfect op de plek , denk deels de ochtend zon en de volledige middag zon (die natuurlijk het sterkst is)
                    En je hebt zeker gelijk dat de vrouwtjes het een beetje te nat krijgen maar ik ben van plan om potgrond uit een growshop neer te plaatsen door eerst een groot gat te graven, dit is veel en risicowerk maar ik denk dat et zeker nodig is ook omdat de grond erg kleiachtig is en heel zwaar en compact.
                    Hoeveel grond zou je aanraden om er neer te plaatse voor 7 plantjes?
                    Ik was toevallig aan het eind van de middag op de spot toen ik opeens 2 snotneusies het eiland op hoorde komen maar ik heb even een babbeltje met ze gehad of ze hier vaker kwamen en gevraagd of ze ook weleens aan het eind van het eiland komen omdat het helemaal dicht zit met brandnetel, bramenstruiken en ander onkruid ze weten toch niet wat ik hier doe zei dat ik opzoek was naar vogels die snappe dat toch niet haha
                    Toch is er een soort van pad te vinden over het eiland waar dus vaker iemand komt, maar richting mijn spot (waar naar mijn mening niemand zo stom is om een end door een meter hoog veld van brandnetels te lopen) had ik geen sporen kunnen vinden.
                    Dit ga ik dus niet gebruiken als enigste spot want stel het word gevonden heb ik de kans dat alles weg is.

                    Greets

                    Comment


                      #11
                      Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

                      Mmm, koters die op ontdekking zijn... Niet een heel chille gedachte maar je hebt ook wel gelijk dat niet snel iemand zo gek is om door de brandnetels te banjeren.. Echter vraag ik me dan af: Hoe kom jij er? Jij zult er wel je weg naartoe moeten vinden en als je door de brandnetels gaat zul je geheid er ook een boel platstampen en mogelijke sporen achterlaten..? Je kan niet voorzichtig genoeg zijn om harem te beschermen!! Verstandig om hier niet je enigste spot van te maken lijkt me zo Wat betreft de potgrond: Ik heb zelf nog nooit guerilla gezet dus ik zou het je niet precies kunnen zeggen... Wat ik kan bedenken is dat eigenlijk de grond opzichzelf al best wat voedingsstoffen bevat en dat je met universele potgrond al een eind komt als je dat een beetje met de lokale grond vermixt.. Je zou dan een fles bloeivoeding achter de hand kunnen houden voor wanneer de plant wat gebreken aan voedingsstoffen gaat vertonen tijdens de bloei, zodat je bij kan voeden.. maar nogmaals, dit is wat ik denk, niet zelf ervaren..

                      Comment


                        #12
                        Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

                        Inderdaad laat ik wel een klein spoor achter om in het brandnetel veld te komen maar dit is niet heel erg zichtbaar, zeker niet als ik de spot vanaf een omweg benader.
                        Het is wel een riskante plek maar toch een goeie omdat de zon op de plek ideaal is en stromend water dichtbij.
                        Voor de grond ben ik van plan universele potgrond of potgrond uit de growshop te halen.
                        En ik ben van plan ze in halve emmers te zetten met de onderkant eruit gehakt zodat ze een makkelijkere start krijgen en later aan de grond eronder kunnen beginnen
                        Ik ga vanavond of morgen de zaadjes bestellen het werd wel eens tijd haha hopelijk blijft het weer aankomende weken zo!
                        Greets

                        Comment


                          #13
                          Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

                          Al dagen geen update gehad, nu vandaag eindelijk de zaadjes bestellen degene die de zaadjes voor mij zou bestellen was een paar dagen van huis en daar had ik geen rekening mee gehouden.
                          Dus vandaag 7 zaadjes bestellen en omdat ik boven de €50 zit krijg ik er drie gratis bij!
                          Hoop dat het mooie weer lekker lang aanhoud en ze eerst rustig laten ontkiemen bij hem thuis.

                          Als ik de zaadjes binnen heb zal ik wat foto's posten!

                          Greets

                          Comment


                            #14
                            Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

                            kan je ze niet gewoon zelf bestellen? Je kan gewoon met ideal enz betalen..

                            Comment


                              #15
                              Re: 1ste Guerilla Kweek RoyalQueenSeeds

                              Het wordt ook wel langzaam tijd nu! Succes met ontkiemen kerel..

                              Comment

                              Bezig...
                              X