Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

medicinaal cannabis gebruik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    medicinaal cannabis gebruik

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,



    Ik ben nieuw hier en heb natuurlijk allerlei vragen over het medicinaal gebruik van wiet.

    Ik heb anderhalf jaar geleden een ongeluk gehad waarbij mijn rechterbeen uit de heup geslingerd werd. Heupluxatie noemt men dat. Na 3 mnd volledige bedrust zag het er in eerste instantie goed uit. Ik kon weer lopen en heb vorige zomer weer behoorlijk gesport. Hardlopen en fietsen. Echter heb ik al die tijd pijn ondervonden maar volgens de artsen was dit niet meer dan logisch en zou dat door het opbouwen van spiermassa en door de tijd vanzelf minder worden. Het werd helaas alleen maar erger en in november hebben ze uiteindelijk een M.R.I. scan gemaakt waarop te zien was dat er toch een hoop kapot was. Scheuren in het labrem, kraakbeenkapsel en aangetaste weefsels. Het gaat volgens de artsen alleen nog maar verder slijten. Het is niet meer te opereren en eigenlijk komt het er op neer dat ik het met pijnstillers maar moet uithouden totdat ik de leeftijd heb bereikt voor een kunst heup. Ik ben nu 49 jaar.

    Ik weet dus helemaal niets van medicinale wiet maar ben er van overtuigd dat er een betere manier moet zijn dan mezelf de komende 15 jaar te moeten verdoven met conventionele pijnstillers. Misschien zelfs dat medicinale wiet de zaak niet alleen verdooft maar dat het op een of andere manier goede uitwerking heeft op het fysieke, dat alles wat nu kapot is in mijn heup.

    Het is niet de bedoeling dat ik vervolgens de hele dag stoned ben maar zover ik gelezen heb werkt de medicinale wiet op een andere manier.

    Ik zou hier graag meer over weten en ook of dat ik bij mijn huisarts hierom kan vragen en hoe ik dat dan moet doen. Ik drink al jaren geen alcohol meer en af en toe 's avonds een klein mini jointje, wat kruimeltjes hasj in een sjekkie, heeft me daarbij in ieder geval bij geholpen. Nu wil ik ook definitief stoppen met roken dus de optie roken vervalt. bovendien wordt ik dan toch een beetje stuntelig, beetje stoned misschien, en is voor het functioneren ook niet ideaal.

    Afijn, ik hoop dat iemand mij wat advies kan geven over het een en ander.



    Warme groet,



    Eric

    #2
    Re: medicinaal cannabis gebruik

    Welkom Erik,


    Dan adviseer ik je tinctuur te nemen.
    Waarbij geen verhitting heeft plaats gevonden.
    Hiervan wordt je niet stoned of high. Verminderd de pijn en kan je je ding doen.
    Zelfs lachkicks, en dat is pas gezond.
    Ook koudgetrokken AHO helpt hiervoor goed.
    Dosering is bij iedereen anders.

    Het zal een leuke zoektocht zijn.
    Attached Files
    Enjoy life, it is to short.

    Comment


      #3
      Re: medicinaal cannabis gebruik

      In nederland zijn we erg voorzichtig (lees: te voorzichtig) met heupoperaties. Ik ken enkele voorbeelden van lui die om die reden naar Belgie zijn gegaan voor een ingreep, in overeenstemming/met volledige medewerking van de zorgverzekeraar. Die waren jonger dan jij Eric!

      Heel veel sterkte en succes gewenst, mocht je tegen een muur van onbegrip aanlopen in het reguliere circuit drop dan eens een pm-etje, ik kan altijd eens checken hoe anderen dat precies hebben aangepakt.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: medicinaal cannabis gebruik

        Hey eric, is het voor jou een optie om zelf je eigen medicijn te kweken of ben je van plan om een voorschrift te vragen aan je arts en dit bij de apotheek af te halen?

        Indien je het zelf wil doen kan je in de kweekverslagen op dit forum kijken hoe je dit het beste aanpakt.
        Je wil stoppen met roken dus misschien is het een ideetje om een vaporizer aan te schaffen?
        Hierbij wordt de wiet verwarmt en niet verbrand, waardoor de actieve bestanddelen bij inhaleren vrijwel meteen door je lichaam worden opgenomen zonder dat dit erg schadelijk is voor je longen.
        Bij de iets duurdere vaporizers kan je de temperatuur waarop je de wiet verdampt zelf bepalen en zo het effect dat je wil bekomen (high, stoned of ergens tussenin) controleren.
        Veel medicinale gebruikers geven de voorkeur aan verdampen omdat je na een tijdje experimenteren hiermee de intensiteit van het effect kan afstemmen op je behoefte aan verlichting op dat moment.

        Tincturen zijn naar het schijnt ook zeer doeltreffend zoals blowsterke je al wist te vertellen.
        Voor je zoektocht naar het ideale soortje kan misschien ook gebruik maken van deze website: http://en.seedfinder.eu/

        Ik wens je veel sterkte toe en heet je welkom op dit forum.

        Groeten van orgasmatron.

        Comment


          #5
          Re: medicinaal cannabis gebruik

          http://www.mediwiet.nl/info/cbd-olie...heilige-graal/

          Of PM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: medicinaal cannabis gebruik

            Bovenstaand is een goede site om meer te weten te komen over medicinaal gebruik van cannabis of de extracten ervan .Het is meer de pijnstillende kanten van de werkzame middelen dan de high makende effecten. Kijk even wat ik de laatste twee maanden heb gepost en daar kom je interessante informatie tegen.Ook op youtube kun je veel informatie vinden.Een natuurlijk middel is in mijn ogen en beleving veel beter als alle chemische pijnstillers als bijvoorbeeld tramadol.Heb het er gerust met je huisarts over.Ik zag er ook tegenop het gesprek maar het verwonderde mij dat hij er open voor stond.Het ka een goed ondersteunend middel zijn die jouw proces draagbaar maakt.Ik wens je beterschap en succes

            Comment

            Bezig...
            X