Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

    Korting op 420shop
    Hallo

    Ik was een echte buiten kweker en dan ook nog eens puur natuur ik voed de planten niet en rommel er ook niet mee.
    Ik wil zo natuurlijk mogelijk roken
    Maar toch sinds 2 jaar rook ik eigenlijk heel veel binnen wiet waarom??
    Ivm mijn ziekte en lange ziekenhuis periode is buiten kweken niet altijd mogelijk en moest ik het doen met Binnen wiet
    Mijn buiten wietje gaf mij altijd een relaxt gevoel chill.
    De binnen wiet gaf me regelmatig een klap zo van Boem ga maar slapen in begin vond ik dat niet fijn.
    Maar nu als ik eerlijk ben geef ik de voorkeur aan Binnen gekweekt wiet om dat ik er minder van nodig heb en om dat het
    meer zijn doel bereik mijn lichaam laten ontspannen en zorgen dat ik kan slapen en nacht merry vrij

    Wat roken jullie liever Binnen of buiten wiet als je het Medicinaal gebruikt??
    God was never on your side..

    #2
    Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

    kan niet echt een voorkeur geven aangezien ik nog geen buitenweed gerookt hebt maar daar zal deze zomer verandering in komen
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

      binnen wiet, qua smaak vind ik binnen wiet lekkerder.
      Ik vraag me altijd af hoe het kan dat er bij buitenwiet zo'n appart ''buitensmaakje'' aan zit, al had ik dat bij mijn buitenwiet van vorig jaar minder tot niet (in kas).

      Comment


        #4
        Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

        Probeer ens de Auto Himalayan Blueberry Diesel buiten....zn medicinale en krachtige werking noem ik een favorietje ...hippie!

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        ( komt van AQS...dus geen slechte zaden als u dat denkt !)
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          #5
          Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

          Ben zwaarfavoriet van Diesel maar ken ook de geur er van
          Ik kweek maar 1 grote plant per jaar en doe geen autoflowers meer die ruiken veel te hard
          Ik heb nog paar zaden die maak ik op maar als ik ooit zaad wil kopen zal ik er aan denken Oerke
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

            Hey Bella,
            Ja joh..we hebben het er over gehad op de chat ....
            Doe je ding en laat haar knallen...wel 1 GROTE GROENE PLANT !!!

            Kijk Angel es lief aan als t er op aan komt ( Oerke...) hehe...

            Suc6 en laters...de hippie!
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              #7
              Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

              Hoi bella
              Ik oogst mn binnenwiet altijd zo vroeg mogelijk, want ik wil ook nog wat doen. En buitenwiet vond ik niet lekker van smaak, maar heb waarschijnlijk slechte gehad, want anders zouden niet zo veel mensen het kweken.
              Deze zomer ga ik wel buiten iets doen.Lijkt me erg leuk.kom nog wel eens langs
              Gr tuinbroek

              Comment


                #8
                Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

                Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyHaze View Post
                binnen wiet, qua smaak vind ik binnen wiet lekkerder.
                Ik vraag me altijd af hoe het kan dat er bij buitenwiet zo'n appart ''buitensmaakje'' aan zit, al had ik dat bij mijn buitenwiet van vorig jaar minder tot niet (in kas).
                Dat heeft te maken dat de plant secundaire metabolieten aanmaakt als reactie op wisselende omgevingsfactoren

                https://openaccess.leidenuniv.nl/bit...df?sequence=16

                Comment


                  #9
                  Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

                  das wel ene lekker duidelijk antwoord Flint
                  Buiten wiet smaakt gewoon natuurlijk naar bladeren en bloemen
                  En bij binnen wiet proef je wa meer uit de fles
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

                    Hoi bella
                    Bio weed daar proef ik aarde de natuur, en ook
                    bloemen.En buiten weed vind ik zo scherp, dat komt dus doordat ze die secundaire stof aanmaken wegens te veel variabelen in het buitenklimaat. Weer iets geleerd.
                    Gr tuinbroek

                    Comment


                      #11
                      Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

                      Tuinbroek, mijn buitenwiet smaakt altijd prima, niet scherp of een vervelend smaakje integendeel. Dit ondervond ik door een Deense soort te kweken uit goed zaad
                      die zich goed presteert in ons kikkerlandje . Mits je em goed afwatert en m de tijd geeft om te kuren in weckpotten. Geen geduld natuurlijk maar merkte wel dat
                      ie steeds beter begon te smaken. Bio kan je ook toepassen buiten hoor !

                      Bella, stuur wel wat op al de tijd rijp is ....grtz beiden, Oertje !
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        #12
                        Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

                        Hoi bella
                        Hoe is die? Ik hoop dat je geen pijn hebt.
                        He ik heb besloten om deze zomer ook es een wietje op mijn balkon kan kweken.He bella als ik da doe moet ik de plant ook bescherming geven? Wel bio natuurlijk!! En dan in een grote bak, maar ik vestig dan wel de aandacht op weed.Dus das weer een minpunt,
                        Ga gdwoon ergens een voorgegroeide zetten in het bos, slake korrels vanzelf.en kippengaas
                        voor de beesten.He ik spreek je.
                        Gr Tuinbroek:eek:

                        Comment


                          #13
                          Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

                          Als ik medicinaal gebruik - en dat is zelden, nooit alleen met het doel als medisch gebruik in ieder geval - dan pak ik liever een heftige binnensoort of straffe autoflower van buiten. De grotere planten van buiten doen het 'm niet voor me. De hasj daarvan dan weer wel.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

                            Klopt LR2 De grote planten vallen een beetje tegen voor Medicinaal gebruik als ik eerlijk ben.

                            Tuin broek gewoon plant op balkon in grote pot en goede zak Potaarde is vaak al voldoende pas na paar maanden heb je voeding nodig
                            Je kan al voeding die groene sticks gebruiken die ze bij de Lidel verkopen die steek je gewoon bij je plant en da geeft traag voeding af en is meer dan voldoende.

                            Gr Bella
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Buiten of binnen Wiet voor Medi gebruik

                              Gebruik nu niet voor medische doel einden, maar persoonlijk zeker indien puur hou ik veel meer van buiten kweek. Deze is bij mij steeds veel zachter dan ik gewent ben van binnen kweek. Nu is de smaak van binnen kweek meestal sterker, soms vind ik het ook gewoon niet fijn dat het zo sterk is. Vergeet achtig... dat vele keren erger is dan buiten kweek. + het irritante gevoel bij binnen wiet dat er zo vaak is, dat het echt mijn luchtwegen irriteerd zeker bij puur gebruik. Nu ieder zijn voorkeur maar zou de binnen kweek eerder voor de gebakjes houden.

                              Comment

                              Bezig...
                              X