Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dringende hulp voor medicinaal gebruik van tinctuur en aho!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    dringende hulp voor medicinaal gebruik van tinctuur en aho!

    Korting op 420shop

    #2

    Comment


      #3
      Re: dringende hulp voor medicinaal gebruik van tinctuur en aho!

      Danku sweetsmoke!maar met je bakpapier en satestokjes begrijp ik niet..sorry.
      ik denk dat op satestokjes de aho indringd en zo veel verlies.ik dacht met naald en dit op bladje smeren,maar dat is ook niet zo praktisch,blaadje scheurt of aho kleeft te hard aan naald enzo.
      grtjs

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      O shit ik heb op Google gekeken... Ik ga dit niet doen,mensen spreken over zwaar flippen en trippen!nee dat wil ik niet!zal wel met kleine beetjes wiet roken.green dragon...vertrouw het niet.

      Comment


        #4
        Re: dringende hulp voor medicinaal gebruik van tinctuur en aho!

        geen water toevoegen aan je tinctuur, gewoon 2/3 weken in de koelkast zetten en alle dagen eens schudden, daarna filteren en begin met minimum aan drupjes en langzaam opbouwen tot je zelf ondervind wat het beste voor je is

        Comment


          #5
          Re: dringende hulp voor medicinaal gebruik van tinctuur en aho!

          Ik wil toch even zeggen, gezien de eerste zin van dit topic: als je niet lekker in je vel zit, dan is cannabis niet het juiste middel om te gebruiken.
          Wanneer je angstig bent voor de effecten, dan kan dit vervelend uitpakken.
          Dat gezegd hebbende: als je de AHO goed dun maakt, door af en toe een drupje alcohol toe te voegen, dan is het vrij makkelijk met een wattenstaafje/pipetje op een sigaret te doen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: dringende hulp voor medicinaal gebruik van tinctuur en aho!

            ik zou zeggen waar spreken we af?!
            krijg jij je avondje relaxen!!

            Comment

            Bezig...
            X