Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet thee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet thee

    Korting op 420shop
    Ik heb een aantal jaren de bedrocan-bediol gebruikt. Dit wordt echter niet meer vergoed door de ziektenkostenverzekeraar. Binnenkort heb ik mijn eerste oogst en ik vraag mij het volgende af.
    Bij Bediol is betreft het flos, de bloemen, waar je thee van zet. Maar omdat ik her en der lees dat je van ' afval' hash kunt maken, zul je dat toch ook kunnen gebruiken om thee te zetten.
    Iemand hier ervaringen mee?

    #2
    Re: Wiet thee

    Ja je kan gewoon thee maken met bloemknoppen vd wiet , wel binden met melk of room , anders kleeft de hars aan je kopje ! duurt wel ff voor je wat merkt , de opname , door de maag verloopt wat trager ! van de kleine knopjes maken we wiet boter voor de cake ! knipafval gaat in de diepvries voor ice ! Veel suc6 met je eerste oogst , hoop dat je de "goede soort hebt voor jou medi gebruik "grtz budha

    Comment


      #3
      Re: Wiet thee

      Yep , dat kan.

      Maarre..was een andere ziektekostenverzekeraar geen optie ?
      Volgens mij kan je binnenkort alweer gaan denken aan overstappen voor volgend jaar
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Wiet thee

        Ik weet hoe je thee maakt, dat heb ik immers jaren gedaan. Ik voeg overigens een schepje Nesquick toe, smaakt weter dan melk (vind ik)
        Het gaat mij om dat knipafval. Daar kun je hash van maken, maar kun je er ook thee van maken? (of roken?)

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Andere ziektekostenverzekeraar kan, maar dan zit ik ook met verstrekkingen die ik weer moet inleveren en opnieuw moet aanvragen e.d.
        Ben nu eerst met een advocaat bezig de ziektekostenverzekeraar tot vergoeden te bewegen.

        Comment


          #5
          Re: Wiet thee

          Van het betere knipafval kun je zeker thee zetten

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment

          Bezig...
          X