Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wratten? Koortslip? Werkt het groene goed ook bij Virussen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wratten? Koortslip? Werkt het groene goed ook bij Virussen?

    Korting op 420shop
    Ik maak zelf cannabisolie en ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die ervaring hebben met onze wonderolie bij dit soort aandoeningen? Herpes of HPV? Ik heb een kennisje die al ruim een jaar problemen heeft met genitale wratten. Alle huis- tuin en keukenmiddeltjes al geprobeerd. Allerlei middeltjes van de huisarts maar no way dat ze er vanaf komt. Ik herinnerde me dat ik een filmpje op youtube had gezien van iemand met een enorme wrat onder zijn voet. Verder vind ik over deze aandoeningen weinig als ik google naar cannabis en wratten.
    Aangezien mensen me altijd stomverbaasd aankijken als ik wietolie voor allerlei aandoeningen wil inzetten zou ik wel eens willen horen wat voor ervaringen hier zijn opgedaan bij koortslippen en wratten voor ik haar een flesje vol geef.

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Wratten? Koortslip? Werkt het groene goed ook bij Virussen?

      https://www.youtube.com/watch?v=cd4kTjwe8LY

      Comment


        #4
        Re: Wratten? Koortslip? Werkt het groene goed ook bij Virussen?

        De film over de man met zijn voetwrat heb ik ook gezien inderdaad. Maar verder vind ik weinig over wratten en cannabis.
        Dat het zelfs meer kwaad kan doen dan goed is ook mijn angst een beetje.
        Op amerikaanse websites kom ik wel tegen dat cannabis wel schijnt te helpen tegen koortslippen. Op nederlandse sites vind ik helaas weinig. Het zal wel appel cider azijn worden. Smeersels van de dokter helpen tot dusver niet.
        Maar we blijven zoeken. anti-virale werking kom ik wel af en toe tegen over cannabis. Bovendien ben ik ook bang dat ze als ze zich insmeert met cannabis olie ze ook nog eens knap van de wereld kan raken. Het wordt ook opgenomen via de huid immers.
        Nou..wie weet zijn er hier toch mensen die er wat ervaring mee hebben.

        Comment


          #5
          Re: Wratten? Koortslip? Werkt het groene goed ook bij Virussen?

          Ik had er ook over gelezen en ben bijna een jaar in de weer geweest met de olie. Het deed niets met mijn koortslip(pen). Ik heb geen wratten. Wat wel heel goed werkt tegen een koortslip is een Virulite Lichttherapie. Binnen twee dagen is je koortslip weg.

          Comment


            #6
            Re: Wratten? Koortslip? Werkt het groene goed ook bij Virussen?

            ja maar je herpes blijft lekker in je bloed :s

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Heb nooit wratten gehad maar vroeger had je een middeltje,"groenen duvel", dat werd door iedereen die wratten had gebruikt op aanraden van de bomma.

                diable-vert-vloeibaar-eksterogenmiddel-fles-10ml.2001.jpg

                Comment

                Bezig...
                X