Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet voor medicinaal gebruik wordt door een aantal zorgverzekeraars wel betaald.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet voor medicinaal gebruik wordt door een aantal zorgverzekeraars wel betaald.

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Wiet voor medicinaal gebruik wordt door een aantal zorgverzekeraars wel betaald.

    Of om je wiet planten zelf tekweken
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Wiet voor medicinaal gebruik wordt door een aantal zorgverzekeraars wel betaald.

      Natuurlijk is dat de fijnste manier Bella. Maar niet iedereen durft zelf te kweken of heeft de ruimte of de mogelijkheid een paar planten te laten groeien.

      Comment


        #4
        Re: Wiet voor medicinaal gebruik wordt door een aantal zorgverzekeraars wel betaald.

        Aan officieel medieweed gebruiker zitten ook nadelen , je kan je rijbewijs inleveren wegens rijden onder invloed , je moet eerst andere medicatie proberen en als die niet werken dan mag je weed proberen
        Moet je wel eerst een speciaalist zoeken die het voor je wil uit schrijven

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: Wiet voor medicinaal gebruik wordt door een aantal zorgverzekeraars wel betaald.

          Serieus? Je rijbewijs wordt ingenomen? Misschien is dan het gebruiken van wietthee(op de manier van Arno zoals bij het filmpje op de startpagina hier) een oplossing? Daarbij werkt met name de THCA en bij urine testen bleek geen spoor van de THC te vinden te zijn. Ik denk dat de meeste mensen die cannabis medicinaal gebruiken dat niet doen met de medicinale wiet uit de apotheek omdat een recept daarvoor moeilijk te krijgen is.
          Last edited by Red mother; 11 September 2013, 15:52.

          Comment


            #6
            Re: Wiet voor medicinaal gebruik wordt door een aantal zorgverzekeraars wel betaald.

            Ik heb afgelopen tijd vaak in ziekenhuis gelegen met veel pijn
            Door mijn cannabis gebruik reageer ik dus minder op de normale pijn stilling die ze gebruiken in ziekenhuis.
            Je hebt meer nodig dan normaal , Morfine werkt ook niet zo goed meer door mijn cannabis gebruik.
            Dus er zitten ook na delen aan cannabis gebruik.

            De arts noemde het mijn eigen schuld ze kregen me er namelijk niet onder (niet van de pijn af) Door mijn Cannabis gebruik waardoor het veel langer duurde
            om mij van mijn pijn af tehelpen
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Wiet voor medicinaal gebruik wordt door een aantal zorgverzekeraars wel betaald.

              Problemen met de rijvaardigheid zijn heel erg afhankelijk van frequentie en dosis. Zo wordt voor mensen met MS aanbevolen 1 kop thee per dag te nemen, van 1 liter thee gezet van 1 gram Bediol.
              Daar wordt je niet high of stoned van, maar het helpt (mij) wel bij pijn en spasmen.
              Ik heb, op eigen verzoek, een rijvaardigheidstest laten doen bij via de neuroloog in een academisch ziekenhuis. Daar kwam uit dat ik prima in staat ben auto te rijden.
              Geen enkel probleem dus!

              Comment

              Bezig...
              X