Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klein beetje hulp aub?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    klein beetje hulp aub?

    Korting op 420shop
    hallo allemaal


    Ik had een paar vraagjes en ik hoopte daar antwoord op te vinden :
    ik heb nog nooit wiet gekweekt maar zo het graag doen
    ik zou in de eerste week van augustus planten in een bos
    mijn vragen :

    welke wietzaadjes raden jullie aan? (voor een beginner, ''snelle'' bloeitijd'' en waar redelijk veel grammen van komen)
    en hoe ik de eerste stappen zet (ik woon nog thuis dus kan ik niet zomaar wiet op de vensterbank zetten)
    ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik zou het echt waarderen!

    groetjes.

    #2
    Re: klein beetje hulp aub?

    Ja ik zie het niet zo een twee drie werken hoor, je zaadje in het bos laten ontkiemen de vogels zullen je dankbaar zijn.
    Ook andere dieren zullen lusten wel een snack tussendoor.

    Het duurt wel even voordat jouw ouders door hebben dat het wiet is denk ik.
    En je moet natuurlijk wel opschieten de tijd gaat dringen.
    Veel geluk.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #3
      Re: klein beetje hulp aub?

      dank je ^^ maar ik zou het kunnen ontkiemen in een Zaad Propagator

      miss? kweet niet

      Comment


        #4
        Re: klein beetje hulp aub?

        Om nu nog te gaan kweken lijkt me nietecht slim, het kan nog wel maar je zal er denk ik niet heel veel vanaf halen aangezien het nu al een beetje bloei tijd begint te worden. Je zal waarschijnlijk kleine plantjes krijgen die je laat moet gaan oogsten en dat brengt ook problemen met zich mee. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen hehe, er staan hier genoeg guerilla kweekverslagen om te kijken hoe zij het aanpakken
        Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

        Comment


          #5
          Re: klein beetje hulp aub?

          Ontkiemen is niet echt het probleem denk ik, daar heb je geen Meters voor nodig.
          Je moet ze wel een beetje opkweken,voordat je ze in het bos zet.
          Je kan het doen natuurlijk, in de natuur gaat het ook zo, dan is het echter maar een percentage dat het haalt tot nieuwe wietplant.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            #6
            Re: klein beetje hulp aub?

            Is veel te laat. Wacht tot volgend jaar en begin dan op tijd.

            Comment


              #7
              Re: klein beetje hulp aub?

              beetje laat !!!!

              Comment


                #8
                Re: klein beetje hulp aub?

                Het laatste bericht van Escargot was van 25juli. Nog genoeg tijd voor eens te spelen met autoflowers.
                Nu is het wel te laat voor buiten jah.
                "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                Comment


                  #9
                  Re: klein beetje hulp aub?

                  Klopt inderdaad. Juni was natuurlijk wel op tijd

                  Comment


                    #10
                    Re: klein beetje hulp aub?

                    zo als iedereen al zecht dit is veel te laat je hebt dus nog een jaar de tijd om je in te lezen.!

                    omdat het je eerste keer kweken is zou ik voor autoflowers gaan of voor een vroeg soortje als je guerilla gaat kweken.

                    je hebt het al over redelijk wat grammen ik zou zeggen bij een bos kweek mag je blij zijn met elijke kruimel wiet die je oogst.

                    ga er altijd vanuit dat je niks oogst dan valt het altijd mee guerilla kweken gaat niet over rozen maar daar kom je nog wel achter.

                    het is hard werken en je weet niet of je er iets voor terug krijgt.

                    aangezien je nu nog tijd zat hebt voor volgend jaar zou ik alvast beginnen met gaten scheppen op je spot 50 x 50 x 50.

                    laat tussen de gaten een ruimte van ongeveer 1 meter zodat de planten de ruimte hebben.

                    ok je hebt nu dus je gaten gemaakt koop een zak kippenmest korrels ( kijk even op google waar te koop )

                    als de aarde op je spot goed is kun je daar een deel van gebruiken ik zal aanraden om het zo te doen.

                    1/3 deel aarde van je spot 1/3 deel cocobricks 1/3 deel zakken aarde bij elijke 10 liter aarde voeg je 1 kopje kippenmest korrels toe per gat 1 handje wormen mest.

                    doe dit al tussen nu en eind okt zodat je bodemleven goed op gang kan komen

                    groeten mediwiet

                    Comment

                    Bezig...
                    X