Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietboter als laatste hoop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wietboter als laatste hoop

    Korting op 420shop
    heb zonet wietboter gemaakt van mijn oogst, daar de toppen toch te klein waren voor iets anders maar wel rijk waren aan hars
    ga de boter gebruiken om mijn grootmoeder te behandelen tegen kanker (vijf hersentumoren en twee in de longen). het ziet er niet goed uit maar het is het proberen waard!

    hier een foto van de net gemaakte wietboter, moet nu afkoelen maar de kleur is diepgroen, heb 250 gram toppen gebruikt op 500 gram boter. sterk goedje volgens mij.P1090526.jpg hopelijk werkt het

    #2
    Re: wietboter als laatste hoop

    Toch top dat je tenminste iets probeert te doen! In de meeste families wordt alleen doktersadvies gevolgd en zijn eigen initiatieven ongewenst. Laten we hopen dat het minstens het leed mag verzachten. Sterkte!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: wietboter als laatste hoop

      Heb een tijdje geleden hetzelfde gemaakt, met harsrijk amnesiaknipafval, enkel de kleine bladjes tussen de toppen

      hoeveelheden waren bijna gelijk, heb nog boter in de diepvries staan na twee cakes. Ze waren zo straf, dat we met 5 in de zetel in

      slaap gevallen zijn.

      Het gaat u grootmoeder waarschijnlijk rustige momenten opleveren. Al zou ik wel de dosis niet onderschatten, misschien toch maar best 1/4 wietboter en 3/4 gewone boter, voor de grootmoeders cake,

      je hebt waarschijnlijk heel straffe wietboter gemaakt, zie ermee uit.

      Succes

      Comment


        #4
        Re: wietboter als laatste hoop

        Ai ai niet leuk om te lezen.

        Geef je grootmoeder een lichte dosis,
        Eten slaat 10x harder erin dan roken.

        Hopelijk helpt het haar en ze is van de pijn verlost voor wat uren.

        Veel succes met je grootmoeder laat je het effect weten

        Gr staff

        Comment


          #5
          Re: wietboter als laatste hoop

          Lijkt me niet zo verstandig hoor zou je niet beter met een kopje thee beginnen.
          pas op bij mensen die heel erg ziek zijn kan het ook wel eens goed fout gaan in combi met haar medicijnen.
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: wietboter als laatste hoop

            Yeah, zou even oppassen met hoeveel je gebruikt en eerst zelf testen en heel goed met oma overleggen.
            Anders zit je straks vast voor het plegen van euthanasie.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: wietboter als laatste hoop

              Dat zal inderdaad strafbaar zijn denk ik.

              [ Hierboven stond nog een bericht dat verwijderd is. Daaruit bleek volgens mij dat oma al terminaal was, en niet meer bij. Dan mag je geen dingen toedienen ]
              Last edited by QnQ; 1 November 2013, 16:38.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: wietboter als laatste hoop

                Een vrouw die niet meer weet waar ze is of waarom zo ver de weg kwijt die geef je geen wiet boter
                In deze toestand kan ze zelfs niet eens zeggen of ze da wel wil of niet
                Hoe zou jij het vinden als je door hersen problemen al beetje de weg kwijt ben en dan gaat iemand je Cannabis geven waardoor je nog verder
                de weg kwijt raakt da mens moet bang zijn.
                JE kan haar NOOIT genezen met die boter en Beter er van worden zal ze ook niet doen

                Ja jij ben strafbaar en wat jij doe is fout
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: wietboter als laatste hoop

                  Je kunt maar 1ding toepassen en inmiddels hebben ze ontdekt
                  Dat het kanker cellen uitschakeld em bestrijdt.
                  Mensem die opgegeven waren zijn genezen.

                  Dat is olie!

                  Maar denk erom! Niet met alle kanker heeft het effect.

                  Comment


                    #10
                    Re: wietboter als laatste hoop

                    Goed, overleg is verstandig en nee is nee. Maar als oma er positief tegenover staat dan gun ik je alle succes!


                    Het is makkelijk kritiek leveren, maar bedenk je dat dit een terminale vrouw is met een uitzichtloze situatie. En iemand wilt daar wat aan doen. Een beetje nuance is wel op zijn plek. We weten niet hoe REDICE zijn oma er aan toe is, zowel geestelijk als lichamelijk. We weten ook niet of het misschien haar eigen idee was. Dus om het per direct als fout te bestempelen vind ik erg dom, belladonna.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: wietboter als laatste hoop

                      Je moet wietolie gebruiken,
                      wietboter gaat het weuinig doen misschien vind je dit wel interesant.
                      http://www.youtube.com/watch?v=DO5J4b4K0go

                      Sterkte met dit alles

                      Voor de mensen die skeptish zijn,
                      ik ben dat ook heel erg maar waarom zou iemand gevangenis straf riskeren,
                      om gratis olie weg te geven ?
                      Je kan het beste gewoon jezelf even goed inlezen.
                      Last edited by Feyenoord1908; 30 October 2013, 20:30.

                      Comment

                      Bezig...
                      X