Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

    Korting op 420shop
    zaden ontkiemt in stkken kas met cocos overgepot in bekers met stekzaaigrond ze staan nu voor het raam van de dakkapel van de zolder zon er op maar word niet echt groter de bladeren en de stengels nie echt dikker geef ze wortelstimulator en ph min 5,8 . ma laaste dagen weinig zon ma dit is eerste keer wil ze graag snel planten want klok tikt plek is er klaar voor hoop dat mensen me tips kunne geven is me eerste keer

    greets nickel

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    IMG-20130806-00176.jpg

    #2
    Re: zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

    Ohw, joh, ze krijgen veel te weinig licht. Je zet ze gewoon best buiten in het zonnetje of je zoekt je een paar spaarlampen/TL-buizen die je er op een 5 cm vanaf zet.
    Je plantjes kan je nu nog redden door ze te verpotten en te zorgen dat hun steel tot aan de lobblaadjes is bijgevuld. De veel te lange steel zal puur als wortel gebruikt worden en zijwortels beginnen schieten ipv zijtakken.
    Zet er GEEN stokje naast om ze recht te houden, de potgrond bijvullen tot onder de blaadjes en deftiger licht zoeken is de opdracht
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment


      #3
      Re: zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!



      Helemaal mee eens.

      Trouwens wil je het hele dorp plat krijgen zijn dat nu 60 zaailingen.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        #4
        Re: zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

        Idd tekort aan licht je bent al wel erg laat in het jaar hoor als ik jou was zo snel mogenlijk in de volle grond.

        en hopen dat ze nog wat groeien maar denk dat ze bijna meteen in de bloei zullen schieten.

        wat voor soortje is het eigenlijk?

        groeten mediwiet

        Comment


          #5
          Re: zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

          Huh Hoeveel topics maak je hier over aan ik zag zojuist ook al een topic over jou plantjes ?
          Het is de bedoeling dat je alles in 1 topic zet en niet elke keer een nieuw topic aan maakt.
          Elke keer als jij reageer in jou topic dan komt het boven aan en dan zullen andere weer reageren

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-flower-zetten
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-cocos-pluggen
          Last edited by belladonna; 14 August 2013, 11:55.
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

            jah sorry ma zat met me handen in het haar, en wist niet hoe snel mensen zouden reageren dus probeerde het op verschilnde topics, ook bij cocos omdat ik eerst cocos plugs gebruikte ,
            ma bedankt voor jullie reacties ga snel onderhandelen en we zien wel wat er gebeurt wie niet waagt wie niet wint,
            en op de vraag welke soort het is het is nlx / big bud , ja en 60 stuks jaa moet er een winter tegen aan hoop dat het lukt ook al heb ik ma 1 kilo scheelt me half jaar coffe shop

            Comment


              #7
              Re: zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

              Nou laat ik zeggen als je ze niet snel meer licht geeft wordt het helamaal niets dit jaar, ja gestrekte ongelukkige planten.
              Snel een beetje dieper ingraven en naar buiten die handel.
              Zet ze gelijk in de eind bestemming, tijd voor verpotten heb je niet meer.
              Veel geluk.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                #8
                Re: zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

                Denk niet dat je die opbrengst nu nog haalt.
                Denk dat je uberhaupt blij mag zijn als je nog wat leuks oogst.

                Comment


                  #9
                  Re: zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

                  Wel erg laat in het jaar, zonde van die 60 plantjes...
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment


                    #10
                    Re: zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

                    Volgens mij is het echt veel te laat om nu nog te beginnen. Met ontkiemde plantjes. Je kan er altijd nog een beetje vanaf halen. Maar 2 kilo is absoluut onmogelijk in Nederland. Als je op tijd was begonnen was dit natuurlijk wel mogelijk. Maar ik ben wel zeer benieuwd hoeveel je er nog vanaf krijgt.

                    Comment


                      #11
                      Re: zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

                      Ik gok op 43 gram
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment


                        #12
                        Re: zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

                        Hoe staan ze er bij Nickel ?

                        5 gram per dag..wow, gebruik je dat om medische redenen ofzo ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: zaden onkiemt over gepot plus fotos ff kijken voor tips aub!!

                          Nou , als je 60 zaailingen zet , help medi wiet dan nog wel ?

                          Comment

                          Bezig...
                          X